Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset. Ällöttääkö teidän löllyvät lihat seksin yhteydessä?

Vierailija
14.05.2016 |

Entä ällöttääkö miestäsi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää, sekä miestä että itseäni. Molemmat ylipainoisia. Se tunne kun esim. mahat osuu yhteen... Yök yööök.[/quote

Meillä ei tule tuota ongelmaa koska mieheni on hoikka.

N30/157 kg

Vierailija
22/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, kiusaamis- ja lyttäämisyrityksesi on tänään niin huono että sun täytyy ensi kerralla yrittää vähän kovemmin.

Kokeile vaikka "Läskit on rumii miesten mielest" tai "Läskit on ällöjä hyi". Onnea matkaan! :)

Kukaan mitään kiusannut. Kunhan kysyin. Itsekin olen läski ja mietin että ällöttääkö muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää todella paljon! Sen takia olen nytkin repsahtanut taas näännytyskuurille, kun mikään ei tiputa mun painoa. Ei vimmainen liikunta eikä terveellinen ja säännöllinen syönti. Ei Jutan dieetit eikä kenenkään muunkaan.

Mies rakastaa mua tälläisenä, eikä ällötä mun läskit. Jos ällötäisi, niin ehkä en olisi syönyt itseäni näin pahaan tilaan.

Vierailija
24/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se on ihanaa ja fat admirer mieheni rakastaa sitä kun läskit löllyvät. Pidän kaksin käsin mahaa pois pimpin päältä rakastellessamme, ett'ei röllykkä valuisi sen päälle.

N30/157 kg

Sairaat lihavuusvihaajat taas alanuolettaa. Jatka vaan samaan malliin ja kiva että oot löytänyt tuollaisen miehen!

Vierailija
25/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut lihavat tulevat aina selittämään sitä että seksin ei kuulu olla esteettistä ja se on vain silloin oikeaa ja hyvää, kun on viisikymmentä kiloa ylipainoa ja miehellä myös? Sekstailkaa ihan rauhassa kilojenne kanssa, koko ketju on naurettava, mutta minusta seksi voi olla myös esteettistä ja sen aikana voi näyttää hyvältä, ja joillekin tämä on tärkeää, eikä esteettisyydestä ja hyvävartaloisesta kumppanista nauttiminen tarkoita heti pinnallisuutta ja huonoa itsetuntoa. Pidän tuota lähinnä lihavien puolustusmantrana.

Eihän täällä kukaan ole sanonut, ettei seksin kuuluisi tai ettei se saisi olla esteettistä. Kukaan ei myöskään ole sanonut, että seksi on hyvää vain ylipainoisten kesken. Aika voimakkaat defenssit sinulla tuntuisi olevan aiheen suhteen. Ainoastaan on sanottu, ettei vartalon muoto ja kiinteys ole kaikilla esteettisyyteen yhtä voimakkaasti vaikuttava tekijä, ja monet pitävät muitakin kuin hoikkia ja kiinteitä vartaloita kauniina. Olen se, joka kertoi muuttaneensa suhtautumistaan rakastuttuaan ylipainoiseen mieheen. Minusta hän näyttää hyvältä ja mielelläni katselen häntä alasti, ja sama toisinpäin. Ylipäätään harrastamme mieluiten seksiä valot päällä. Kauneusihanteet eivät ole mitään absoluuttisia totuuksia, vaan ne vaihtelevat kulttuureittain ja ajasta toiseen. Tämän valossa sinun voikin olla hyvä miettiä, miksi käsityksesi siitä, mikä näyttää hyvältä, on niinkin kapea.

Vierailija
26/26 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoikilla seksi on kaunista ja eteeristä, vartalot sulautuvat ihanasti yhteen. Ei me mitään töräytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi