mitä mieltä olette tällaisesta häitten ruokatarjoilusta?
Karjalanpaisti
Perunat
Vihersalaatti
Punajuurisalaatti
Lämminsavulohi
Kasvisgratiini
Puolukkahillo
Karjalanpiirakat+munavoi
Juomat
Lisäksi tietysti erikseem vielä kahvitarjoilu, mutta mitä mieltä ruokatarjoilusta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin häissä joissa tarjottiin suurinpiirtein sama "menu". Lisäksi tökerösti tehty juustokakku toimi hääkakkuna. Mielestäni oli aika vaatimaton kattaus. Olimme antaneet lahjaksi 100 e niinkuin moni muukin ja samalla rahalla oltaisiin syöty paljon paremmin jossain muualla. Järjestelyissä ei muutenkaan oltu pröystäilty vaan hääpari taisi netota aika hyvin näin ilkeästi ajateltuna.
Onneksi itse tajuat kommenttisi ilkeyden... mitä sitten olisi pitänyt olla tarjolla että olisit saanut parempaa vastinetta rahallesi?
Ihan esimerkiksi niinkin yksinkertaista kun porsaan/härän filettä siivutettuna, niille pippurikastike, kermaperunat, graavilohta/kylmäsavulohta, muutamia ruokaisia salaatteja (caesar, italian yms) yms yms. Näillä saisi edes jotain makua suuhunsa. Mutta ei nyt mitkään ylivoimaisen suuret odotukset siis minullakaan!
Voi ei, miksi haluat tarjota suurena juhlapäivänäsi tuollaista arkistakin arkisempaa ruokaa, mitä jokainen kotonaankin saa. Juhlapäovänä juhlavampaa! Minä kokisin tuollaisen kattauksen loukkauksena vieraita kohtaan.
En edes uskalla kysyä, tarkoitetaanko tulla punajuurisalaatilla sitä kaupassa myytävää teollista mössöä , toivottavasti ei.
Näinpä. Puit ajatukseni sanoiksi täydellisesti. En ymmärrä tätä suuntausta.
T: viesti 40