Lue keskustelun säännöt.
Onko sinusta suuri vaiva kuljettaa vierasta lasta omasi seurana?
30.06.2008 |
Poikani urheilujoukkueella on tällä viikolla kisat, joihin hän ei kai osallistu. Olen laittanut koko joukkueelle sähköpostiviestin, jos hän pääsisi jonkun kyydissä, mutta kukaan ei ole ilmoittautunut.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mikä hemmetti siinä on,että yrität hyötyä muista,ja laistaa omat velvollisuutesi?