Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua iho-ongelmaan!

Vierailija
13.05.2016 |

Luulin aluksi että leuassani oli vain arpi johon hommasin kelo-cotea, mutta sitten leukaani alkoi ilmestyä lisää finnin näköisiä patteja joista ei tule mitään eivätkä ne lähde pois! Googlettamalla löysin samannäköisiä kuvia joissa otsikkona oli 'sebaceus hyperplasia'. Suomalaisilta sivuilta en löydä mitään ja olo alkaa olemaan jo aika epätoivoinen. Osaako kukaan valottaa miten näitä hoidetaan tai mikä vaiva on suomeksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jonkinlaisia talikertymiä ovat. Voisikohan kosmetologi auttaa asiassa?

Vierailija
2/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva jostain liikakasvusta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vastaa uudelleen, ei kelo cote auta tuohon, se on arpiin. Nuo kuvat katsoin, se on joku viaton kasvu jonka voi poistaa kosmetotologi. Tunnusmerkkinä näille on tuo piste keskellä josta töhnä pursuaa esiin

Vierailija
4/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mennä ihotautilääkärille että diagnoosi selviää. Tuohan voi olla mitä vaan muutakin.

Vierailija
5/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt sain kuvan otettua. Tuollaista ihme röhelmää se on 

http://aijaa.com/6EPQii

Vierailija
6/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on talirauhasen liikakasvu, löydät nimellä.

Vierailija
7/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tollasta otsassa. Itse en ole tosiaan saanut niitä puristettua, pitäisi varmaan mennä kosmetologille. 

Vierailija
8/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tuolla myös etsin muttei löytynyt oikein mitään, eikö tätä suomessa tosiaan ole?

Vierailija
9/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihotautilääkärille jos eivät häviä, rupee kutisemaan, kasvamaan. Kokeile päälle vaikka omenavinietikkaa niihin kevyesti, sillä pitäs talttua muutkin ihon ongelmat.

Vierailija
10/11 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiassa nyt käyttänyt omenaviinietikkaa, ovat sillä madaltuneet ja aikaisemmalla kerralla kuivuivat pois mutta kasvoivat takaisin. Ajattelin kokeilla pidempää kuuria tällä kertaa ja ulkomaalaisilla sivuilla suositeltiin piparminttuöljyä niin tuli nyt sitäkin ostettua. Jos jatkuu niin suuntaan kyllä suosiolla lekuriin.

Vierailija
11/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on arvauskeskuksessa käyty eikä ollut kyllä mitään apua. Lääkäri oli ulkomaalainen ja tuntui ettei hän oikein ymmärtänyt minua. Ei ollut näkevinään mitään leuassani, mitäköhän nyt sitten? :|

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi