Onko hullua lähteä ensitreffeille 200 kilometrin päähän?
Ja vielä siten, että tapaaminen on vasta illalla ja pitäisi todennäköisesti siis yöpyä miehen luona?
Kommentit (46)
Ei ole. Mene ihmeessä, jos tyyppi kiinnostaa. Itsekin lensin toiseen maahan ensitreffeille. Kyllä kannatti.
Mua on ajettu tapaamaan ensitreffeille 200 kilsan päästä, onpa ajettu 500 kilsan päästäkin. Kannattaa turvata selusta jotenkin ja myös kehitellä suunnitelma B.
Kuulosti siihen asti aika ihanalta kunnes tuli tuo yöpyminen. Itse en uskaltaisi, entä jos se tyyppi onkin sekopää tai sitten muuten vaan luotaantyöntävä. Ettekö voisi vaikka puolivälissä tavata?
Ja tosi herrasmieshän tarjoutuisi itse ajelemaan naisen luo.
Itse lähdin n. 400 km päähän :D Yövyttiin miehen asunnolla. Sittemmin mentiin naimisiin.
Mun mieheni tuli 2000 km päästä ensitreffeille :)
Muutaman kerran hän lensi tuon matkan ja mä lensin kerran treffeille hänen luokseen. Tapasin samalla vanhemmat.
Lyötiin sitten hynttyyt yhteen, kun treffailumatka alkoi tuntua turhan pitkältä. ;)
Yhdessä oltu nyt 16 vuotta, joista naimisissa 13.
Vierailija kirjoitti:
Entäs 400km päähän? Sellanen mahdollisuus jos kesällä tulisi..
Minulla myös olisi yksi 400km keissi whatsapp yhteyden päässä. Miettinyt tässä ehdottaisinko tapaamista...
Siis eihän tuo ole matka eikä mikään. Millä todennäköisyydellä löydät elämäsi miehen jostain kotikulmilta? Vähän pitää nähdä vaivaa, jos haluaa löytää hyvän kumppanin. MUTTA. Tuo yöpymisjuttu ei kuulosta hyvältä. Mitä jos teillä ei synkkaakaan? Jonkinlainen takaportti pitää olla, vaikka sitten hotellihuone, johon voi mennä. Lisäksi yöpyminen miehen luona voi viestittää, että tulette harrastamaan seksiä. Kannattaa siis ottaa tuokin asia huomioon, jos ei halua heti ekojen treffien jälkeen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös olisi yksi 400km keissi whatsapp yhteyden päässä. Miettinyt tässä ehdottaisinko tapaamista...
Olisipa minullakin hänen whatsapp (puhelinnumero). :/
En ole uskaltanut pyytää..
Miksipä ei. Yöksi en jäisi.
Oma mies ajoikin 150 km ensitreffeille luokseni...
Niin tuo yöksi jääminen siksi, että tapaaminen on mahdollista ainoastaan illalla. Tietysti vaihtoehtona on lähteä myöhään illalla/yöllä takaisin, mutta se ei oikein houkuttele. Tuttuja ei tuolla suunnalla ole.
ap
Miten pitkään olet tuntenut tämän miehen? Oletteko jutelleet esim Skypessä niin, että on webbikamera päällä?
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään olet tuntenut tämän miehen? Oletteko jutelleet esim Skypessä niin, että on webbikamera päällä?
No muutamia viikkoja olemme viestitelleet lähes päivittäin. Skypessä emme ole jutelleet. Fb-kavereita olemme.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo yöksi jääminen siksi, että tapaaminen on mahdollista ainoastaan illalla. Tietysti vaihtoehtona on lähteä myöhään illalla/yöllä takaisin, mutta se ei oikein houkuttele. Tuttuja ei tuolla suunnalla ole.
ap
Eikä hotelleja? Tapaatte lähinnä olevassa paikassa, jossa on hotelli?
Ei le hullua. Mieheni tuli tapaamaan minua 7000km takaa. 17 vuotta sitten. Naimisissa on oltu jo reilu kymmenen vuotta ja lapsiakin on kolme. Kannatti. Ja tämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mene ihmeessä, jos tyyppi kiinnostaa. Itsekin lensin toiseen maahan ensitreffeille. Kyllä kannatti.
Minä lensin toiselle mantereelle. Reissu oli hyvä mutta mies oli kauhea. Onneksi olin varannut hotellihuoneen.
Vierailija kirjoitti:
ap
Varaa hotellihuone itsellesi varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEikä hotelleja? Tapaatte lähinnä olevassa paikassa, jossa on hotelli?
Se olisi myös kyllä mahdollista varata. Tämä on nyt jotenkin niin uusi tilanne, etten oikein tiedä, miten pitäisi toimia. Tai uskallanko lähteä ollenkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apVaraa hotellihuone itsellesi varmuuden vuoksi.
Saakos sellaisen sitten peruttua helposti, jos sille ei olekaan tarvetta?