Nyt kun näistä ikäeroista vaahdotaan jatkuvasti.
En käsitä, miten joku voi olla ihan tosissaan huolissaan siitä jos 20-vuotiaalla naisella on 10-15 vuotta vanhempi mies. Aikuiset ihmiset tehkööt mitä haluaa. Miksi siitä pitäisi huolestua?
Kommentit (6)
Tehkööt mitä haluavat, mutta yli 30v miehet voi kiertää mut kaukaa. Mua ei kiinnosta setämiehet.
N25
Vierailija kirjoitti:
Tehkööt mitä haluavat, mutta yli 30v miehet voi kiertää mut kaukaa. Mua ei kiinnosta setämiehet.
N25
Varmaan kaikki muutkin kiertävät, kun vaikutat vähän pahansuopaiselta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25Varmaan kaikki muutkin kiertävät, kun vaikutat vähän pahansuopaiselta henkilöltä.
En ole pahansuopa vaikkei mua kiinnosta setämiesten seura. Vituttaa vaan, kun ikinä ei saa käydä edes parilla ilman, että setämies yrittää seuraan.
Se on vaan tää yks ja sama ikis, jonka ex-mies ilmeisesti on lähtenyt jonkun tällaisen nuoremman matkaan.
No kun se nainen ei voi olla muuta kuin lompakkoloinen ja golddigger!!!! Ja mies ällö ku kyttää teinejä!!!!1 Ja koska kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja sananvapaus oikeuttaa sanomaan sen ääneen!!!! t. typerät draamanhakijapalstalaiset