Oletko koskaan ajatellut, mitÀ koirasi SINUSTA toisten koirien kanssa juttelee?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
https://images.sanoma-sndp.fi/f3729ba69f042ad548d665dd61aa6c62/normal/1âŠ
Asiaa, kiitti nauruista!
Kun koirasi tuli teille muistitko esitellÀ hÀnelle itsesi ja kertonut sille mikÀ sun nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Kun koirasi tuli teille muistitko esitellÀ hÀnelle itsesi ja kertonut sille mikÀ sun nimi on?
HÀmmentÀvÀÀ. Unohtui kun oletin pennun itkevÀn alkukotiin. Yksi yö meni, ja kotiutui meille.
Olen joskus miettinyt. Uros on varmaan ylistÀnyt minut maailman parhaaksi Àidiksi, narttu ottanut viinilasillisen narttukavereidensa kanssa ja juoruilleet kaiken pahan pienellÀ liioittelulisÀllÀ.
Jos alan miettiÀ moista, pitÀÀkö olla huolissaan? Minulla ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀmmentÀvÀÀ. Unohtui kun oletin pennun itkevÀn alkukotiin. Yksi yö meni, ja kotiutui meille.
Ajatella ettei se vielÀkÀÀn tiedÀ edes kuka sÀ edes olet. Mene nyt heti kertoon sille, ettÀ 'He minÀ olen muutes Maija, anteeksi ettÀ unohdin esittÀytyÀ aiemmin"
SehÀn se tÀssÀ naurettavaa onkin. MeillÀ on koirani kanssa aivan mieletön luottamus toisiamme kohtaan, ollaan sovittu ettei kumpikaan puhu toisesta pahaa. TÀmö on pitÀnyt. Mutta mun mies sitten , v#ttu mikÀ ÀijÀ. Suu levÀllÀÀn kaiken aikaan kertomassa meidÀn asioita ympÀri pitÀjÀÀ. Otan eron, ja ollaan koiran kanssa tÀssÀ suunniteltu asianajaa varten kertomukset jotka tÀsmÀÀ. Uskon ettÀ ÀijÀ lÀhtee vÀhin ÀÀnin meidÀn elÀmÀstÀ.
Niin, olisi kiva tietÀÀ.