Mitä tarkoittaa leirinuotiolla usein tokaistu sanonta: "Savu seuraa lampaannussijaa"?
Kommentit (31)
Ainahan noissa tokaisuissa on palanen totuutta mukana.
Mä oon kuullut version "savu seuraa sitä joka on viimeks saanut" ja sekös teininä hihitytti aina.
Enpä ole sanontaa kuullut vaikka aika monilla leirinuotioilla on tullut istuttua. Ehkä se johtuu siitä että en tapaa viettää aikaani lampaannussijoiden kanssa.
Olen kuullut vain, että savu seuraa moderaattoria, mutta tuohan tarkoittaa ihan samaa.
Ilmankos muslimien nuotiot savuttaa joka suuntaan.
Nykyään en edes mene nuotiolle ilman helvetin isoa tuuletinta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tosiaankaan kuullut sanontaa. Olen paljon liikkunut vaelluksilla ja luontoretkillä, mutta vaikka voittopuolisesti ollut enemmän miehiä,, niin sen verran fiksuja varmaan että saavat naisia.
Nouseeko teidän leirinuotion savu aina suoraan ylöspäin?
Minua aina seuraa savu nuotiolla :(
Käsi sydämellä, kuka ei muka olisi joskus katsonut lammasta "sillä silmällä"? Täh?
Tuommoista versiota en ole kyllä kuullut :O Olen kuullut että "savu seuraa paholaista" tai jotain vastaavaa,ja ainakin kerran nuotion savu näytti tosiaan seuraavan yhtä ja samaa tyyppiä.Savu "näyttää" kuka on paha/lampaanussija lentämällä kyseisen ihmisen suuntaan,mistä lie on uskomus lähtöisin.