Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muka coca-colan resepti on salaisuus? Sisältöhän lukee niissä limupulloissa.

Vierailija
12.05.2016 |

Niin että kokiksen pullon kyljessähän on se ainesosaluettelo, niin eihän se resepti silloin mikään salaisuus ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on salainen ainesosa tai pari, voin tässä paljastaa ne vaikka nuo koittavatkin pitää sen kaikin keinoin salattuna. Se on... odottakaas ovikello soi...  ****(NO CARRIER)

Vierailija
2/8 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko olet alkanut valmistaa itse omaa Cola - juomaasi? Kyllähän me tiedämme periaatteessa mitä sähkö on tai miten timantitkin syntyvät, mutta jostain syystä harva tekee niitä itse. - Jopa niin harva, että varmaan voisi myydä omavalmisteita muille kohtuu hyvällä hinnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii joo ainesosat.. luonnolliset aromit (mm. kofeiini), kasvisuutteet.. Ehkä keitän kasviuutetta vaikka nokkosesta ja voikukasta sitten.

Vierailija
4/8 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on erikoista, että nykyisillä mikroskoopeilla ja sentrifugeilla ja vasta-ainetesteillä ei muka voitaisi selvittää atomienkin tarkkuudella mitä siellä pullossa on.

Vierailija
5/8 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, onhan Lidlilläkin omaa kolaa, muttei kokakolaa... Oliko niissä kasviuutteissa mm. porkkanaa? Niin ja reseptihän itse asiassa on vähän erilainen eri osissa maailmaa, muistaakseni ameriikan maissisiirapin tilalla meillä on ihan tavallinen sokeri

Vierailija
6/8 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kokiksen pullon kyljessähän on se ainesosaluettelo, niin eihän se resepti silloin mikään salaisuus ole.

Jos kerron, että valmistin jotakin, johon käytin vehnäjauhoja, voita, munaa, maitoa, sokeria, suolaa ja leivinjauhetta. Valmistinko lettuja vai kakkua?

Siinä kai reseptin ja ainesosaluettelon ero paljastuu...

Vierailija
7/8 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerron, että valmistin jotakin, johon käytin vehnäjauhoja, voita, munaa, maitoa, sokeria, suolaa ja leivinjauhetta. Valmistinko lettuja vai kakkua?

Siinä kai reseptin ja ainesosaluettelon ero paljastuu...

No kyllähän tuolla reseptillä aloittaja jo maittavan sokerikakun saa aikaan.

Vierailija
8/8 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on erikoista, että nykyisillä mikroskoopeilla ja sentrifugeilla ja vasta-ainetesteillä ei muka voitaisi selvittää atomienkin tarkkuudella mitä siellä pullossa on.

Spektroskopialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi