Riikka Purra tyrmää bensan alvin alennuksesta. Sellaiseen ei ole varaa. Nyt leikataan 🤣
Kommentit (16)
Mutta ei jakeluvelvoitteen alennusta
Kallista bensaa. Vaalilupaus idiooteille äänestäjille
Mikä virka Alvin alennuksella on? Sama kävi parturissa, sama kävi ruokakaupassa. Alvi lasketaan, hinnat laskee hetkeksi. Pian hinnat ovat taas entistä korkeammalla, ja Alvin pudotus katoaa myyjien katteisiin. Lopputulos on se, että hinnat nousi ja valtio saa entistä vähemmän alvia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kahelia.
Kyllä lähteepi
Mitä se vassari jaksaa jeesustella kun seuraava hallitus leikkaa entistäkin enemmän, eikä vassari muutenkaan nakkaa autoilijoista paskan vertaa kun kerran pitää pelastaa ilmasto.
Jakeluvelvoitteen alentaminen.vaikuttaa suoraan tuotantokustannuksiin ja sitä kautta pumppuhintaan.
Riikka on oikeassa, jakeluvelvoitteen poisto on ainoa järkevä vaihtoehto. Fiksu nainen.
Tässä on jotain niin huvittavaa; jopa rkp esittää toimia polttonesteiden pumppuhinnan alentamiseksi, pentsiini-puolueen puheenjohtaja joutuu asemansa vuoksi vastustamaan esityksiä. Kepu trollaa kyselytunnilla siteeraamalla "Riikan" lausuntoja viime kaudelta oppositiosta, ja Purra joutuu raivoissaan myöntämään, että hallituksella ei ole muskeleita vaikuttaa maailmanmarkkinoihin, eikä julkisen talouden takia ole varaa kalliisiin toimiin.
Bergbom ja Peltokangaskin ovat kerrankin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jakeluvelvoitteen alentaminen.vaikuttaa suoraan tuotantokustannuksiin ja sitä kautta pumppuhintaan.
Ja sitäkin persut nostivat 😂😂
Purra haluaa kiusata tavallista kansalaista. Sellaista se on kun istuu itse ministeriaudin takapenkillä. Karma is a bitch!
Vierailija kirjoitti:
Kallista bensaa. Vaalilupaus idiooteille äänestäjille
Tämä!
Täällähän jankutetaan jatkuvasti että kuka muka lupasi halpaa bensaa, joten ehkä itse vaan ymmärsin persujen puheet väärin ennen vaaleja ja se olikin että EI euron bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vassari jaksaa jeesustella kun seuraava hallitus leikkaa entistäkin enemmän, eikä vassari muutenkaan nakkaa autoilijoista paskan vertaa kun kerran pitää pelastaa ilmasto.
Porvarioropagandaa öyhötyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Purra haluaa kiusata tavallista kansalaista. Sellaista se on kun istuu itse ministeriaudin takapenkillä. Karma is a bitch!
Persut ovat pettäneet äänestäjä sä kaikissa vaaleissa.
Jo on persupaavot hiljaa