Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua lähteä ensitreffeille 200 kilometrin päähän?

Vierailija
12.05.2016 |

Ja vielä siten, että tapaaminen on vasta illalla ja pitäisi todennäköisesti siis yöpyä miehen luona?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään olet tuntenut tämän miehen? Oletteko jutelleet esim Skypessä niin, että on webbikamera päällä?

No muutamia viikkoja olemme viestitelleet lähes päivittäin. Skypessä emme ole jutelleet. Fb-kavereita olemme.

Eli tyyppi voi olla ihan jotain muuta kuin mitä esittää olevansa? Sinuna nyt ainakin skypettelisin ensin, jotta näet, onko edes mies ja onko sen ikäinen, joksi itseään sanoo.

Vierailija
22/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos muuten kaikille ihanista vastauksista!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skype ensin, sitten menet! Tein itse vastaavan jutun mutta jutusta ei tullut mitään. Mutta olisi harmittanut ellen olisi katsonut sitä korttia. Mutta vielä kerran: Skype ensin!

Vierailija
24/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit nettitreffikuviot: julkisella paikalla tapaatte, ei yöksi miehelle eikä välttämättä edes kylään, huone hotellista (jonka raflassa voitte esim. tavata, ei miestä huoneeseen). Ja ehkä tärkein: omalle luottokaverille viesti, jossa miehen nimi, puhelinnumero ja missä päin liikut/liikutte, missä tapaatte jne. tiedot. Ihan varmuuden vuoksi. Palattuasi kotiin voit pyytää kaveria hävittämään viestin, ei ennen. Näillä tavoilla itse koin turvalliseksi treffailla.

Vierailija
25/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa hotellihuone varmuuden vuoksi.

Vierailija
26/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän jo 90 km on liikaa. En todellakaan puhuisi kaukosuhteesta edes 150 km kohdalla. Jos haluaa oikeasti suhdetta on pystyttävä katsomaan kotikylän ulkopuolellekin.

Vierailija
27/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo yöksi jääminen siksi, että tapaaminen on mahdollista ainoastaan illalla. Tietysti vaihtoehtona on lähteä myöhään illalla/yöllä takaisin, mutta se ei oikein houkuttele. Tuttuja ei tuolla suunnalla ole.ap

Eikä hotelleja? Tapaatte lähinnä olevassa paikassa, jossa on hotelli?

Se olisi myös kyllä mahdollista varata. Tämä on nyt jotenkin niin uusi tilanne, etten oikein tiedä, miten pitäisi toimia. Tai uskallanko lähteä ollenkaan. :D

Kerro kuiten jollekkin läheiselle osoite mihin menet. En tiedä kuinka hyvin tunnet ensitreffiläisen mut jos susta ei kuulukkaan treffien jälkeen. En yritä pelotella, mutta kuiten..

Vierailija
28/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että ap vastaa seuraavaksi : siellä ei ole hotellia, pikkukylä.

Vierailija
29/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
30/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit nettitreffikuviot: julkisella paikalla tapaatte, ei yöksi miehelle eikä välttämättä edes kylään, huone hotellista (jonka raflassa voitte esim. tavata, ei miestä huoneeseen). Ja ehkä tärkein: omalle luottokaverille viesti, jossa miehen nimi, puhelinnumero ja missä päin liikut/liikutte, missä tapaatte jne. tiedot. Ihan varmuuden vuoksi. Palattuasi kotiin voit pyytää kaveria hävittämään viestin, ei ennen. Näillä tavoilla itse koin turvalliseksi treffailla.

Juu näitä olen aiemmilla treffeillä noudattanutkin. Nyt vain arveluttaa tuo pitkä matka ja myöhäinen ajankohta. Aioin jo perua koko jutun, kun alkoi niin mietityttämään.

Vierailija
31/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että ap vastaa seuraavaksi : siellä ei ole hotellia, pikkukylä.

Miten niin? Sanoinhan jo, että olisi kyllä mahdollista varata myös hotelli.

Vierailija
32/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näitä olen aiemmilla treffeillä noudattanutkin. Nyt vain arveluttaa tuo pitkä matka ja myöhäinen ajankohta. Aioin jo perua koko jutun, kun alkoi niin mietityttämään.

Ei kai sitä tarvitse juuri nyt päättää? Mun tytär lähti ensitreffeille 10 000 km päähän, mutta oli pikkusen pidempään viestitellyt ja jutellut Skypessä ennen matkaansa kuin sinä nyt. 

Vierailija
33/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä tarvitse juuri nyt päättää? Mun tytär lähti ensitreffeille 10 000 km päähän, mutta oli pikkusen pidempään viestitellyt ja jutellut Skypessä ennen matkaansa kuin sinä nyt. 

Niin tätäkin tässä mietin, että kyllähän ihmiset matkustavat maailman ääriinkin ja minä skitsoan parista sadasta kilometristä. :D Elämästä saa tosi hankalaa, kun liikaa miettii.

Vierailija
34/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ajanut 600 km vuokseni, toisesta maasta asti. Hän oli siis illasta perillä ja sovittiin että jos kemiat ei natsaa niin hän etsii hotellin. Onneksi natsasi, ja tapailtiin puoli vuotta säännöllisesti kunnes minä muutin niin kauas että tapaamiset muuttui ihan mahdottomiksi.

Eli kunhan sovitte pelisäännöt ja sulla on plan b, niin kannattaa ehdottomasti lähteä :)

Vierailija
35/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tätäkin tässä mietin, että kyllähän ihmiset matkustavat maailman ääriinkin ja minä skitsoan parista sadasta kilometristä. :D Elämästä saa tosi hankalaa, kun liikaa miettii.

Sinuna sopisin miehen kanssa, että tulet joskus loppukesästä. Varaisin hotellihuoneen ja sanoisin miehelle, että tapaan hänet ihan mielelläsi, mutta yövyn hotellissa. Tässä ehtisi jo nähdä, lopahtaako miehen into odotteluun tai siihen, että ei heti pääsekään sänkyyn. Jos into ei lopahda, tapaisin miehen jossain julkisella paikalla ja viettäisin illan hänen kanssaan. Ja sen perusteella päättäisin, menenkö hotelliin yöksi vai miehen luo. Jos miehen luo meno ei tunnukaan hyvältä idealta, sulla olisi se hotellihuone ja aamulla voisit lähteä takaisin kotiin. Jos taas päättäisit mennä miehen luokse yöksi, niin ei siinä nyt menisi hukkaan kuin yhden hotelliyön hinta. Ja jos mies vaikka tekisi oharit sinulle, niin sulla olisi hotellihuone, jossa yöpyä.

Vierailija
36/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua tuo yöpyminen

Vierailija
37/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo yöksi jääminen siksi, että tapaaminen on mahdollista ainoastaan illalla. Tietysti vaihtoehtona on lähteä myöhään illalla/yöllä takaisin, mutta se ei oikein houkuttele. Tuttuja ei tuolla suunnalla ole.

ap

Hotell varalle.

Vierailija
38/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo yöksi jääminen siksi, että tapaaminen on mahdollista ainoastaan illalla. Tietysti vaihtoehtona on lähteä myöhään illalla/yöllä takaisin, mutta se ei oikein houkuttele. Tuttuja ei tuolla suunnalla ole.

ap

Hotell varalle.

Siis ekö ole tavannut miestä koskaan aiemmin?

Sitten hotelli pitää olla...

Et voi olettaa.... hypätä ja olettaa turvallista sinun sanelemaasi yöpymistä.

Tai sitten ostat jo valmiiksi bussilipun tai junalipun. Jos se mies on hyvä, niin te tapaatte myös toiste. Parempi löhteä sieltä iltajunassa kotiin. Eihän se ole kuin noin Tampere-Helsinki -välimatka. Sitäpaitais sä olet enemmän omillas, kun meet kotiin yöksi.

Vierailija
39/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hotell varalle.

Siis ekö ole tavannut miestä koskaan aiemmin?

Sitten hotelli pitää olla...
Et voi olettaa.... hypätä ja olettaa turvallista sinun sanelemaasi yöpymistä.

Tai sitten ostat jo valmiiksi bussilipun tai junalipun. Jos se mies on hyvä, niin te tapaatte myös toiste. Parempi löhteä sieltä iltajunassa kotiin. Eihän se ole kuin noin Tampere-Helsinki -välimatka. Sitäpaitais sä olet enemmän omillas, kun meet kotiin yöksi.

Omalla autolla siis ajattelin mennä. Eniten siinä arveluttaa siis, että jaksanko kovin myöhään illalla enää ajaa tuota matkaa. Tällä välillä ei oikein julkisia kulje. Mutta tuo hotelli kuulostaa nyt oikein hyvältä.

Vierailija
40/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ok:lta. Mutta en todellakaan yöpyisi vieraan miehen luona ensitreffeillä, siis niin että se olisi ennalta päätetty. Jos mies onkin kauhea, niin on pakko silti yöpyä. Varaisin hotellihuoneen, jollei ole varaa hotelliin niin en menisi ollenkaan tai vaihtaisin tapaamisen päivädeitteihin. Miksei muka päiväsaikaan voi tavata?