Otatko selfietä? Oletko sosiaalisessa mediassa? Oletko ekstrovertti vai introvertti?
Kysymykset otsikossa.
Minä en ota selfieitä enkä ole missään sosiaalisessa mediassa. Ihan vaan koska oman pärstänsä kuvaaminen on jotain ihan käsittämätöntä, enkä tarvitse tuhatta "ystävää" esim. Facessa, joiden kanssa ei edes livenä olla missään tekemisissä. Olen introvertti.
Kommentit (30)
En ota selfieitä enkä ole enää sosiaalisessa mediassa. Olen siis aikaisemmin ollut, mutta ei ollut mun juttu. Jotenkin ärsytti se pintaliito. Olen introvertti.
En ota selfieita, en ole facebookissa yms (olin kyllä facessa aikani, kunnes turhauduin) ja olen ehdottomasti introvertti :))
Joskus kun olen laittautunut ja joskus ystävien kanssa, Facebook on mutten käytä, ei muuta somea, ja oon introvertti
Olen facebookissa. Otan joskus selfieitä kavereiden kanssa, mutta ehkä kerran olen sellaisen julkaissut. En juuri päivitä mitään facessa, mutta tykkäilen kyllä muiden kommenteista.
Olen kumpaakin, mutta mussa on ehkä ekstroverttia vähän enemmän. Olen 26-vuotias.
Otan selfieitä, mutten julkaise niitä kuin pakollisen facebook-profiilin päivityksen kautta. En käytä kuin facebookia omalla nimelläni, sielläkin käyn harvakseltaan. Twitterit, Instagramit ja muut, en käytä mitään. Keskustelupalstoilla käyn, somea sekin? Olen introvertti.
Jos joku olisi 90-luvulla ottanut päivittäin itsestään selfien/belfien, ja laittanut ne johonkin leikekirjaan esitelläkseen niitä kavereilleen, olisi häntä pidetty heikkolahjaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kysymykset otsikossa.
Minä en ota selfieitä enkä ole missään sosiaalisessa mediassa. Ihan vaan koska oman pärstänsä kuvaaminen on jotain ihan käsittämätöntä, enkä tarvitse tuhatta "ystävää" esim. Facessa, joiden kanssa ei edes livenä olla missään tekemisissä. Olen introvertti.
Minulla aivan sama. Tämä palsta on nykyisin ainoa sosiaalinen mediani, kun yksi suomalainen ja yksi ulkomainen keskustelupalsta (joissa olin mukana ihan nimimerkillä) kuolivat pois. Toisen lopetti Yle, toinen kuoli Facebookin tultua kuvioihin mukaan.
En ota selfieitä vain itsestäni koskaan, mutta muutaman kerran olen ottanut lasteni keskellä yhteiskuvan ja lähettänyt sen kauempana asuville vanhemmilleni. Minulla on fb-tili, mutta en ole käynyt siellä vuoteen kun tympäännyin ja muiden päivitykset eivät oikeasti jaksaneet kiinnostaa yhtään. Olen rauhallinen ekstrovertti.
En tykkää yhtään olla kuvissa.yritän aina luistaa kaikista kuvista.vahingossa olen ollut Satakunnan kansan etusivulla.Porin Sanomissa.Ulvilan seudussa ja jonkun paikallisen lehden etusivulla.vähän on ollut huonoa tuuria
En ota selfieitä, mutta olen Facebookissa - omaa naamaa ei näy kuitenkaan missään kuvissa, profiilina ja taustana aina joku itseotettu maisemakuva. Kavereita siellä 27, kaikki tunnen oikeasti. Osa asuu ulkomailla, joten FB helppo tapa pitää yhteyttä. Ja olen introvertti...
En ota selfieitä, olin joskus vuosia sitten FB:ssa, olen ambivertti.
Sometan aktiivisti mutta selfieitä otan harvoin ja jaan vielä harvemmin, yleensä jakamani kuvat ovat jotain muuta - edellinen selfie on kesältä, mutta pelkästään tällä viikolla olen jakanut neljä muuta kuvaa. Ja olen ekstrovertti.
En ota selfieitä. Oon monessa some-kanavassa mukana passiivisesti. Oon ehdottomasti ekstrovertti (sen takia en viihdy niinkään somessa, vaan tapaan ihmisiä irl).
Harvoin yksin keikistelen kameralle, mutta kavereiden ja kumppanin kanssa tulee aina välillä poseerattua kameralle. Varsinkin reissuissa (ulkomailla, vaeltelemassa ym.) otetaan usein myös selfieitä. Mukavia muistoja! Osa päätyy sosiaaliseen mediaan, osa kehyksiin seinälle.
Otan selfieitä, mutta en ikinä julkaise niitä missään. Olen sosiaalinen ja rakastan juhlia, ystävien ja sukulaisten tapaamista, erilaisia järjestötehtäviä yms. Myös työni on hyvin sosiaalista. Mutta viihdyn loistavasti myös pitkään itsekseni.
Otatko selfietä? Joskus
Oletko sosiaalisessa mediassa? Kyllä, mutta en kovin aktiivinen
Oletko ekstrovertti vai introvertti? Siltä väliltä, enemmän ekstrovertti
En ota selfieitä. En ole sosiaalisessa mediassa paitsi whatsapp, se tyhjänpäiväisyys väsyttää. Olen jotakin introvertin ja ekstrovertin väliltä.
En ota selfieitä. Olen aktiivinen Twitterissä ja Instagramissa. Olen introvertti.