Miksi naiset syövät niin paljon karkkia?
Paljon useammin kaupan irtokarkkilaatikoilla näkee tankkerimaisen naisen kuin miehen. Saavatko naiset sokerista enemmän mielihyvää kuin miehet vai onko naisten itsekuri miehiä heikompi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä.
Nainen, tuo ikuinen mysteeri. Koskaan ei pääse naista niin lähelle, että voisi kysyä asiaa vaan joutuu palstalta kysymään monta kertaa päivässä eri juttuja.
Miksi miehet syövät niin paljon makkaraa ja juovat olutta, vaikka näyttävät käveleviltä tynnyreiltä?
Nimim. nastaa yleistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä.
Nainen, tuo ikuinen mysteeri. Koskaan ei pääse naista niin lähelle, että voisi kysyä asiaa vaan joutuu palstalta kysymään monta kertaa päivässä eri juttuja.
Täällä saa kerralla vastauksen monelta naiselta, joten kokonaiskuva tulee paremmin ilmi.
Vierailija kirjoitti:
niin kirjoitti:
niin no naiset tykkää makeasta - karkeista ja suklaasta
miehet tykkää rasvaisesta ruoasta - sipseistä makkaroista kaljasta yms.
Naiset - makea
Miehet - suola, alkoholi, rasva
Jos nyt jollekin vielä on yllätys, niin kertauksen vuoksi todettakoon että eri sukupuolilla on erilainen hormonitoiminta.
Miten erilainen hormonitoiminta selittää naisten sokerihimon?
Vierailija kirjoitti:
No onpa taas yleistys. Omasta elinympäristöstäni tiedän monta miestä (työkavereita, ystäviä sekä oma mies), jotka syövät karkkia ihan hillittömästi, oma mies on ihan koukussa varsinkin suklaaseen. Itse en hirveästi karkkia edes pysty syömään, koska se tekee minulle huonon olon.
En varmaan ole ainut, jolla tällaisia kokemuksia miesten karkinsyönnistä :)
Se että tiedät 3, 5 tai vaikka 20 jotka eivät sovi yleistykseen niin ei se kuitenkaan tarkoita sitä etteikö se yleistys olisi suuremmassa mittakaavassa tosi.
Vierailija kirjoitti:
No onpa taas yleistys. Omasta elinympäristöstäni tiedän monta miestä (työkavereita, ystäviä sekä oma mies), jotka syövät karkkia ihan hillittömästi, oma mies on ihan koukussa varsinkin suklaaseen. Itse en hirveästi karkkia edes pysty syömään, koska se tekee minulle huonon olon.
En varmaan ole ainut, jolla tällaisia kokemuksia miesten karkinsyönnistä :)
Joo mutta sun kokemukset ovat tilastollisesti merkittäviä koska sinä. Lol :D
Oho. Mä oonkin sitten varmaan mies, kun tykkään suolasesta ja rasvasesta ja makeasta en niinkään. Tähän asti oon aatellu että oon nainen. No hyvä että tuli tämäkin selvitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin kirjoitti:
Naiset - makea
Jos nyt jollekin vielä on yllätys, niin kertauksen vuoksi todettakoon että eri sukupuolilla on erilainen hormonitoiminta.
Käy lukio ensin ja postaa sitten. Tämä on sitten pätevä vastaus kaikkiin kysymyksiisi seuraavan kolmen vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin kirjoitti:
Naiset - makea
Käy lukio ensin ja postaa sitten. Tämä on sitten pätevä vastaus kaikkiin kysymyksiisi seuraavan kolmen vuoden ajan.
Miksi on niin vaikea myöntää, että et tiedä vastausta itsekään? :D
Kaikkein karkinhimoisin ihminen jonka tunnen, on mies. Siltä se mies kyllä näyttääkin, että on karkit maistuneet, kun sen miehen vartaloa katsoo ja niitä "muutamia" ylimääräisiä kiloja. Hampaiden kunnosta en tiedä.
Mutta miehethän aina perustelevat "muutamaa" ylimääräistä kiloa sillä, että johtuu siitä, koska ovat niin bulkissa kunnossa ja lihakset painavat. Todellisuudessa ovat melkoisen harvassa ne miehet, joilla lihas oikeasti painaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä irtokarkkinaisista, itse blokkaan tankkeriruhollani mieluummin jäätelöaltaan edustan.
Mä taas jyristelen soon-to-be-tankkeriruhoni suklaahyllyjen kohdalle.
Tämä nainen nukkuu liian vähän. Tumma suklaa 90-92 % on niin hyvää :)
Sokeri koukuttaa ja sitten se tapa ostaa namia vaikuttaa myös 😉
Sama täällä, mies älytön sokerihiiri ja itse himoitsee enemmän suolaisia herkkuja.
En kyllä ihmettele miehen sokerihimoa, hän on hollantilainen ja siellä ihan perusaamupala on hillojen ja nutellan länttääminen leivän päälle. Myös margis + joku ihme strösselihöskä ööh.