mitä mieltä olette tällaisesta häitten ruokatarjoilusta?
Karjalanpaisti
Perunat
Vihersalaatti
Punajuurisalaatti
Lämminsavulohi
Kasvisgratiini
Puolukkahillo
Karjalanpiirakat+munavoi
Juomat
Lisäksi tietysti erikseem vielä kahvitarjoilu, mutta mitä mieltä ruokatarjoilusta?
Kommentit (43)
Varmaa ja tylsää, mutta maistuu luultavasti ainakin suvun vanhimmille. Tulee lähinnä mieleen, että ruokailun tarkoituksena on tankata, ei niinkään tarjota erikoisia makuelämyksiä. Eli nuo häät eivät ainakaan hienojen ruokien takia jää mieleen.
Pitopalveluiden karjalanpaisti on tosi usein huonoa, ei ole tarpeeksi hautunutta ja mureaa. Ja muutenkin aika arkinen ruoka. Vaihtaisin sen johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Varmaa ja tylsää, mutta maistuu luultavasti ainakin suvun vanhimmille. Tulee lähinnä mieleen, että ruokailun tarkoituksena on tankata, ei niinkään tarjota erikoisia makuelämyksiä. Eli nuo häät eivät ainakaan hienojen ruokien takia jää mieleen.
Sama tuli kyllä itselle mieleen, että itsestäni ja varmaan monesta nuoremmasta tosi tylsää ruokaa, mutta toisaalta, ei voisi moittiakaan kun tuollainen ruoka on kuitenkin suomalainen perinne. Meillä itsellä oli kyllä omissa häissä meksikolaisruokateema, kun rakastetaan tulista ruokaa, mutta useimmissa suvun häissä on tuntunut aika perinteistä olevan.
- 1
Vähän tylsä, mutta parempi sekin, kun epämääräinen lajitelma kaikkea "hienoa" ja erikoista.
Nuoriso ei tule tykkäämään. Jos juhlissa suurinosa +50 niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaisti
Perunat
Vihersalaatti
Punajuurisalaatti
Lämminsavulohi
Kasvisgratiini
Puolukkahillo
Karjalanpiirakat+munavoi
Juomat
Lisäksi tietysti erikseem vielä kahvitarjoilu, mutta mitä mieltä ruokatarjoilusta?
Mulle jäis nälkä. Pystyisin syömään perunoita ja vihersalaattia.
minustakin suppea. lisätkää vaikka pari ruokaisaa salaattia, esim. kana-ceasar ja savukinkku-pasta? + noille hyvät kastikkeet.
puolukkahillo? se on erikoinen lisä minun mielestäni.
kahvipöytään kannattaa sitten panostaa, jos ruokavaihtoehtoja ei ole tuon enempää.
Mäkin ajattelen, et ei oo nykyaikaisten häiden menu. Mut jos hääpari tykkää, niin ei tästä nälkäiseksi jää.
Aika tylsältä kuulostaa omaan makuuni, mutta jos haluatte nimenomaan perinteistä ruokaa, niin tarjoatte sitten sitä! Suuria makuelämyksiä tuosta ei toki saa ja hieman arkista, mutta maistunee monelle, etenkin vanhemmalle väelle.
Aika arkinen ruoka, kyllähän tuota syö, mutta jää sellainen maku, että on menty siitä, mistä aita on matalin, ei montaa minuuttia ole tuon ruokalistan suunnitteluun uhrattu.
Minkä ikäinen hääpari? 60v? Ihan kattavat ja maukkaat varmasti, mutta en kyllä omissa häissäni tarjoilisi (olen 30v).
Mikä on punajuurisalaatti? Ihan vain tällaisen kommentin laittaisin, että punajuuri ei ole kovin kiva juhlissa. Yksi hutiliike ja vaatteet pilalla. Varsinkin jos on buffet ja pitää lautasten ja vempainten kanssa säätää.
Ihan perussetti. Entäs kasvissyöjät ja vegaanit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaisti
Perunat
Vihersalaatti
Punajuurisalaatti
Lämminsavulohi
Kasvisgratiini
Puolukkahillo
Karjalanpiirakat+munavoi
Juomat
Lisäksi tietysti erikseem vielä kahvitarjoilu, mutta mitä mieltä ruokatarjoilusta?Mulle jäis nälkä. Pystyisin syömään perunoita ja vihersalaattia.
Se että sinä olet nirso/ruokavammainen ei tarkoita että kattaus olisi huono.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perussetti. Entäs kasvissyöjät ja vegaanit?
Itse ainakin kasvissyöjänä saisin tuosta ihan riittävästi. Söisin perunoita, vihersalaattia, kasvisgratiinia ja niitä karjalanpiirakoita. Olen joskus ollut sellaisissakin häissä joissa ainoa lakto-ovovegetaristille sopiva ruoka oli vihersalaatti...
Hyvin perinteinen, tuskinpa tuota kukaan moittiakaan voi.