Tapailut päättyvät viimeistään 2kk aikana
On vaikeaa nykyään löytää seurustelukumppania, sillä tapaamiset loppuvat kuukauden, kahden kuluessa. Seksi ei edes ehdi tulla mukaan kuvioon. Yksi mies sanoi rehellisesti, että minuun saa hienosti henkisen yhteyden, mutta ei tule mitään fyysistä halua olla lähelläni. Ilmeisesti samaa muillakin. Olen hoikka (monen mielestä liiankin), b-kupin rinnat (nippanappa), aika luonnollisen näköinen eli vain vähän meikkiä. Kauniiksi on sanottu naisten ja miesten taholta. Tuottaahan se aina pettymyksen, kun mukavasti alkaneet tapailut päättyvät sitten melko pian miehen toteamukseen, ettei halua enää jatkaa. Olisi kyllä mukava tietää, mitä voisin itsessäni parantaa.
Kommentit (14)
Flirttaa enemmän. Siitä se seksuaalinen halukin syntyy. Ja älä odotuta seksin kanssa 2kk!
Vierailija kirjoitti:
Flirttaa enemmän. Siitä se seksuaalinen halukin syntyy. Ja älä odotuta seksin kanssa 2kk!
Eipä kaikki miehet innostu seksistä, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja mukava.Jotkut naiset kelpuutetaan vain kavereiksi. Mun kohdalla on näin. Otetaan kyllä mukaan ulos ja elokuviin, mutta ei mitään läheistä tunnelmaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimi jos kemiat ei kohtaa.
En usko tuohonkaan. Kemiat kohtaa jo ensi näkemällä tai ei. Jos 2kk on pidetty yhtä ja haluttu tavata ja sitten loppuu, on toinen nainen kuviossa. Mikään muu ei selitä.
Uussinkkuna ihmettelen tätä nykyistä tapailumeininkiä. Olen ollut sinkkuna viime syksytä alkaen ja sitä ennen nuoruuden avioliitossa 15v ja lapset teinejä. Olen tavannut syksyn jälkeen kolmen eri miehen kanssa (vain yhden kanssa oli seksiä ja suhde taisi perustua nimenomaan siihen, ehkä laastarisuhde oli). Kaksi viimeisitä tapailua on ollut tämän vuoden puolella ja molemmat loppuivat 1½ kk jälkeen miesten taholta. Tapasimme 1-2x viikossa joko harrastukisssa tai elokuvissa, ei seksiä. Kun aloin kertoa tunteistani, tuli miehille kiire katkaista suhde. Toinen heistä kuitenkin haluaisi edelleen tavata harrastuksen parissa, toisen kanssa on keran vaihdettu kuulumisia viestillä. Todennäköistä, että miehet tapailivat useampia naisia yhtaikaa, en tiedä. Ja itse en ala seksiin ennen kuin suhde on vakiitunut. Mieluummin olen ilman . Olen ehkä törmännyt vääriin miehiin vai onko nykyinen deittaili tällaista? Tuttavapiirissä tuntuu olevan hiukan samanlaista, vaikka yksi on minua 10v nuorempi nainen. Sitten on näitä miehiä, jotka pitävät naista löyhässä hirressä ja on-off-tyyppistä haihattelijaa. Oikeasti, aika mahdotona löytää mies, joka haluaisi oikean suhteen. Ja en ole liikapainoinen hoitamaton nainen.
Parempi pysyä vakituisena sinkkuna. Tarvii vain itselleen olla tilivelvollinen eikä odottaa lupauksia ja pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kaikki miehet innostu seksistä, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja mukava.Jotkut naiset kelpuutetaan vain kavereiksi. Mun kohdalla on näin. Otetaan kyllä mukaan ulos ja elokuviin, mutta ei mitään läheistä tunnelmaa lainkaan.
Ruma kuitenkin.
Kemiaa pitää olla, mutta se onkin sitten sattumaa että milloin sellainen henkilö osuu kohdalle jonka kanssa tuota kipinää on.
Mitenhän mulla on sellainen aavistus, että henkiö, joka järjestelee vastakkaisen sukupuolen edustajat parempiin ja huonompiin, ei ole oikein kypsä parisuhteeseen lainkaan. Itse olen kyllä huomannut, kuka on sopiva ja kiinnostava ja uskaltanut sitten heittäytyä suhteeseen arvostelematta ja vertailematta muihin. Joskus on tullut nenille, en voi kiistää. Ehkä tuollainen järjesteleminen ja ehkä myös kyvyttömyys itse heittäytyä suhteeseen näkyy juuri siinä, ettei aiheuta toisissa riittävää innostusta. Tämä on nyt hiukan arvailua, mutta minulle tulee näkemys, että ihminen, joka pitää kumppaniaan hyvänä vain, kunnes jotakin vielä parempaa ilmenee, antaa signaalia, että ei ole koko sydämestään innostunut.
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa nykyään löytää seurustelukumppania, sillä tapaamiset loppuvat kuukauden, kahden kuluessa. Seksi ei edes ehdi tulla mukaan kuvioon.
Eiköhän ne ole harvassa ne miehet, jotka jaksavat kuukaudesta toiseen roikkua mukanasi, jos ei seksiä ole. Miksei sitä ole? Sinähän siitä päätät, tuskin yksikään niistä miehistä on sanonut "ei kiitti", jos olet yrittänyt mokomaa.
Niin, jos susta tuntuu, että olet liian laiha, niin syö enemmän. Kerran pari viikossa Pizza Huttiin all-you-can-eat Buffetilla herkuttelemaan vaan.
Jos mies ei halua seksiä, on sillä pano muualla. Uskokaa nyt. Mukavahan se on viettää harrasteaikaa kauniin naisen kanssa ja panna omaa naista.
Jos mies ohimennen koskettaa sinua, hän yrittää sillä saada myös sinulta kosketusta. Näin ovat ainakin minulle miehet tehneet jo ensimmäisillä treffeillä. Ota kädestä kiinni, kosketa. Anna vihjeitä, että et halua olla vain ystävä. Kyllä se kiinnostus sieltä nousee. Eivät miehet nykyään voi vaan ryhtyä fyysisiksi noin vain.
Näin naisena, jolta on aina haluttu seksiä ja ( liiankin) pian aloitus kuulostaa utopialta.
Minä taas en aiemmin ikinä voinut tietää onko mies muunkin kuin seksin perässä. Useimmiten ei ollut. Onneksi löysin lopulta hyvän miehen. Alusta asti se vaan käyttäytyi eri tavalla eikä kiirehtinyt sänkyyn. Tähän meni monta vuotta.. löytää neula heinäsuovasta. Kyllä se aloittajallekin vielä tärppää.
Sama juttu. En ole liiku samoissa paikoissa laadukkaiden miesten kanssa ja ainoa jonka kanssa oli sormuksetkin oli aika kamala yhdessä asuessa muutaman vuoden jälkeen. Ei olisi senkään suhteen kannattanut jatkua. Eron jälkeen max 2kk tapailuita, joissa kymmenkunta tapaamista. Miehet tosi valikoivia, huonoimmat ovat kaikkein innokkaimmin perääni.