Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi elämä: Positiivinen ja raskaana

Vierailija
11.08.2008 |

Hei!

Sattuiko joku ihana ihminen äsken katsomaan Yle 1:ltä Yksi elämä: Positiivinen ja raskaana-ohjelman? Siinä siis HIV-positiivinen nainen odotti lasta ja jännitti tarttuuko hiv lapseen. Oma vauvani heräsi juuri ohjelman viime minuuteilla ja minulta jäi näkemättä ohjelman loppu!!

Eli kysymys kuuluu saiko vauva tartunnan vai ei!? Toivottavasti ei!



Voisiko joku please vastata ettei minuu jää vaivaamaan... KIITOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sairaalahoidossa synny hiv-positiivisia lapsia.



Oikealla hoidolla lapsi saadaan pysymään terveenä.

Vierailija
2/2 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen nukkumaan että jaksan herätä virkeänä taas peuhaamaan lasten kanssa, huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi