En anna tänään. Enkä huomenna. Tuskin edes ennen ensi sunnuntaita.
Nyt saa muija kokea miltä tuntuu kun ei saa. Ei eilen antanut mulle. Kostan saatana. Vedän käteeni.
Kommentit (11)
Säähän olet kun kiukutteleva kakara:)
Vierailija kirjoitti:
Säähän olet kun kiukutteleva kakara:)
Illalla vielä örvellän ja pilaan pihtarin viisut. Ennen anto aina ja kun sai muksun hiukan on tiukalla saanti.ap
Voi jumalaare. Syö vielä muksun vanukkaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa muija kokea miltä tuntuu kun ei saa. Ei eilen antanut mulle. Kostan saatana. Vedän käteeni.
Ai kaikkina muina päivinä antoi paitsi eilen? Siltähän tuo kuulostaa. Tuskinpa vaimo edes huomaa mitään, ellei teillä todellakin ole tapana harrastaa seksiä joka ikinen päivä. Käteenveto on ihan hyvä vaihtoehto, jos yhtä iltaa ei pärjää ilman.
Vai että oikein kolme päivää. Testaappa kolme kuukautta. Itse olen lopettanut aloitteiden tekemisen ja vaimon on yllättynyt, kun olen kieltäytynyt joskus seksistä. Mutta sellainen kerta kuukaudessa tahti on oikeastaan kettumaisempaa, kuin kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkäs muksun se muija sai?
Vääryydellä ja viekkaudella houkutteli sellaiseen. Sitten valittaa kun väsyttää. Muuta tee kun on kotona. Lähden kohta baariin.ap
Tarkoitin että viikon kuluttua. Jos silloinkaan. Kyllä niin kyrsii nyt. Aina olen suostunut kun se haluaa. Korpee se ja syvältä.ap
Taitaa tulla runkkauksesta tapa. Nainen täytyy tyydyttää aina,miehen halut voi katsoa joskus myöhemmin.
Luu kurkkuun. Älä sitten myönny mihinkään lirkutuksiin.