Kerro ongelmasi, kerron ratkaisun
Olen tottunut ratkomaan muiden ongelmat, välillä kylmälläkin tavalla. Kerro elämääsi varjostava ongelma, niin kerron miten ratkaiset sen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja elämäni ovat täysin merkityksettömiä tässä helvetin loputtomassa universumissa ja tämä aiheuttaa suurta ahdistusta.
Elämäsi on merkityksellinen, koska elät vain kerran. Kuulostaa siltä, että sulla on pahoja ongelmia, enkä halua kuulostaa jeesustelevalta, mutta kaiken yli voit vielä päästä. Maailmassa on todella vähän asioita jotka eivät olisi korjattavissa, oikeastaan vain mennyttä ei voi muuttaa.
- Ap
Miksi kerran eläminen tekee siitä merkityksellistä?
Olen viriili mies 39v, naimisissa ( naisen kanssa ) meillä on 2 teini-ikäistä tyttöä.
Seksiä tekisi vieläkin mieli vähintään 1krt päivässä, mieluummin enemmänkin mutta vaimo ei enää jaksa / pysty tai halua. Tekee kolmivuorotyötä ja on usein väsynyt ja haluton.
Seksuaalisesti olemme kuin eri planeetalta .. minä aktiivinen ja vaimo ei . Tämä ärsyttää.
Välitän vaimostani ja lapsistamme ja haluaisin säilyttää sen ns YDINPERHEEN.
Ratkaisuehdotuksia please ? Ero ei ole sellainen ja tulisi minulle liian kalliiksikin ainakin ######€ +400-600e/kk elatusmaksuja
Järkeviä ehdotuksia siis ?
Elämäsi on merkityksellinen, koska elät vain kerran. Kuulostaa siltä, että sulla on pahoja ongelmia, enkä halua kuulostaa jeesustelevalta, mutta kaiken yli voit vielä päästä. Maailmassa on todella vähän asioita jotka eivät olisi korjattavissa, oikeastaan vain mennyttä ei voi muuttaa.
- Ap