Mies ei tullut kotiin yöksi
Heippa! Mielipiteitä tiedustelen.
Mies lähti eilen viettämään iltaa kaverinsa kanssa ja hänen piti tulla kotiin yöksi. Kahden aikaa yöllä koitin soittaa hänelle, mutta koska hän ei vastannut puhelimeen, soitin kiukkuisena hänen kaverinsa puhelimeen ja tavoitin hänet siitä. Hän siis itse vastasi. En jutellut hänen kaverinsa kanssa, jonka tunnen kyllä hyvin. Mies ilmoitti juovansa vielä muutaman ja tulevansa kotiin.
Puolitoista tuntia myöhemmin koitin soittaa hänelle uudelleen monta kertaa, eikä hän vastannut. Nyt aamulla heräsin eikä hän ollut kotona. Soitin tietenkin jälleen hänelle, eikä hän taaskaan vastannut. Tovin kuluttua hän soitti takaisin. Kutsui minua riivaajaksi, koska olin koittanut soittaa yön aikana monta kertaa ja oli mulle vihainen..
Olemme seurustelleet viisi vuotta ja tämä ei ole eka kerta, kun hän tekee näin. Aina on luvannu, että ei tapahdu uudelleen. Ja näinä muina kertoina en ole edes välttämättä soittanut mitään kiukkupuheluita keskellä yötä, eli ei jätä sen takia tulematta.
Olenko minä tässä kamala "riivaaja"? Ja tässä on koko tarina mitään poisjättämättä.
Ps. Kyse ei taida myöskään olla siitä, että olisi miettinyt eroa pidemmän aikaa. Mies kosi n. viikko sitten.
Kommentit (63)
Soita ehdottomasti 000 tuollaisessa tilanteessa ap
Samaa mieltä ei voi tietää vaikka mies kelluisi jo kalori-altaassa!!