Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mielestäsi ok, jos pikkulapsiaikana ei seksiä ole kuukausiin?

Vierailija
14.05.2016 |

Siksi, että mies ei halua, osittain koska sopivaa spontaania tilaisuutta ei tule, fiilistä ei ole ja kokonaistilanteen kuormittavuus sekä parisuhdeongelmat vaikuttavat mieheen siten, ettei se halua seksiä? Hankkisitko fuckbuddyn jonkin ajan kuluessa vai päättäisitkö kestää vaikka vuoden ja odottaa, josko alkaisi taas haluta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Minä ottaisin joko eron tai sitten hommaisin sivusuhteen.

Vierailija
2/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok ja normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kolme viikkoa mennyt täysin ilman kuten muutaman kerran ennenkin, pari viikkoa mennyt useastikin. Nyt tuntuu että kuiva kausi saattaa jatkua vielä paljon pidempään. Mies ei keskustele asiasta nyt lainkaan, niin älkää ehdottako sitä. Ap

Vierailija
4/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua seksiä niin ehdotellaan eroa ja annetaan vihreää valoa pettämiselle, mutta jos nainen ei halua niin se on normaalia ja miehen täytyy vain kestää. Meneekö ihan tasan?

Vierailija
5/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Itsellä sama tilanne. Tilaisuuksia tulee harvoin ja mies systemaattisesti kieltäytyy seksistä näinä harvoin hetkinä. No, jotain yhteiselämää sentään voisi olla edes jonkun kerran viikossa, kun lapset nukkuvat, mutta kun ei mies suostu ja menee vielä yleensä nukkumaan yhtä aikaa pikkulasten kanssa. Viimeksi suostui seksiin hampaat irvessä tammikuussa.

Vierailija
6/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisesti ok, mutta ei sellaista kuukausi tolkulla kestäisi.. max kuukausi kaksi jaksaisin miestäni odottaa, sitten olisi jo vakavan keskustelun paikka....

Vierailija
7/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei siis loukkaa se, ettei miehellä ole fiilistä, eli jos mies kuitenkin suostuisi olemaan kanssasi sillai, niin et tuntisi itseäsi likaiseksi elostelijaksi?

Vierailija
8/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia, sanoisin.

Saanko arvata, että sulla on jokunen "raskaus"kilo vielä jäljellä? ;)

N30

Vierailija
9/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ilmiselvää? En ole koskaan ajatellut että ihan pienten lasten vanhemmat tekevät sitä, paitsi ehkä lisääntyäkseen.

Vierailija
10/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei siis loukkaa se, ettei miehellä ole fiilistä, eli jos mies kuitenkin suostuisi olemaan kanssasi sillai, niin et tuntisi itseäsi likaiseksi elostelijaksi?

Miksi loukkaantuisin siitä, että miehellä ei ole fiilistä? Ei SE ole mun ongelma, kun mulla fiilistä olisi tilanteesta huolimatta. En tietenkään itse suostuisi mihinkään seksiin jos miehestä huomaisin, ettei se oikeasti halua, tietysti dildo on parempi kuin haluton mies. Ap

Vierailija
11/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia, sanoisin.

Saanko arvata, että sulla on jokunen "raskaus"kilo vielä jäljellä? ;)

N30

Ei ollut yhtään raskauskiloa jäljellä 3kk synnytyksestä. Bmi on 21,5. Että haista sinä vain. Ap

Vierailija
12/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ja normaalia. Ei seksielämä ole mikään sellainen jatkomu, että kaikissa elämäntilanteissa naidaan samalla tavalla. Synnytyksen jälkeen  voi mennä useampi kuukausikin ilman seksiä jos naisella ei ole hommaan halua. Sitten pikkulapsiaikana tilanne voi olla raskas molemmille, sekä isälle, että äidille, eikä seksiä ole.

Vierailija
13/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok, mutta ymmärtäisin ja sopeutuisin kyllä. Mieskin on joutunut olemaan ilman halujensa kanssa, kun raskausaikana on ollut yhdyntäkieltoa. Tai kun olin isohkossa leikkauksessa.

Tämä kysymys tuli myös eteen, kun hän joutui aloittamaan lääkkeen, joka olisi voinut vaikuttaa potenssiin ja haluihin. Murehti sitä etukäteen kovasti. Vakuutin, että tärkeämpää on saada hänet kuntoon, kyllä minä pärjään.

Potenssiongelmia ei tullut, mutta joka tapauksessa henkinen rakkaus menee kyllä yli seksin. Tämä on hyvä pitää mielessä sittenkin kun ikä saattaa tuoda mukanaan ongelmia molemmille. Olemme puhuneet näistäkin jo etukäteen, että pitää sitten sanoa rehdisti jos meinaa takkuilla. Että sitten pitää vain hakeutua lääkäriin ja katsoa mitä voi tehdä, eikä kärvistellä salaillen ihan normaaleja vanhenemisen kompastuskiviä.

Suhde kestää senkin, jos se on hyvä. En tosiaan ole hankkimassa mitään avioliiton ulkopuolista panopuuta.

Vierailija
14/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi onkin 20,5. Vituttaa ihan saatanasti, että joku kehtaa miehen haluttomuuden johtua siitä, että olisin läski. Ap

Vierailija
15/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi loukkaantuisin siitä, että miehellä ei ole fiilistä? Ei SE ole mun ongelma, kun mulla fiilistä olisi tilanteesta huolimatta. En tietenkään itse suostuisi mihinkään seksiin jos miehestä huomaisin, ettei se oikeasti halua, tietysti dildo on parempi kuin haluton mies. Ap

Niin mutta eikö osa sun fiilistä ole miehen halu sua kohtaan, niin jos sitä ei ole, niin mihin sä seksiä tai miestäsi tarvitset? Onko sulla niin voittamattomia omia seksitarpeita? Kyllä parisuhteessa tavallaan sun halu on mun halu ja mun halu on sun halu.

Vierailija
16/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa kolme teiniä ja tilanne täysin sama..

Vierailija
17/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti, jos haluaa, että mies käy vieraissa. Kyllä ne sen aina jostakin ottavat.

T. Toinen nainen

Vierailija
18/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti, jos haluaa, että mies käy vieraissa. Kyllä ne sen aina jostakin ottavat.

T. Toinen nainen

Niin siis täällä se on mies, jota ei seksi nyt kiinnosta. Ap

Vierailija
19/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen nainen

Niin siis täällä se on mies, jota ei seksi nyt kiinnosta. Ap

Voi olla, ettei miestä oikeasti kiinnosta. Mutta usein on myös niin, että kotona ja vaimo ei kiinnosta ja syitä kyllä kerrotaan. Vieraissa sitten samaan aikaan sukat pyörivät jaloissa.

Vierailija
20/37 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin eka kerta koetaan kai n. 17-v. ja ensisynnyttäjät on jotain kolmekymppisiä, joten onhan siinä jo tullut koettua seksiä aika pitkään, yli vuosikymmen, eli onko ihme jos se ei enää niin kiinnosta. :) Lopettaahan moni baarissa juoksemisenkin tai ydinkeskustassa tai peltolähiössä asumisen saatuaan siitä tarpeekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi