Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pyytänyt vahingossa jotain kaveriksi facessa tai

Vierailija
13.05.2016 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja poistin heti kavereista, kun huomasin, että se oli hyväksynyt pyyntöni. Järjestin yhtä tuhannen ihmisen tapahtumaa ja tapahtumalla oli Facebook-sivut. Viestejä tuli seinälle ja yksityisesti ja koska oli kiire ja piti välillä klikkailla nopeasti ikkunoita ja akkunoita auki, niin ilmeisesti olin jossain välissä jotenkin ihmeellisesti onnistunut klikkaamaan yhden osallistujan profiilista kaveripyyntönappia. En todellakaan tuntenut tätä henkilöä, en ollut ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, enkä ollut tapahtuman aikana, enkä sen jälkeenkään häneen missään yhteydessä. 

Jälkeenpäin mietin, miten jotkut voivat hyväksyä kavereiksi täysin tuntemattomia ihmisiä noin vain? Minä ainakin olisin hämmentynyt ja kysynyt, kuka henkilö on tai miksi haluaa kaverikseni.

Vierailija
2/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. FB tarjosi vanhan ala-asteaikaisen pojan siskoa kaveriksi mulle pitkään. Sitten kävi vahinko klikkaus hiirellä. Ei siis paniikkihätää. Ei hyväksynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on se sivu että nämä ihmiset saatat tuntea, ja sitten voi valita että pyydä kaveriksi tai delete.. kännykällä kävin niitä ihmisiä läpi ja deleten sijaan pyytelin kaveriksi koko listan ihan tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
4/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh tosi usein... en tiedä miten. osallistun johonkin tapahtumiinki vahingos koko ajan

Vierailija
5/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä muutaman lisännyt vahinkohipaisulla, huomannut vasta kun on tullut ilmoitus "XX hyväksyi kaveripyyntösi". :D

Vierailija
6/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi vahinko, ja sain nopeasti viestin että kuka sä olet? Tunnetaanko me jostain, kun sä laitoit mulle kaveripyynnön? En kyllä tunnista sua tosta kuvasta, että... 

Pahoittelin asiaa kovasti, että kyseessä oli vahinkoklikkaus ja toivotin mukavaa päivänjatkoa melko hämilläni. En tiedä onko tällä merkitystä, mutta olen nainen ja vahinkopyynnön sai mies, jonka kanssa minulla on yksi yhteinen kaveri. 

Vierailija
7/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Syytän tästä vasenkätisyyttäni :D Puhelimella kun selaa niin peukalo tahtoo klikata aina ehdotettuja kavereita ja välillä myös tykkäilen vahingossa päivityksistä joissa ei olisi mitään tykättävää kuten "Mummoni kuoli tänään"  tai "En tullut valituksi hakemaani työpaikkaan"

Vierailija
8/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa, kun selaan ehdotettujen kaverien listaa. Noloa, jos ei huomaa heti. Eipä kiinnosta pyydellä tuntemattomia muuten kavereiksi!

Vierailija
9/12 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenkätinen kirjoitti:

Olen. Syytän tästä vasenkätisyyttäni :D Puhelimella kun selaa niin peukalo tahtoo klikata aina ehdotettuja kavereita ja välillä myös tykkäilen vahingossa päivityksistä joissa ei olisi mitään tykättävää kuten "Mummoni kuoli tänään"  tai "En tullut valituksi hakemaani työpaikkaan"

:D

Nauratti noi vikat, kiitti piristyksestä:)

Vierailija
10/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pyydetty vahingossa.

Vierailija
11/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt. Vahinkoklikkaus, paniikki ja pyynnön lähettämisen hyväksyminen. Tuntematon ihminen kohteena. Meillä ei ole yhteisiä kavereita, mutta asutaan samassa kaupungissa. En edes muistanut koko ihmisen nimeä ja olikin aikamoinen työ löytää hänet ja deletoida pyyntö...

Vierailija
12/12 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt. Vahinkoklikkaus, paniikki ja pyynnön lähettämisen hyväksyminen. Tuntematon ihminen kohteena. Meillä ei ole yhteisiä kavereita, mutta asutaan samassa kaupungissa. En edes muistanut koko ihmisen nimeä ja olikin aikamoinen työ löytää hänet ja deletoida pyyntö...

Fb:ssa on "lähetetyt pyynnöt" -kohta tms. Löytyi muistaakseni "Etsi kavereita" -kohdasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän