Kuinka pitkä seksitauko suhteessa tarkoittaa Sinun mielestäsi sitä, että suhde on seksitön?
Miten omalla kohdallasi kokisit?
Kommentit (16)
Oikeastiko kokisitte olevanne seksisuhteessa, jos seksiä ei olisi kuukausiin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kokisitte olevanne seksisuhteessa, jos seksiä ei olisi kuukausiin? Ap
Mitä olet itse mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Jos seksisuhteessa ei ole seksiä kuukausiin, ei ole mitään suhdetta. Asia on eri jos puhutaan parisuhteesta, avo- tai avioliitosta. Niihin mahtuu seksittömiäkin aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse mieltä?
Sen kaksi ja puoli viikkoa vastasin ja se aika on nyt mennyt tässä "avioliitossa". Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse mieltä?
Sen kaksi ja puoli viikkoa vastasin ja se aika on nyt mennyt tässä "avioliitossa". Ap
Oletteko keskustelleet asiasta, onko tähän joku syy? Olisin kyllä loukkaantunut, jos puolisoni puhuisi alle kuukauden seksittömyyden jälkeen seksittömästä avioliitosta.
puoli vuotta korkeintaa, parin kuukauden jälkeen alkaisi epäilyttämään.
Koskaan ei ollut yli kahden viikon taukoa kymmenen vuoden suhteessa ellei oltu eri osoitteissa. Suhteen lopussa harrastettiin seksiä 1-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse mieltä?
Oletteko keskustelleet asiasta, onko tähän joku syy? Olisin kyllä loukkaantunut, jos puolisoni puhuisi alle kuukauden seksittömyyden jälkeen seksittömästä avioliitosta.
Mies ei halua, mitäs siitä sitten keskustelemaan sen enempää.
No meillä on ollut seksitöntä aikaa pian vuoden. Avioeropaperit lähtevät pian eteenpäin jos mies ei ala tehdä asialle jotakin.
Jaa-a, aika suhteellinen asia. Riippuu siitä kuinka usein parisuhteessa normaalisti harrastetaan seksiä. Me harrastetaan ehkä 2-3 kertaa / kk. Seksittömänä suhdetta pitäisin ehkä puolen vuoden jälkeen, mutta sekin riippuu. Jos on vaikea elämäntilanne, kuten sairaus tai liian stressaava ja kiireinen arki, jonka tietää joskus päättyvän, niin en pitäisi silloin suhdetta seksittömänä.
Me ei harrastettu seksiä ollenkaan yli kolmeen vuoteen ja kun aloin ajatella että eletään sitten seksittömästi, aloitettiinkin taas. Vuoden taukoja oli ollut aiemminkin. Se on se mihin tottuu ja mitä pitää normaalina: alkuaikoina muistan olleeni huolissani kun ei ollut seksiä kolmeen kuukauteen.
Yhä ollaan yhdessä ja mentiin naimisiinkin. Seksi ei ole meille suhteen perusta tai edellytys, vaan mukava yhteinen intiimi juttu jota ilmankin pärjää. Rakkaus, läheisyys ja hauskanpito on tärkeämpää ja tykkään miehestäni joka tapauksessa.
Yli puoli vuotta.