Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas lapsi 42-vuotiaana

Vierailija
23.08.2023 |

Mikä suuri siunaus. Onko jollain kokemuksia. Yllättyneet tunnelmat🤍🤍

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mulle, reipas terve tyttö tuli. Onnea!

Vierailija
2/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!

Vierailija
4/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot täällä? Haluatko haukkuja?

Vierailija
5/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meitä joka junaan...kiva kuunnella 60v teini räkänokan haistatteluja...

Vierailija
6/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!<3 vanhempana sitä kokee vanhemmuuden ihan eri tavalla.

On enemmän kärsivällisyyttä, elämänkokemusta eikä uhmaa ota niin vakavasti.

Terkuin "mummo äiti". Sain kuopuksen 43 iässä. Terve lapsi tuli, nyt jo teini.

Vierailija
7/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Täytän 42 parin viikon päästä ja olisi ihan hirveää huomata olevensa raskaana. Ihan jo lapsenkin puolesta, onpa kiva koulussa kertoa, että ei toi ole mun mummo vaan äiti. Hirveää. Mieti kun se muksu on teini-ikäinen, sinä olet suunnilleen rollaattorilla kulkeva mamma. Yäk.

Vierailija
8/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Täytän 42 parin viikon päästä ja olisi ihan hirveää huomata olevensa raskaana. Ihan jo lapsenkin puolesta, onpa kiva koulussa kertoa, että ei toi ole mun mummo vaan äiti. Hirveää. Mieti kun se muksu on teini-ikäinen, sinä olet suunnilleen rollaattorilla kulkeva mamma. Yäk.

Osa rupsahtaa nuorempana, otan osaa.

Vierailija
9/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, isä on jotain 50v? Ja tosi "innoissaan", joopa joo taas. Eipä taas ole mietitty sitä lasta yhtään, omaa itseä vain. No eipä siinä, se muksu kun menee naimisiin, saa esikoisensa ym, sinä olet vanhainkodissa tai haudassa.

Vierailija
10/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan kulje rollaattorin kanssa vaikka nelikymppisenä lapseni, nyt teini-ikäisen lapseni sain.

Mutta halusithan vain purkaa pahaa oloa.

T. Vanhempi mamma.

Vierailija
11/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö +40v pidättäytyä suojaamattomasta seksistä?

Vierailija
12/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, isä on jotain 50v? Ja tosi "innoissaan", joopa joo taas. Eipä taas ole mietitty sitä lasta yhtään, omaa itseä vain. No eipä siinä, se muksu kun menee naimisiin, saa esikoisensa ym, sinä olet vanhainkodissa tai haudassa.

Nuorena sitä kuvittelee olevansa kuolematon, mutta niin vain kuolee nuoriakin vanhempia. Turha tuollaisia miettiä.

Jos lapsi saa alkunsa vanhempien ollessa varttuneempia, se on mielestäni iloinen asia.

Kyllä on taas pahansuopaa ja katkeraa porukkaa liikenteessä.

Vierailija
13/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ok. Olen sitten rupsahtanut. Kumma kun 14-vuotias lapseni ei häpeä yhtään. Eikä mieheni. Anteeksi kovasti, että olen eri mieltä kuin nämä "oooo, ihanaa, vauvaa, jee"-yksilöt. Ei tämän ikäisenä pidä enää lähteä vaipparalliin.

Vierailija
14/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Minä sain viidennen 42-vuotiaana. Aluksi pelotti, mutta loppujen lopuksi hyvin sujui kaikki ja nyt jo aikuinen kuopus on tuonut paljon iloa elämäämme.

Vierailija
15/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 83-vuotias isäni haki juuri rollaattorin. Kova paikka hänelle, mutta itse en päälle nelikymppisenä pidä itseäni enää teininä.

Ehkä sinä sitten olet edelleen teini, selittäisi tuon nolostelun.

Vierailija
16/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ok. Olen sitten rupsahtanut. Kumma kun 14-vuotias lapseni ei häpeä yhtään. Eikä mieheni. Anteeksi kovasti, että olen eri mieltä kuin nämä "oooo, ihanaa, vauvaa, jee"-yksilöt. Ei tämän ikäisenä pidä enää lähteä vaipparalliin.

Surullista elää elämänsä miettien että mitä muut ajattelevat. Muiden vaipparallit eivät sinulle muutenkaan kuulu.

Ja mistäs sen tiedät, mitä miehesi ja lapsesi oikeasti miettivät ;)

Vierailija
17/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, toivottavasti on terve. Down-riski kasvaa tuossa iässä.

Vierailija
18/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku tekee lapsia kun nuoremmista ei siihen ole. Onnea :)<3

Vierailija
19/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pyytää anteeksi sitä, että on eri mieltä kuin muut. Mutta ihan oman itsensä puolesta kannattaa miettiä, että mistä se vanhenemisen häpeä tulee ja onko se kuitenkin turhaa.

Miten pystyy ottamaan vastaan virtsankarkailut, liikuntarajoitteet ja sen sellaiset, jos jo pelkästään vanhempainillassa vanhalta näyttäminen on keskeinen syy isoille päätöksille? Jokainen kuitenkin vanhenee monin tavoin, jos saa elää.

Vierailija
20/41 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistapa hoo, ikä r a s I s ti. Olen 47 ja tuossa iässä minut saanut äitini elää yhä ja lenkkeilee päivittäin.

Ihmiset vanhenee eri tahtia.