Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinsessa Sofia ja jälkivuoto

Vierailija
13.05.2016 |

Miten se uskaltaa liikkua noissa valkoisissa koltuissa? Kallen synttäreilläkin oli vaaleassa mekossa ja synnytyksestä pari viikkoa 😨

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Hanki elämä.

Vierailija
2/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojat on keksitty.

Ja eikä kaikki vuoda kuin seula synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katriinallakin liehui lyhyt vaaleansininen mekko tuulessa muutama tunti synnytyksestä. Mulla siinä vaiheessa oli kaksi 30 cm mittaista 3 cm vaippaa ja puoli litraa verta niissä reikäalkkareissa, kuten myös aika monta viikkoa sen jälkeen....

Vierailija
4/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska prinsessa ei ole av-mamma.

Vierailija
5/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katriinallakin liehui lyhyt vaaleansininen mekko tuulessa muutama tunti synnytyksestä. Mulla siinä vaiheessa oli kaksi 30 cm mittaista 3 cm vaippaa ja puoli litraa verta niissä reikäalkkareissa, kuten myös aika monta viikkoa sen jälkeen....

Lisäksi lihoit muodottomaksi valaaksi ja kuljet ympäriinsä crocseissa tukka ja naama laittamatta.

Vierailija
6/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ihan samaa ajattelin, voi miksi en syntynyt tulevaksi prinsessaksi.

Vierailija
7/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkivuotoa synnytyksen jälkeen kesti 2 pv ja muutenkin niukkaa, ei kannata yleistää..

Vierailija
8/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jälkivuotoa synnytyksen jälkeen kesti 2 pv ja muutenkin niukkaa, ei kannata yleistää..

Mulla neljä viikkoa. Kaksi ekaa päivää meni ihan tavallisilla siteillä ja sen jälkeen pärjäsi hyvin pikkuhousunsuojilla. Ja noin on ollut siis kaikkien synnytysten jälkeen.

Vierailija
9/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nää prinsessat ei oikeasti synnytäkään lapsia. Ne kantaa samanlaista tekoraskausmahaa mitä näyttelijät käyttävät ja joku jalkavaimo synnyttää lapsen.

Vierailija
10/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lihoit muodottomaksi valaaksi ja kuljet ympäriinsä crocseissa tukka ja naama laittamatta.

Miten ihmeessä mainitsemasi asiat korreloi jälkivuodon määrän kanssa? Vain lihavilla tulee runsaasti jälkivuotoa, hoikilla av-mammoilla vain pari tippaa sairaalassa?

Vierailija
11/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että niillä oli joku prinsessavaippa kuvaussession ajan?

Vierailija
12/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: ikävä tuottaa pettymys, mutta lähdin laitokselta hoikempana kuin olin ennen raskautta ja siitä paino vasin laski, vaikka syömisen puutteesta ei voi syyttää. Sitikään ei olis tullut mieleenkään ottaa itserakkauskuvia litteästä vatsastani. Mites sulla? :)

Vierailija
13/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah!ihana otsikko, oon miettinyt ihan samaa!

Vierailija
14/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi miettiä edes tuollaista?

Vierailija
15/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessat eivät varmaan käy kaupassa ja kokkaa itse vaan ruoka tulee valmiina lautasella nenän eteen. Prinsessojen vaatebudjetti on valtava ja vaatteet valitsee stylisti. Siinä missä av-mamma käy kaupassa, laittaa ruokaa, siivoaa ja pyykkää, prinsessa istuu mukavasti kotonaan meikattavana ja kammattavana. Joo, onhan se sama asia.

Vierailija
16/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siten kun ei ensimmäiseen kuukauteen olisi tullut mieleenkään pukea muuta kuin mustat vaatteet juuri sen vuodon takia. Aikanaan kun ihmisillä ei ollut vielä kaikkea eikä joka tilanteeseen eri vaatteita, näin yhden naisen vaaleanpunaisissa housuissa hyvin pienen vauvan kanssa. Tällä äidillä ei ollut aivan yhtä hyvä tuuri kuin prinsessoilla...

Vierailija
17/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut jälkivuotoja kun sain ainoan lapseni keisarinkyydillä rääkyen maailmaan. Voi niitä aikoja.....

Vierailija
18/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli myös mun eka ajatus. Nimim. Golfpalloja Niagarassa 8 viikkoa.

Vierailija
19/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut jälkivuotoja kun sain ainoan lapseni keisarinkyydillä rääkyen maailmaan. Voi niitä aikoja.....

Sektion jälkeen jälkivuotoa tulee myös.

Vierailija
20/23 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessat ei jälkivuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme