Mies ei suostu elävään ravintoon ja sanoi mulle rumasti :(
Vaikka olen pyytänyt monta kertaa. Tarvitsen apua liottamiseen idättämiseen, mehustamiseen ym kaikkeen. Ja olisi kivempi muutenkin tehdä miehen kanssa. Tää voisi plla meidän yhteinen juttu mutta mies ei halua.
Se sanoo vaan, että tämä on taas yksi mun innostuminen, joka kestää max viikon ja sitten alan syödä salaa herkkuja ja normaaliruokaa töissä. Että ei viitsi minun kanssa aloittaa mitään, kun ei minusta ole siihen.
Miksi mies lyttää eikä tue? Yksin en pysty kaikkia näitä ruokia tekemään :(
Kommentit (49)
"Elävän ravinnon" syönnin hyödyistä ei ole MITÄÄN tieteellistä näyttöä. Ei ole sen terveellisempää kuin tavallinen tasapainoinen ja monipuolinen ruokavalio. Päin vastoin, monet kasvikset ja niiden ravinteet imeytyvät tehokkaammin, kun ne ovat kypsytettyjä.
Laihdutuksen kannalta ruokavaliolla ei ole juuri mitään väliä. Syö vähemmän kuin kulutat.
Nyt kaikki syömään kärpäsiä lennosta, nam nam!
Vierailija kirjoitti:
"Elävän ravinnon" syönnin hyödyistä ei ole MITÄÄN tieteellistä näyttöä. Ei ole sen terveellisempää kuin tavallinen tasapainoinen ja monipuolinen ruokavalio. Päin vastoin, monet kasvikset ja niiden ravinteet imeytyvät tehokkaammin, kun ne ovat kypsytettyjä.
Laihdutuksen kannalta ruokavaliolla ei ole juuri mitään väliä. Syö vähemmän kuin kulutat.
Kasvisten ravinteet imeytyvät parhaien kun ne syödään rasvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pyytänyt monta kertaa. Tarvitsen apua liottamiseen idättämiseen, mehustamiseen ym kaikkeen. Ja olisi kivempi muutenkin tehdä miehen kanssa. Tää voisi plla meidän yhteinen juttu mutta mies ei halua.
Se sanoo vaan, että tämä on taas yksi mun innostuminen, joka kestää max viikon ja sitten alan syödä salaa herkkuja ja normaaliruokaa töissä. Että ei viitsi minun kanssa aloittaa mitään, kun ei minusta ole siihen.
Lopeta tuo helvetin viherpiiperrys ja syö kunnolla.
Kuka aikuinen tervepäinen mies syö ruohoa? Sun täytyy etsiä itsellesi joku hintti tai eunukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan tuntee sut. Itse olen erittäin helposti innostuvaa sorttia, joka lähtee aina sataprosenttisesti mukaan joka asiaan -kunnes keksin uuden asian mistä innostua, ja muut jää ja unohtuu. Ei toi mies jaksa mun jutuista innostua ja miksi pitäisikään? Aina se naureskelee mun uusille "loppuelämän intohimoille". Yhteiset asiat on niitä mistä me molemmat ollaan kiinnostuneita-mä en voi miestä määrätä hihkumaan samoista kuin itse. Jos ei sulla paukut riitä tähän juttuun, pitäisikö keksiä sellainen missä pärjäät ihan yksinkin?
Mutta kun mies vähättelee ja lyttää eikä kannusta ja tsemppaa niin ei tietenkään riitä paukut mulla! Ei se ole minun vika! Ap
Herran jumala! Ota hyvä ihminen itse vastuu elämästäsi äläkä valittele sitä, että mies ei tee. Jos sua ei kiinnosta tarpeeksi opetella ja tehdä itse, niin se tasan tarkaan on sinun vikasi. Ei ole reilua, että mies vähättelee ja lyttää, mutta kerää perseesi ja näytä hänelle, että olet tosissasi. Ehkä se sitten alkaa tsemppaamaan kun näkee mihin sinä pystyt. Tee itse!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mies on oikeassa.Meillä käy jatkuvasti niin,että mies innostuu kauheasti jostain uudesta ruokavaliosta(karppaus,luolamiesdieetti,kasvisruoka),mutta pian se innostus lopahtaa.Yhtenä päivänä katsoi dokumenttia lihantuotannosta ja vannoi ettei ikinä enää syö lihaa.Seuraavana päivänä tilasi hyvillä mielin kebabia.Joten minun puolestani mies saa vouhottaa erikoisruuistaan,kunhan hän ei odota minun näkevän erikoista vaivaa niiden eteen,
Jos et "pysty" yksin toteuttamaan hippihörhödieettisiä,keksi uusi,helpompi ruokavalio,josta vouhottaa.Tietysti on kiva tehdä asioita yhdessä,mutta se tarkoittaa että asia kiinnostaa molempia osapuolia.Ei sitä,että yksi keksii uuden villityksen ja painostaan toisen mukaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä terveydelle olekaan merkitystä,joillekin hörhöille se on vain moraalikysymys :D Kuulin "Ruoka-ja uskonto"-luennolla,että jotkut ihmiset eivät esimerkiksi voi syödä porkkanaa,koska porkkana kuolee siihen.Sen sijaan esimerkiksi omenoita voi syödä,koska puu ei kärsi siitä,että hedelmät poimitaan.
AP aloitti ihan hyvin,mutta meni jotenkin liian pitkällä tuo uhmaikäisen kiukuttelu,juttu menetti uskottavuutensa :(
Voi toista kun pieni trolli kiukuttelee.... heittäydy lattialle ja tee sellainen lapsen itkupotkuraivari ja kilju niin kauan, että "miehesi" heittää sinut ulos asunnosta.