Miesten vaatimukset pitkäaikaiseen suhteeseen, naisen alhaisempi ÄO?
Miksi miehet haluavat tieten tahtoen pariutua itseään vähemmän älykkään kanssa? Miksi naisen älykkyys on uhka?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä onkin miehillä etsimistä, kun pitää löytää itseään tyhmempi nainen. Useimmille Mission Impossible. Sillä tyhmiä miehiä on huomattavasti enemmän kuin tyhmiä naisia. Vastaavasti miesneroja on hieman enemmän kuin naisneroja. Mutta valtaosa naisista on keskiälykkäitä, miestä gaussin käyrä ei ole niin tasainen. Yhtä miesneroa vastaa kymmenen miesbimboa. Ja se näkyy katukuvassa ja rikostilastoissa.
Mut osa naisista on niin epätoivoisia tulevien lastensa isän etsinnässä, että alistuvat esittämään tyhmempää kuin onkaan. Kaikki naiset tietävät ainakin naistyypin, joka on ihan asiallinen ja järkevä naisseurassa, mutta miehen tullessa paikalle, hänestä kuoriutuu pesunkestävä bimbopissis.
http://www.breitbart.com/big-government/2015/10/02/sorry-girls-but-the-…
Tyhmiä miehiä ei ole huomattavasti enemmän kuin tyhmiä naisia. Kaikki tähän viittavat testi ollaan tehty 12-15 vuotiailla jolloin miesten murrosikä ei ole vielä kunnolla alkanut.
ja miesneroista niin 160 äo miehiä on 6 kertaa enemmän ja 170 äo 10 kertaa enemmän ei mitenkään hieman enemmän.
Miesten rikollisuus johtuu pääasiassa siitä, että miehillä ei ole sosiaalista turvaverkkoa.
Lähdeviite väitteesi perusteluksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun Teidän korkeastikoulutettujen korkea älykkyysosamäärä jalostuisi käytännön teoiksi.
Senkaltaisiksi, joista olisi jotain yleisesti hyödyllistä, eikä pelkästään yksilön eduksi.
Eikö lääketieteellisten laitteiden kehittyminen ole tämmöistä? Toisaalta kyllähän nekin ovat vain yksilön eduksi, kun parantavat yksilön elämän pituutta ja laatua. Mitä oikein toivot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/elama/a1431914503869ö
Tähänkin sama linkki kuin toiseen ketjuun. Tosielämän miehet ottavat mieluummin itseään fiksumman kuin tyhmemmän naisen.
Tuossa artikkelissa käsitellään vain koulutustasoa, ei älykkyyttä.
Jep ja jostain syystä ihmiset vielä tänä päivänäkin luulevat korkean koulutuksen korreloivan korkean älykkyyden kanssa. (Ei korreloi) Korkean koulutuksen vaatimuksia on parin vuosikymmenen aikana dumbattu suht rajusti alaspäin. Ja nykypäivänä korkea koulutus on oikeasti vain todistus, siitä että kykenet muistamaan lukemasi. (Aina ollutkin tosin sisältöä on helpottu, jotta jokaiselta tavikselta löytyy kapasiteetti sen saamiseksi)
No höpö höpö. Minä olen fyysikko, ja aika monelta jäisi tutkintoni suorittamatta. Ja on jäänytkin.
Mitä älykäs fyysikko hakee vauvapalstalta? No höpö höpö . Eipä taida mennä läpi fyysikon titteli 😂 höpö höpö 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin sama linkki kuin toiseen ketjuun. Tosielämän miehet ottavat mieluummin itseään fiksumman kuin tyhmemmän naisen.
Jep ja jostain syystä ihmiset vielä tänä päivänäkin luulevat korkean koulutuksen korreloivan korkean älykkyyden kanssa. (Ei korreloi) Korkean koulutuksen vaatimuksia on parin vuosikymmenen aikana dumbattu suht rajusti alaspäin. Ja nykypäivänä korkea koulutus on oikeasti vain todistus, siitä että kykenet muistamaan lukemasi. (Aina ollutkin tosin sisältöä on helpottu, jotta jokaiselta tavikselta löytyy kapasiteetti sen saamiseksi)
No höpö höpö. Minä olen fyysikko, ja aika monelta jäisi tutkintoni suorittamatta. Ja on jäänytkin.
Mitä älykäs fyysikko hakee vauvapalstalta? No höpö höpö . Eipä taida mennä läpi fyysikon titteli 😂 höpö höpö 😤
En ole kyseinen fyysikko vaan fysiikan opiskelija (kohta kandi :)) ja jatkan palstailua varmaan vielä valmistuttuanikin. En ihan ymmärrä ajatteluasi. Miksei täällä voisi olla fyysikoita siinä missä tradenomeja tai kampaajiakin?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut naista joka olisi minua älykkäämpi.
Ehkä et ole vain älynnyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseinen fyysikko vaan fysiikan opiskelija (kohta kandi :)) ja jatkan palstailua varmaan vielä valmistuttuanikin. En ihan ymmärrä ajatteluasi. Miksei täällä voisi olla fyysikoita siinä missä tradenomeja tai kampaajiakin?
Me fyysikot ei voida olla kiinnostuneita mistään muusta kuin fysiikasta ja ollaan vaan koko ajan ratkomassa jotain mystisiä yhtälöitä, joten ei voi palstailla silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten valitus kuinka miehet eivät huoli itsenäisiä, vahvoja, älykkäitä naisia menee samaan kastiin lassukoiden valituksesta siitä kuinka naiset eivät huoli kilttejä ja mukavia miehiä.
M24
Itse asiassa ei mene.
http://www.wsj.com/articles/can-boys-beat-girls-in-reading-1462202491
Kokeessa muuten ilmeni, että pikkupojat päihittivät pikkutytöt lukemisessa kun väitettiin että kyseessä on peli eikä koe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on todennäköisempää että älykkäät ihmiset hankkivat itselleen kunnollisen koulutuksen, mutta se ei suoraan korreloi älykkyyden kanssa, eli on niitä aloja, joiden opiskeluun ei vaadita Einsteinin tasoista älykkyyttä, vaan normi älykkyys riittää. Paljon on ihmisiä normiduuneissa ilman yliopistokoulutusta, joilla voi olla Mensan jäsenyys. Eli mitenkään mustavalkoinen tämä asia ei ole.
Koska olen itse nähnyt useampiakin tutkimuksia, joissa selkeästi todetaan, että korkea koulutus korrelloi isomman älykkyyden kanssa, pyydän sinua linkittämään tutkimuksia, joissa on tultu päinvastaiseen lopputulokseen.
Et selvästikään ole itse älykäs ihminen, ei kyseinen kirjoittaja sanonutkaan etteikö korkeasti koulutetuissa olisi enemmän älykkäitä kuin kouluttautumattomissa, vaan sitä että älykkyys ja korkea koulutustaso eivät suoraan korreloi keskenään, eli jotkin Maisterin paperit eivät ole tae keskivertoa korkeammasta ÄO:sta, vaan korkeasti koulutetuista löytyy kosolti porukkaa, joiden älykkyysosamäärä on korkeintaan keskitasoa tai vain hieman yli eli esimerkiksi 110-120.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten valitus kuinka miehet eivät huoli itsenäisiä, vahvoja, älykkäitä naisia menee samaan kastiin lassukoiden valituksesta siitä kuinka naiset eivät huoli kilttejä ja mukavia miehiä.
M24
Tätä palstaa lukiessa tulee aina sellanen olo et mahdan parisuhteen osalta olla maailman onnekkain nainen. Olen älykäs ja vahvatahtoinen nainen jolla on älykäs ja superkiltti mies (jolta myöskin tahtoa löytyy). Meillä ei ole lähes kolmen vuoden aikana ollut yhtäkään isoa riitaa ja luotamme toisiimme 100-prosenttisesti.
Ei kai tää nyt niin harvinaista voi olla?
N24
Ei ole mikään myytti että miehet vierastavat älykkäitä naisia http://www.independent.co.uk/news/science/new-study-says-men-find-datin…
http://www.breitbart.com/big-government/2015/10/02/sorry-girls-but-the-…
Tyhmiä miehiä ei ole huomattavasti enemmän kuin tyhmiä naisia. Kaikki tähän viittavat testi ollaan tehty 12-15 vuotiailla jolloin miesten murrosikä ei ole vielä kunnolla alkanut.
ja miesneroista niin 160 äo miehiä on 6 kertaa enemmän ja 170 äo 10 kertaa enemmän ei mitenkään hieman enemmän.
Miesten rikollisuus johtuu pääasiassa siitä, että miehillä ei ole sosiaalista turvaverkkoa.