Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikki lähtee pois päivän mittaan

Vierailija
11.05.2016 |

Meikkaan kasvoni aamuisin ennen töihin lähtöä. Pesen aamulla kasvoni vedellä ja tämän jälkeen laitan kasvoilleni meikkivoiteen, puuterin yms. En siis käytä aamuisin kosteusvoidetta tai meikinpohjustusvoidetta (auttaisiko näiden käyttö?).

Meikki pysyy hyvänä noin puolen työpäivään asti. Ihoni on sekaiho ja alkaa rasvoittua päivän mittaan, ja meikki lähtee pois kasvoiltani.
Mikä on apu ongelmaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi käyttää kosteusvoidetta, mutta se ei liity tähän.

Meikinpohjustusvoide auttaa paljon! Kannattaa ostaa sellainen. Jos myös luomet rasvoittuvat ja haluat käyttää silmämeikkiä, kokeile silmämeikinpohjustusvoidetta (itse käytän juhlapäivinä). Molempia löytyy perus Sokoksista, ruokakaupoista yms.

Mattameikkivoide voi myös auttaa.

Päivän mittaan meikkiä voi korjaillaa puuterin/meikkipuuterin kanssa ja vanupuikkoja kannattaa pitää mukana jos esim. Ripsari leviää.

Puuteripaperiakin voi käyttää.

T: 14v. Teini (tiedän, minun pitäisi painua demi.fihin puhumaan menkoista)

Vierailija
2/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva kosteusvoide ja meikinpohjustusaine alle. Meikkivoiteen täytyy olla sinulle sopiva. Mun rasvoittuvalla iholla pysyy tosi hyvin lancomen meikkivoiteet. Joku lumene, maybeline tai loreal lähtevät päivän mittaan pois. Myös puuterilla on väliä. Mulla on ollut paras joe blascon irtopuuteri.

Nuo ovat kalliita tuotteita, mutta mun mielestä meikissä kannattaa panostaa meikkivoiteeseen. Ripsarit ja huulipunat voi olla vaikka mitä markettikamaa, mutta jos iho näyttää huonolta, koko meikki näyttää huonolta, vaikka olisi miten hienot luomivärit tai huulet tai muut.

Sun täytyy vain kokeilla eri tuotteita. Kysy vaikka myyjältä apua ja kuuntele muiden kokemuksia, niin ei tarvitse ihan hakuammuntana etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän