Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäkää mun masennuskämpästä paremmaksi: Kylppärin lattialla on käytettyjä, mustuneita tampooneja, joiden äsken tajusin lahonneen itsestään lähes näkymättömiin! Kätevää

Vierailija
13.05.2016 |

Tai ehkä olen vaan patalaiska.

Käyn muuten töissä ja olen vielä nopean ja huolellisen maineessa. Älkää pelästykö, ei ole lapsia eikä kotieläimiä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siivoamista yli kaiken, mutta olen jaksanut pitää kodin siistinä niin kauan, kuin lapseni asui kotona ja auttaa kyllä muitakin kotinsa siivoamisessa, mutta nyt kun asun yksin, eikä kukaan käy kylässä, siivoaminen tuntuu välillä "turhalta".Olen kuitenkin siirtynyt 5 min sääntöön, eli siivoan tai teen muita kotitöitä  5 min ajan kerrallaan, useamman kerran päivässä ja alueen kerrallaan.Esim. kylppäri yhtenä päivänä, eteinen toisena jne.Siten koti pysyy suht normaalissa kunnossa, kun jokainen alue tulee siivotuksi kerran viikossa.

Vierailija
62/64 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lle alunperinkin siivoaminen vaikea juttu johon tarvitsee käyttää paljon itsekuria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Kappas, mun ketju on vielä täällä.

Puolustuksekseni pitää sanoa, että p*skaraitoja ei löydy pöntöstäni koskaan. Vihaan paskarantuja.

Ja lakanat pesen aina 90 asteessa väh. kerran /vko, koska nukkuminen kahisevissa lakanoissa on kivointa maailmassa

Ehkä mullekin joskus diagnoosi löytyy.

Terveisin,

AP

Laita Iltasanomiin.

Vierailija
64/64 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on laiskuutta! Possut, ryhdistäytykää!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi