Mitä mieltä tästä asunnosta?
Kommentit (50)
Halpa vuokra noin isosta asunnosta Helsingissä . Vai onko ? Mikä siellä on vastaavien samanlaisten vuokra ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tämä vaihtoehto: http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/7228023
Palvelut on lähempänä, parveke olisi plussaa.
Kohteesta vain pohjapiiros ja ulkokuva. Onkohan sisältä jotenkin erityisen rähjäinen tai rumat pinnat, kun ei mitään kuvaa laitettu?
JOs haluaa mamutorin parvekkeensa alle niin ihan jees...
Hieman eri asia laittaa lapsi munkkiniemeläisten kanssa ekalle kun pikku-huopalahtelaisten:). Sanotaan, että asukaspohja on todella erilainen.
Varmasti eivät halua lasta tuonne Tilkantorin ala-asteelle. Just oli juttu hesarissa kun siinä koulussa koulupako.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Mutta voisiko joku kertoa miten ihmisillä on varaa asua Helsingissä? Onko siellä paremmat palkat? Mä saan käteen palkkaa 2000 e. Jos pelkkään vuokraan menisi 1150 e, niin eihän mun rahat riittäisi millään.
Helposti,kuvittele,että kaikki rahat menee asumiseen.Näin on Helsingissä.Opiskelijaparikin joutuu maksamaan tuon.
Miksiköhän tuo ilmoitus on edelleen olemassa kun on jo vuokrattu? Mihinköhän Esko muutti? Karkki kehuskeli muuttavansa ytimeen, mutta ei kovin pitkälle päässyt...
No onhan tuossa raitiovaunu kuitenkin. Ja samassa talossa oli useampi tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee vuokra! Itse kaipaisin parveketta. Muuten ihan kiva.
Helsingin kokoisessa kaupungissa parvekkeet ovat vain katupölyn kerääjiä. Hirveästi siivottavaa, tosin vuokralaisethan eivät siivoa:))))
Kohteesta vain pohjapiiros ja ulkokuva. Onkohan sisältä jotenkin erityisen rähjäinen tai rumat pinnat, kun ei mitään kuvaa laitettu?