Siis MITEN vanha mies voi saada kauniin, nuoren naisen?!
Tiedän erään lähes kuusikymppisen miehen, jolla on ollut tähän menneessä kaksi vaimoa (tyttöystävistä tms., en tiedä, ei ole niin läheinen tuttu).
No, eipä tässä vielä mitään, mutta kummatkin ovat olleet todella kauniita ja hoikkia (ulkonäkö ysin/kympin luokkaa), älykkään oloisia ja kaikenlisäksi miestä TODELLA PALJON NUOREMPIA. Ensimmäinen vaimo oli miestä 19 vuotta nuorempi, toinen (nykyinen) taas 31 vuotta nuorempi!! Kummankin kanssa miehellä on lapsia.
Mies itse ei ole kauhean komea (tosin hyväkroppainen ja hyvin säilynyt ikäisekseen, menisi ehkä jopa 45-vuotiaasta), tosin hänellä on korkein koulutus josta olen ikinä kuullut. Siis todella paljon akateemisia tutkintoja, tohtoritasolla.
Mietin silti, miten ihmeessä nuoret, kauniit naiset (jotka saisivat varmasti komean ikäisensä) voivat kiinnostua noin vanhasta miehestä?!
Kommentit (33)
Aika paljon on lehdissä näitä vanha varakas mies ja uusi nuori naisystävä juttuja.raha pyörittää maailmaa.mikä on ihan väärin.ihmisten rakkaus toisiinsa pitäis aina olla numero 1
Mika kirjoitti:
Aika paljon on lehdissä näitä vanha varakas mies ja uusi nuori naisystävä juttuja.raha pyörittää maailmaa.mikä on ihan väärin.ihmisten rakkaus toisiinsa pitäis aina olla numero 1
Niin eikä ne edes kohtele hyvin. Vanha ukko luulee, että kun kahisevaa vain on tarpeeksi, voi käyttäytyä miten törkeästi huvittaa ja nainen katsoo kaiken läpi sormien. :)
"... tosin hänellä on korkein koulutus josta olen ikinä kuullut..."
Siinähän se vastaus sitten onkin. Kuten moni on ehdottanut, raha saattaa ratkaista – mutta aivan yhtä hyvin "pelkkä" valta. Käypä kerran jollain yliopiston luennolla. Professori vanha ja ruma, mutta niin vain ovat sorjasääriset opiskelijattaret eturivissä hymyilemässä . . .
Menee sanomaan "päivää, kuis menee?" ja jatkaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se vastaus sitten onkin. Kuten moni on ehdottanut, raha saattaa ratkaista – mutta aivan yhtä hyvin "pelkkä" valta. Käypä kerran jollain yliopiston luennolla. Professori vanha ja ruma, mutta niin vain ovat sorjasääriset opiskelijattaret eturivissä hymyilemässä . . .
Ei tod.
89-vuotias J.Howard Marshall II nai 26-vuotiaan Anna Nicole Smithin.
Itse aloitin suhteen 48-vuotiaan miehen kanssa. Olen 32. Kiinnostaa juurikin jo mainitut valta, älykkyys, raha ja kokemus. Olen itse myös korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Mutta silti. Haluan mukavan ja huolettoman elämän. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod.
Kyllähän aika useinkin kuulee puhuttavan professorien ja muiden luennoitsijoiden vallan vaikutuksesta heidän viehättävyyteensä. Ja ainakin (kauno)kirjallisuudessa opettajan ja opiskelijan suhde melkeinpä kliseistä kuvastoa. Eikö sitten ole totuuspohjaa? (Itse opiskelen alaa, jossa suurin osa luennoitsijoista naisia, joten vaikea sanoa.)
Mielenterveysongelmia ja selkeä isäkompleksi. Miksi muuten joku nuori nainen olisi kiinnostunut ikivanhasta miehestä?
Minäpä kerron miten tuo on mahdollista: ei mitenkään. Ap:lla on tänään tällainen tarina keksittynä. Täyttä mielikuvitusta jälleen kerran. Nuoria naisia ällöttää vanhat miehet, siinä mielessä tietysti vanha mies on hyvä kumppani, että seksiä sen kanssa tuskin tarvitsee harrastaa. Terkuin nuori nainen, joka ei tod. kelpuuta kumppanikseen ikäloppua miestä, olipa vaikka 10-kertainen tohtori ja rahaa kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin suhteen 48-vuotiaan miehen kanssa. Olen 32. Kiinnostaa juurikin jo mainitut valta, älykkyys, raha ja kokemus. Olen itse myös korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Mutta silti. Haluan mukavan ja huolettoman elämän. ;)
Mukava ja huoleton elämä omaishoitajana.
Vähäksi aikaa, mutta ei loppuelämänpituiseen suhteeseen.