Lue keskustelun säännöt.
Kun aikuiset puolustelee valintojaan perusteella "mulla on vaan tää yksi elämä"
30.06.2008 |
pettää puolisoaan, eroaa heppoisin perustein, muuttaa jatkuvasti, reissaa paljon ilman lapsia ymym. usein peruste on "Mulla on vaan tää yksi elämä ja mulla on oikeus olla onnellinen".
Niin, KAIKILLA on vain yksi elämä. Myös niillä lapsilla joiden elämä ehkä menee sekaisin vanhempien hullujen päätösten takia. Lapsillakin on oikeus olla onnellisia ja elää turvallinen onnellinen lapsuus. Sitä lapsuutta kun ei nimenomaan ikinä saa elää uusiksi.
Kommentit (2)
Jos on lapseton sinkku, toi sanonta on ihan totista totta, mutta siinä vaiheessa kun tekee lapsia, ottaa vastuun myös heidän elämästään! Ei siinä vaiheessa voi enää tehdä päätöksiä "mutku mä haluuuun" -periaatteella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka näin sanovat, EIVÄT ole kasvaneet aikuisiksi.