Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäkää mun masennuskämpästä paremmaksi: Kylppärin lattialla on käytettyjä, mustuneita tampooneja, joiden äsken tajusin lahonneen itsestään lähes näkymättömiin! Kätevää

Vierailija
13.05.2016 |

Tai ehkä olen vaan patalaiska.

Käyn muuten töissä ja olen vielä nopean ja huolellisen maineessa. Älkää pelästykö, ei ole lapsia eikä kotieläimiä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota otsikossa esitetty asia EI ällötä? Laita yläpeukku jos sinuakaan ei ällötä.

Itse nuuhkin aina housuissani muhinutta kuukautissidettä, kun se haju vaan on niin hullu.

Vierailija
22/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jota otsikossa esitetty asia EI ällötä? Laita yläpeukku jos sinuakaan ei ällötä.

Itse nuuhkin aina housuissani muhinutta kuukautissidettä, kun se haju vaan on niin hullu.

Että mitä että???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle alunperinkin siivoaminen vaikea juttu johon tarvitsee käyttää paljon itsekuria?

Vierailija
24/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Silloin kun itse olin vaikeasti masentunut, en jaksanut imuroida, tiskata tai muutenkaan siivota, mutta kyllä mä nyt sentään tamponit sain laitettua roskiin ja vein jopa roskat ulos vähintään kerran viikossa. Kyllä nyt joku roti täytyy olla, vaikka olisi miten pohjalla.

Vierailija
25/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinaan sairastanut vaikeaa masennusta yli 10 vuotta (itsemurhayrityksiä, itsetuhoisuutta, ns. ihan pihalla välillä jne..) ja jostain kumman syystä kämppä ei ollut koskaan sotkuinen, päinvastoin jopa silloin pystyin olemaan aikas perfektionisti. Oli mulla tosin pieni lapsi siinä myös hoidettavana, mutta eihän tuokaan kaikille ole este sotkea. Mun mielestä masennus ei anna oikeutta olla sika (anteeksi sika!), vaan kyllä silloinkin pitäisi pystyä pitämään jonkinlainen järjestys yllä, esim. edes laittaa roskat roskiin, viedä pois ja pyykit koppaan ja pestä pois. Käyttää sitten vaikka kertakäyttöastioita, jos tuntuu ettei energiaa riitä tiskaamiseen, parempi sekin kun antaa astioiden limaantua ja homehtua altaassa tai pöydillä.

Ei pahalla ap, mutta et vaikuta noiden muutamien kommenttiesi perusteella masentuneelta, vaan yksinkertaisesti olet täysin saamaton ja patalaiska! Kehtaat sillä vielä ylpeillä ja syyttää "masennusta". Yritätkö mollata masennuspotilaita, vai mikä on aloituksen pointti?

Eiköhän eri ihmisillä voi masennus ilmetä eri tavoilla. Ylpeilyyn ja syyttämiseen sorruit itse.

Aloittajalla menee ilmeisesti kaikki energia töihin. Itselläni ollut samanlaista, lattiat täynnä roskaa aika ajoin kun vaikeaksi diagnosoitu masennus iskee tai olen muuten vain aivan poikki. Kuitenkin olen (olosuhteiden pakosta) viimeiset 20 vuotta tehnyt koko ajan joko kahta työtä yhtä aikaa tai työskennellyt ja opiskellut yhtä aikaa, eli kaikki energia mennyt siihen.

Mitä tulee roskien laittamiseen roskakoriin, se nyt vielä useimmiten onnistuisi (jos olisi joka neliömetrillä käden ulottuvilla roskakori), mutta kun ne penteleen roskikset kaatuvat aina välillä ja sitten onkin aivan ylivoimaista kerätä niitä roskia ylös lattialta. Ja uloskin niitä pusseja pitäisi välillä viedä. Ja päättää ensinnäkin mikä on roska, ja mitä lippulappusta pitäisi vielä säästää.

Vierailija
26/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten se että lisää solvauksen eteen "ei pahalla", ei tee solvauksesta ystävällistä.

Vierailija
27/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä että???

En tiedä mikä siinä muhineen kuukautisveren hajussa viehättää mutta sitä vaan tekee mieli haistella.

On minulla muitakin perversioita. Syön rupia, korvavahaa, kuivaa päänahkaa tai köhnää, melkein kaikkea mikä irti lähtee (räkää EN syö, joskus vahingossa eksynyt suuhun ja maku oli karmaiseva) .

Äitini sanoo ettei minua kyllä kukaan normaalijärkinen mies kestäisi, kun olen sellaisesta kertonut haaveilevani. :D

Vierailija
28/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, sielunsiskoja ap ja kirjoittaja nro 19. Ymmärtäjiä ei ole liikaa, kun elää kuten ap on kuvaillut.

Itse saatan saada tamponit roskikseen saakka, mutta voisivat yhtä hyvin velloa kylppärin lattiallakin. Kun tiskiä on kertynyt tiskipöydälle niin paljon, ettei enempää mahdu, kerrytän tiskivuorta kylppärin lattialla. Viitsin tiskata tosi harvoin. Yms.

Parvekkeelle olen kuitenkin laittanut kauniisti kukkia ja ne nähdessään joku ulkopuolinen voisi luulla, että kämpässä asuu kauneuden ja sopusoinnun päälle ymmärtävä esteetikko.

Vierailija
29/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ongelma ole niinkään se, ettet siivoa vaan se, että sotket.

Vierailija
30/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä roskia teillä oikein on? Tai siis mistä sitä roskajätettä edes kertyy? Kun meillä ei tule oikeastaan kuin biojätettä jonkin verran kun kahdestaan asutaan mm. hedelmän kuoret, perunan kuoret jne.

Aloittaja, et voi olla kovin masentunut kun olet kerta työkykyinen. Ehkä jollain tasolla haluat kapinoida elämääsi vastaan jättämällä tamponeja sinne tänne? Ehkä oikeastaan inhoat ja vihaat elämääsi. Toivon sulle voimia muutokseen *halaus*

Vierailija
31/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi stana!

Todellakin! 😱😖

Vierailija
32/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap nappaa muovipussin mukaansa seuraavalle vessareissulle ja alkaa keräämään siihen niitä käytettyjä tamponeja. Jos roskiksen hankkiminen on liian ylivoimaista, niin luulisi että kämpästäsi edes jokin muovikassi löytyy, jota voit pitää vessan roskiksena.

Vierailija
33/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti..itselläkin on mielenterveyden häiriö, mutta omasta ja asunnon puhtaudesta pidän huolen..

Vierailija
34/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä vaikuta masentuneelta, sulla on muuta vikaa päässä. Pitäisi johonkin vetää tätä " olen masentunut" -lööbää.

Vierailija
35/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, miten voi olla niin ylitsepääsemättömän vaikeaa laittaa roskat roskiin, mutta kaikkien ihmisten mieli ei toimi saman kaavan mukaan ja samalla energiakapasiteetilla toimivat mielet voivat kohdentaa energiat hyvinkin erilaisiin asioihin. Ei kukaan varmaan ihan huvikseen jätä roskia homehtumaan, se taitaa tapahtua vähitellen, ihan siinä missä esimerkiksi lihominen tai alkoholisoituminen: sitä ei huomaa, kun tilanteeseen tottuu, tekosyitä tulee kuin automaattiselta liukuhihnalta... ja kun huomaa että pitäisi asialle jotakin, on jo liian myöhäistä.

Ällöttävää, kyllä, mutta toivon että olet nyt havahtunut, pidät vaikka töistä sairaslomaa ja hakeudut hoitoon!

Vierailija
36/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jonkunlaisen tukihenkilön. Et selvästikään pysty huolehtimaan itse asioistasi.

Vierailija
37/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan näin että ei se ole vielä masennuskämppä eikä mikään jos ei ole palanut maan tasalle. Että silviisii :)

Vierailija
38/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toit juuri lohtua olooni. Voin olla masennuksesta huolimatta iloinen siitä, että saan sentään tampoonit roskikseen ja roskikset jätekeräykseen.

Mulle tuli myös todella siisti olo :D

Vierailija
39/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän 50m2 kaksio oli niin täynnä roskaa yms, että exä oli muuttanut 12m2 makuuhuoneeseensa. Siellä oli mikro, tietokone ja sänky. Kaikki astiat olivat homeessa ruuanjämistä ja vain makkariin pystyi kävelemään sellaista lyttyyn painetuista roskista syntynyttä polkua pitkin. Muualla roskaa oli liian paljon. Edes kylpyhuonetta exä ei käyttänyt, vaan kusi tyhjiin limsapulloihin, joita kasasi makkariin (ihme kyllä) siistiin riviin. En tiedä mitä teki #2:n kanssa, enkä ehkä edes halua tietää.

Ruokavalio tosiaan koostui mikroaterioista, pizzasta, karkista ja energiajuomista, että exä oli aikamoinen kaatopaikka itsekkin.

Tarvitseeko edes kysyä miksi on ex?

Ihmettelen kyllä miten ksokaan edes olit suhteessa ko. tapauksen kanssa.

Vierailija
40/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt mitään jos muuten kämppä on kunnossa.

Mä en jaksa siivota koskaan.

Istun kaaoksen keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi