Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä sitä on taas sisustettu lastenhuone lasta silmällä pitäen

Vierailija
12.05.2016 |

http://mamigogo.indiedays.com/2016/05/11/vahan-erilainen-lastenhuone/

Mikä ihana kodikkuus! Mikä ihana värimaailma! Mikä ihanan inspiroiva tila mielikuvitukselle!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten näyttää toiselta kun lelut on levitelty esille ja leikitään. Se, että lelut ovat siististi piilossa ei tarkoita ettei niitä olisi. Itse tykkään tuollaisesta sisustustyylistä.

Vierailija
22/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syöpäosastollakin on vähemmän ankee tunnelma. Voi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://mamigogo.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/85/2016/05/image…

Huomasiko kukaan muu tuon lampun? Ei mitään varjostinta tai mitään, roikkuu vaan johdon päässä pelkkä hehkulamppu.

Ikävä valonlähde silmille.

Vierailija
24/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on kiva. Vaikuttaa helpolta pitää siistinä. Enemmän voisi kyllä olla leluja vai onko ne kaikki noissa laatikostoissa.

Olisi todennäköisesti ihan yhtä helppo pitää siistinä vaikka sänky, laatikosto, tuoli ja matto olisikin vähän värikkäämmät.

Vierailija
25/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän voi olla täysin päinvastainen vaikutus muksuun. Ympäristö on niin tylsä ja virikkeetön, että ei ole muuta mahdollisuutta, kuin kasvattaa omaa mielikuvitusta ja luovuutta. Lopputuloksena melkoinen persoona sitten teininä ja aikuisena :D

Vierailija
26/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on kiva. Vaikuttaa helpolta pitää siistinä. Enemmän voisi kyllä olla leluja vai onko ne kaikki noissa laatikostoissa.

No joo mutta jotain hauskoja kuvia/tauluja voisi seinillä olla. Tavallaan ymmärrän, että pelkistetty sisustus toimii taustana lapsen kirjaville leluille (jotka on blogikuvauksen takia siivottu piiloon), mutta huone on omituisen alapainotteinen, kun seinät ovat ihan paljaat ja kaikki huonekalut matalia. Eli bloggaajalla ei oikeasti ole silmää tilan mittasuhteille, vaan yrittää vaan lavastaa muutamalla esineellä kokonaisuutta, jonka valokuvissa pystyy hallitsemaan. Ei jatkoon.

Vierailija
27/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mukavan rauhallinen huone. Kyllä tuonnekin väriä tulee kun laatikosta tulee duplojen värioksennus.

Tää on varmaan sitten valittajien mieleen: http://safarimp.com/wp-content/uploads/2016/02/cars-bedroom-set-ikea-ki…

Vierailija
28/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin just keksiä syyn, lisääntyneeseen värisokeuteen.

Vierailija
29/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lastenhuoneessakin olla rauhalliset sävyt ja seesteisyyttä, mutta tuosta huoneesta puuttuu kyllä Elämä - missä ovat lapsen piirrustukset, ystävien tai perheen kuvat, kortit, muut muistot... Jotka pienille usein on tärkeää pitää esillä. Saiko lapsi itse osallistua mihinkään valintoihin, edes yhteen väripintaan tai huonekaluun? Epäilen...

Vierailija
30/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa Mintun snapchattia joskus niin näätte että noilla lapsilla on kyllä värikästä muovihärpäkelelua vaikka muille jakaa. Eiköhän tuolla oo vaan siivottu kuvien alta nekin pois, luuletteko tietävänne noiden lasten elämästä mitään yhden postauksen perusteella......

Vierailija
31/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan sitten valittajien mieleen: http://safarimp.com/wp-content/uploads/2016/02/cars-bedroom-set-ikea-ki…

Veikkaan, että bloggaajan poika viihtyisi enemmän tuollaisessa kuin tuossa värittömässä, hajuttomassa ja mauttomassa huoneessaan. Jos minulla olisi lapsi, ja se haluaisi tuollaisen huoneen, saisi se sellaisen vaikkei huone minun makuun olekaan.

Lastenhuoneet on lastenhuoneita, ei mammojen esittelyä varten. Lastenhuoneet pitäisi sisustaa niin, että niiden asukkaat pitää niistä. Olisi hyvä ottaa lapset mukaan suunnitteluun ja antaa sanoa heidän myös tehdä päätöksiä omien huoneidensa suhteen.

Vierailija
32/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala, lapsi parka... Itse olen ostanut lasten huoneeseen tismalleen mitä lapsi haluaa. Vaikka huone ei olisi mieleeni, se ei ole minun, vaan lapsen. Tällä periaatteella on sisustettu neljä huonetta....

Vierailija
33/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että jos kuka tahansa pieni poika saisi valita tuon ja tämän välillä, niin jokainen valitsisi tämän.

https://www.google.com/search?q=värikäs+lastenhuone&client=tablet-android-lenovo&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjmh6mBhNXMAhUI2CwKHZScABMQ_AUIBygB&biw=962&bih=601#imgrc=XsHl0uaQLERwxM%3A

Vierailija
34/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon että jos kuka tahansa pieni poika saisi valita tuon ja tämän välillä, niin jokainen valitsisi tämän.

https://www.google.com/search?q=värikäs+lastenhuone&client=tablet-android-lenovo&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjmh6mBhNXMAhUI2CwKHZScABMQ_AUIBygB&biw=962&bih=601#imgrc=XsHl0uaQLERwxM%3A

Linkki epäonnistui.

Vierailija
35/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lapsiparalla on toinen pärekorillinen väriliituja, eikä yhtään palaa paperia.

Vierailija
37/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä väriä, ettekö huomanneet? Sängyn yllä mustavalkoinen kortti oli kiinnis seinässä pinkillä teipillä.

Vierailija
38/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä karmivan pelkistetty ja valkea normaaliksikin huoneeksi, saati sitten lapsen huoneeksi. Voi kun olisi joku välimuoto tällaisen ja täydellisen väliinpitämättömästi kyhätyn lastenhuoneen välillä. Tuollaisessa valkoisessa blogihuoneessa asuminen laskee varmasti lapsen asuinmukavuutta. Toisaalta taas se, että lastenhuoneen "kuuluu olla värikäs ja eloisa" antaa monelle tuntemalleni mammalle tekosyyn täyttää lapsensa huoneen mielivaltaisesti niillä jämähuonekaluilla ja tekstiileillä, jotka ovat liian rumia / kuluneita / epämuodikkaita / väärän värisiä muualle asuntoon.

Vierailija
39/39 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi yritys...

http://sisustusblogi.fi/wp-content/uploads/2010/01/pergo-lastenhuone.jpg

Värikkäistä huoneista tulee heti elämäntuntu, ovat pirteitä ja raikkaita (kunhan vähän mietitty väriyhdistelmiä).

Noissa ybervalkoisista sisustuksista tulee mieleen sairaala tai muu kliininen paikka, ei ole ollenkaan kodikkuuden tuntua ja tuntuu muutenkin todella aneemiselta. Toisinaan olen miettinyt, että käyttääkö valkoista sisustusta ne, joilla ei ole kovinkaan kaksinaista värisilmää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi