Ketään ulkomailta paikalla?
Kommentit (35)
Kyllä täällä Kanarialla aurinko paistaa mahtavasti! Ei käy kateeksi köyhille jotka joutuvat asumaan Suomessa xD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä Kanarialla aurinko paistaa mahtavasti! Ei käy kateeksi köyhille jotka joutuvat asumaan Suomessa xD
Missä päin asut? Ajattelin ensi syksynä muuttaa.
Pohjois-Italia. Tänään vain 15 astetta ja pilvipoutaa, myrskyä luvattu huomiselle. Sopiva remontti- ja pyykkipäivä. Lauantaista eteenpäin sitten taas 20 ja yli. Kevät upeimmillaan!
Lontoossa aurinko paistaa mutta ihan kauhean tuulista! Asteita 15c mutta ei kyllä tuntunut siltä ainkaan aamulla matkalla duuniin.
Epsanjassa. Parvekkeella 23 C. Välimeri siintää parin kilsan päässä. Ei pilven pilvee.
Lontoossa, aurinkoista ja kova tuuli. Viikonloppuna tuntui paljon lämpimämmältä. kun oli tyyntä.
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa aurinko paistaa mutta ihan kauhean tuulista! Asteita 15c mutta ei kyllä tuntunut siltä ainkaan aamulla matkalla duuniin.
Mikä postikoodi? Mulla SE15.
Marbella. Ihana auringonpaiste ja meri kimmeltää. Kelpaa lueskella omalla terassilla uima-altaan (+26C) äärellä ja katsella samalla, kun kivan näköiset ja hauskat miehet pesevät ikkunoitamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt duunissa EC1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt duunissa EC1
Missä asut?
Miksei täällä voisi olla ulkomailla asuvia?
Berliinissä +12, pilvistä. Aamulla satoi, mutta nyt pitäisi kai pari päivää olla aurinkoista ja lämpötila +18-21. Kylmä on ollut tämä kevät.
Amsterdam +10. Aurinko yrittää puskea pilvien välistä. Tuulista on.
Brysselissä asun. Eilen oli +18 ja ihana auringonpaiste, söin lounasta kahvilan terassilla. Tänään +10 ja pilvistä. Tuuleekin vähän. Aamulla laitoin optimistisesti kevätakin ja olin jäätyä työmatkalla. Onneksi oli sentään villahanskat laukussa, niin sai edes kädet lämpimään. Luvassa tätä samaa nyt usemman päivän, paitsi että myöhemmin tänään alkaa sataakin.
Minä somalisa,minä oota finnair lento etta mina pääse suomi ja kela.
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä voisi olla ulkomailla asuvia?
Se että kommentoidaan heti kun joku vain esittää kysymyksen, vaikka samanaikaisesti paikalla muutama kymmenen, ei täällä ole satoja tai tuhansia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt duunissa EC1
Missä asut?
SW3
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän täällä kuulemma roikkuu satoja tätejä Lontoosta, Pariisista, Roomasta ja NYCistä😆🤣😂
No mä olen Lontoossa, aurinkoinen ilma, 15 astetta lämmintä 😎 Suurkaupungeissa asuu paljon suomalaisia, joten en yhtään ihmettele, että heitä löytyy täältäkin. Lontoossa esim. yli 20 000 suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin just lähteä lenkille kun näyttää niin kauniilta.
Yleensähän täällä kuulemma roikkuu satoja tätejä Lontoosta, Pariisista, Roomasta ja NYCistä😆🤣😂