Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako naiset että niitä katsellaan?

Vierailija
12.05.2016 |

Kun pukeutuvat kesäisin ihoa paljastaviin vaatteisiin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuvat itseään varten.

Vierailija
2/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluavat kuulua joukkoon, katseet nyt vain on luonnollinen seuraus puolalastomasta pukeutumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat, että muut ovat siinä käsityksessä etteivät naiset haluasi itseään katseltavan.

Vierailija
4/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihoa paljastava" voi tarkoittaa aika montaa asiaa. Tällä viikolla on ollut varjossa 21 astetta niin olen kulkenut shortseissa, en siksi että saisin katseita, vaan siksi että farkut olivat turhan kuumat. Jos haluaisin katseita niin kulkisin perseshortseissa, mutta kun ei niin ei. 

Vierailija
5/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeiden miesten katseita halutaan, muilta se on häiriköintiä.

Vierailija
6/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihoa paljastava" voi tarkoittaa aika montaa asiaa. Tällä viikolla on ollut varjossa 21 astetta niin olen kulkenut shortseissa, en siksi että saisin katseita, vaan siksi että farkut olivat turhan kuumat. Jos haluaisin katseita niin kulkisin perseshortseissa, mutta kun ei niin ei. 

Laita nyt pienemmät shorsit beibi. LÄÄH LÄÄH LÄÄH

Vierailija
7/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos niillä naisilla vaan tulee kuuma pitkähihaisissa ja pitkälahkeisissa vaatteissa? Mikä aivopieru taas, ap.

Vierailija
8/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että vieraat miehet kyylaavat.

Vierailija
9/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan katsoo. Tuntuu kiusalliselta.

Vierailija
10/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa sekoittaa miehen päät mun kauneudella. Kävelen bussibysäkin ohi missä on miehiä niin ne kaikki suurin piirten missaavat bussinsa kun suut loksahtavat auki ja tuijottavat mun perää ;)

Naiseus on kuin supervoima.

N17

Vierailija
11/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei kiinnosta pätkääkään. Pukeudun kesälläkin niin kuin haluan. Jos on kuuma, pukeudun viilentävästi ja siinä nyt voi ihoa vilahtaa. Jos se on jonkun ongelma, niin ei ainakaan minun.

Vierailija
12/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun ITSEÄNI varten! Minulla on parempi olo kun näytän hyvältä. Tosin aina edes se ei toimi, ja tällaisina päivinä kiusaannun suunnattomasti jos minua katsotaan (perunasäkki ei parantaisi oloani, varmasti katsottaisiin myös silloin).

Vierailija
13/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Miksikäs sitten suurin osa naisista pukeutuu kotona yksinollessaan pieruverkkareihin ja ylisuureen t-paitaan? 

Vierailija
14/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne haluaa itseään katseltavan, siitähän ne mielihyvää saavat kun miehet kuolaa perään. Tosin he haluavat vain hyvännäköisten miesten katselevan heitä, jos joku hyypiö katselee niin sitten otetaan se selitys käyttöön, että pukeudutaan vain itseään varten eikä tuollaisilla limaisilla ukoilla ole mitään oikeutta heitä kyylätä ja se on suunnilleen rikollista. Vaikka tätäkään ei saisi sanoa naisvaltaisella sivustolla niin melkein kaikkien naisten pakkomielle on kerätä mahdollisimman paljon katseita miehiltä, jos he saavat niitä niin he ovat ikionnellisia siitä, että tietävät olevansa kauniita ja kelpaavat miehille. Jos he eivät niitä saa niin sitten syytellään ja mollataan niitä, jotka sitä huomiota saa. Eläinmaailmassa yleensä urokset on niitä jotka herättävät naaraan kiinnostuksen korealla ulkonäöllä ja ties millä tanssiliikkeillä, ihmisillä se menee taas toisinpäin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
15/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kauneus karisee.Parinkymmenen vuoden päästä ei kukaan kato perään

Suomalaiset naiset pukeutuu lutkamaisesti

ja saavat kesällä mamut peräänsä

Turha sitten itkeä.

Vierailija
16/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Miksikäs sitten suurin osa naisista pukeutuu kotona yksinollessaan pieruverkkareihin ja ylisuureen t-paitaan? 

Sitä minäkin olen miettinyt, mutta kuulemma asia vaan on noin. Sama koskee meikkaamista.

Vierailija
17/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko naisen kotona olet ollut???

Vierailija
18/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orlando Bloomin ja Brad Pittin kaltaiset setämiehet saavat katsella sekä komeat nuoret kollit. Muiden katseet kuvottaa!!

Vierailija
19/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole mikään yksi yhtenevä massa, joka toimisi yhtenevin säännöin ja mielihaluin. Joku nainen halunnee, toinen ei missään nimessä, kolmas ei ole ajatellut koko asiaa, neljännelle aivan vitun sama. Ja sitä rataa, jos äkkäät pointin?

Vierailija
20/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen joka tapauksessa ja haluan myös että naiset katsovat minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän