Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua lähteä ensitreffeille 200 kilometrin päähän?

Vierailija
12.05.2016 |

Ja vielä siten, että tapaaminen on vasta illalla ja pitäisi todennäköisesti siis yöpyä miehen luona?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ok:lta. Mutta en todellakaan yöpyisi vieraan miehen luona ensitreffeillä, siis niin että se olisi ennalta päätetty. Jos mies onkin kauhea, niin on pakko silti yöpyä. Varaisin hotellihuoneen, jollei ole varaa hotelliin niin en menisi ollenkaan tai vaihtaisin tapaamisen päivädeitteihin. Miksei muka päiväsaikaan voi tavata?

Molemmilla on vähän kiireinen elämäntilanne, ettei oikein sopivaa aikaa tunnu löytyvän. Ja juuri tuo välimatka aiheuttaa sen, että aikaa on varattava vähän enemmän, kuin pari tuntia.

Vierailija
42/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ok:lta. Mutta en todellakaan yöpyisi vieraan miehen luona ensitreffeillä, siis niin että se olisi ennalta päätetty. Jos mies onkin kauhea, niin on pakko silti yöpyä. Varaisin hotellihuoneen, jollei ole varaa hotelliin niin en menisi ollenkaan tai vaihtaisin tapaamisen päivädeitteihin. Miksei muka päiväsaikaan voi tavata?

Molemmilla on vähän kiireinen elämäntilanne, ettei oikein sopivaa aikaa tunnu löytyvän. Ja juuri tuo välimatka aiheuttaa sen, että aikaa on varattava vähän enemmän, kuin pari tuntia.

Jos on oikeasti niin kiire elämäntilanne, että milloinkaan löydä päivädeitteihin aikaa niin mitenköhän se kaukosuhde sitten onnistuisi? Itse en menisi treffeille, jos mies itse on sanonut että on liian kiire muuhuin kuin iltatapaamiseen, sä olet sentään valmis matkustaamaan 200km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti niin kiire elämäntilanne, että milloinkaan löydä päivädeitteihin aikaa niin mitenköhän se kaukosuhde sitten onnistuisi? Itse en menisi treffeille, jos mies itse on sanonut että on liian kiire muuhuin kuin iltatapaamiseen, sä olet sentään valmis matkustaamaan 200km.

Siis ei mies ole sanonut, että on liian kiire muuhun kuin iltatapaamiseen. Kyllähän niitä päivätapaamisiakin varmasti saataisiin järjestymään, mutta se pitäisi sitten taas siirtää pari viikkoa eteenpäin. Ei tämä nyt pelkästään miehen sanelemaa ole. Minä se kiireisempi tässä oikeastaan olen.

Vierailija
44/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika typerää. Tietysti jotain pahaa voi tapahtuakin mutta lähinnä se, että jollei teillä synkkaakaan niin olet kuitenkin velvoitettu viettämään osan seuraavaakiin päivää tämän miehen kanssa. Jos taas menet ja tulet saman päivän aikana autolla, ja jollei mies vaikutakaan hyvältä niin voit itse jäädä kiertelemään vierasta kaupunkia treffien jälkeen, sen sijaan että joutuisit lähtemään miehen luo yöksi. Kuulostaa suorastaan painajaismaiselta. Eikä se 400km ajokaan päivän aikana nyt niin huikea suoritus ole. Mutta toki voisit varata hotellihuoneenkin tai mennä junalla/bussilla.

Vierailija
45/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei yöpymiselle. Ihan turvallisuussyistä. Tapaaminen julkisella paikalla.

Jos mies osoittautuu täyspäiseksi ja mukavaksi, uusintatreffit voi sopia jo vapaammin.

Mun mies lensi 12 000 km viedäkseen mut treffeille. Ne onnistui niin hyvin, että häistä on aikaa kohta 10 vuotta. :)

Vierailija
46/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin ensitreffeille miehen luo 200 kilometrin päähän. Olimme jutelleet netissä kuukauden verran, ja olin jo ihan rakastunut. Taisin kertoa yhdelle kaverille miehen nimen varmuuden vuoksi ja varauduin henkisesti ajamaan kotiin yöksi, jos mies osoittatuisi kamalaksi. Mies osottautui superihanaksi, ja yhdessä ollaan edelleen, monen vuoden jälkeen. Kannatti ajaa!