Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäkää mun masennuskämpästä paremmaksi: Kylppärin lattialla on käytettyjä, mustuneita tampooneja, joiden äsken tajusin lahonneen itsestään lähes näkymättömiin! Kätevää

Vierailija
13.05.2016 |

Tai ehkä olen vaan patalaiska.

Käyn muuten töissä ja olen vielä nopean ja huolellisen maineessa. Älkää pelästykö, ei ole lapsia eikä kotieläimiä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stana!

Vierailija
2/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten kämppäni näytti säännöllisesti tältä: ryyppäsin viikon pari, joskus kauemminkin ja joka paikkaan kertyi kaljatölkkejä haisemaan. Niitä oli parhaimmillaan 2 isoa mustaa roskasäkillistä putken päätyttyä, ja osa oli jo palautettu kauppaankin. Kuukautisetkin aina jossain vaiheessa tuli ja kylppärin lattialla oli sitten verisiä siteitä. Joka paikassa tiskejä, kuivaneita pakastepitsan paloja, roskia.

Kun toivuin putkesta, siivosin kämpän ihan viimeisen päälle.

Onneksi nuo ajat on takana, enää ei tarvitse juoda pisaraakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naapurit jo valita hajusta?

Vierailija
4/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi LATTIALLA?! Miksi ei voi laittaa roskikseen?  Vaikka joku hiton muovipussi sinne vessaan, jos ei jaksa roskakoria laittaa. Hyi kuinka kuvottavaa ja idioottimaista!!

Vierailija
5/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän 50m2 kaksio oli niin täynnä roskaa yms, että exä oli muuttanut 12m2 makuuhuoneeseensa. Siellä oli mikro, tietokone ja sänky. Kaikki astiat olivat homeessa ruuanjämistä ja vain makkariin pystyi kävelemään sellaista lyttyyn painetuista roskista syntynyttä polkua pitkin. Muualla roskaa oli liian paljon. Edes kylpyhuonetta exä ei käyttänyt, vaan kusi tyhjiin limsapulloihin, joita kasasi makkariin (ihme kyllä) siistiin riviin. En tiedä mitä teki #2:n kanssa, enkä ehkä edes halua tietää.

Ruokavalio tosiaan koostui mikroaterioista, pizzasta, karkista ja energiajuomista, että exä oli aikamoinen kaatopaikka itsekkin.

Tarvitseeko edes kysyä miksi on ex?

Vierailija
6/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toit juuri lohtua olooni. Voin olla masennuksesta huolimatta iloinen siitä, että saan sentään tampoonit roskikseen ja roskikset jätekeräykseen.

Vierailija
7/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin just eilen olohuoneen ja keittiön. Tulos: aikaa kului kaksi tuntia ja roskia kertyi 4 täyteen ahdettua muovipussia. Pakko oli siivota, kun kaveri ilmotti tulevansa kylään. Vaatteet (puhtaat+likaiset) työnsin kaappiin sekaisin piiloon. Yritän tänään siivota makkarin.

Ja joo, vaikea masennus päällä, lääkkeet ei toimi.

Vierailija
8/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa..

Hae apua. Oikeesti!

Vierailija
9/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti että oot omistusasunnossa etkä parhaillaan tuhoamassa jonkun toisen omistamaa vuokra-asuntoa. Tosi yööököttävää.

Ps: oot patalaiska. Olen myös sairastanut 2 kertaa keskivaikean masennuksen mutta ei mun silti tarttenut asua lattialla mädäntyvien tamponien seassa. Hyhhyh.

Vierailija
10/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne hajonneet tamponit ei edes haise. (Olen viikonloput miesystävän luona toisessa kaupungissa, niin nenä ei pääse tottumaan. Periaatteenani on, että näyttäköön kämppä miltä tahansa, mutta naapureita ei saa häiritä hajulla)

Miesystävällä ei ole muuten mitään aavistusta mun zombiekämpästä.

Ehkä mun kämppään on kehittynyt joku aivan oma biosysteemi ja joku tulevaisuuden lahottajabakteeristo. En ole muuten tänä vuonna ollu kertaakaan flunssassa, eikä yhtään sairauspoissaoloa.

Ehkäpä alankin valmistamaan terveysteetä näistä taikatampooneista ja myyn verkkokaupassa.

AP

Vierailija
11/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omistusasunto on. AP

Vierailija
12/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu!

Vierailija
13/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu!

Lähes kirjaimellisesti... :D

Vierailija
14/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vessanpönttöön :D sairasta.

hyvät on kulissit XD

Vierailija
15/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oot patalaiska, vaan sulla varmaan on jonkilaisia ongelmia elämänhallinnasss. Onko muilla osa-alueilla kaikki niin tiukasti hallinnassa että energia ei enää riitä kotona asioiden ylläpitämiseen?

Vierailija
16/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Tuksu ja sen kämppä Albertilla. Yksityiskämppähän se on, kun Sika-Mika omistaa ja Tunkero saa sitä ilmaiseksi käyttää.

Vierailija
17/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tapauksessa masennus a.k.a järkyttävä laiskuus.

Vierailija
18/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikoinaan sairastanut vaikeaa masennusta yli 10 vuotta (itsemurhayrityksiä, itsetuhoisuutta, ns. ihan pihalla välillä jne..) ja jostain kumman syystä kämppä ei ollut koskaan sotkuinen, päinvastoin jopa silloin pystyin olemaan aikas perfektionisti. Oli mulla tosin pieni lapsi siinä myös hoidettavana, mutta eihän tuokaan kaikille ole este sotkea. Mun mielestä masennus ei anna oikeutta olla sika (anteeksi sika!), vaan kyllä silloinkin pitäisi pystyä pitämään jonkinlainen järjestys yllä, esim. edes laittaa roskat roskiin, viedä pois ja pyykit koppaan ja pestä pois. Käyttää sitten vaikka kertakäyttöastioita, jos tuntuu ettei energiaa riitä tiskaamiseen, parempi sekin kun antaa astioiden limaantua ja homehtua altaassa tai pöydillä.

Ei pahalla ap, mutta et vaikuta noiden muutamien kommenttiesi perusteella masentuneelta, vaan yksinkertaisesti olet täysin saamaton ja patalaiska! Kehtaat sillä vielä ylpeillä ja syyttää "masennusta". Yritätkö mollata masennuspotilaita, vai mikä on aloituksen pointti?

Vierailija
19/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne hajonneet tamponit ei edes haise. (Olen viikonloput miesystävän luona toisessa kaupungissa, niin nenä ei pääse tottumaan. Periaatteenani on, että näyttäköön kämppä miltä tahansa, mutta naapureita ei saa häiritä hajulla)

Miesystävällä ei ole muuten mitään aavistusta mun zombiekämpästä.

Ehkä mun kämppään on kehittynyt joku aivan oma biosysteemi ja joku tulevaisuuden lahottajabakteeristo. En ole muuten tänä vuonna ollu kertaakaan flunssassa, eikä yhtään sairauspoissaoloa.

Ehkäpä alankin valmistamaan terveysteetä näistä taikatampooneista ja myyn verkkokaupassa.

AP

Vaikutat jotenkin symppikseltä:) itellä on add ja olen toivoton hutilo

Vierailija
20/64 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä siivoamisesta mutta kai huomaamattani siivoan aina jonkin paikan, koska tuollaista kaaosta ei ole.

Tänään olen siivonnut perusteellisemmin ja ainoastaan pölyä on löytynyt ja nurkkiin on kertynyt pienet nöyhtäkasat. Ja olin siitäkin ihan että "hyi".

Siivoa. Kyllä sä siihen pystyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä