Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helppoa ja halpaa tarjottavaa illanistujaisiin?

Vierailija
10.05.2016 |

Olen huono laittamaan ruokaa, teen normaalisti jotain spagettia, pyttipannua, perunamuussia tms. Älkää siis ehdottako mitään vaativaa tai kallista, sillä rahatkin ovat tiukilla (opiskelijabudjetti.) Jotain dippivihannesten tasoisia vaativuuden suhteen, mielellään kasvis. Kiitos! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimunakas, pakastekasviksia sekaan, fetaa tai juustoraastetta. Lämpimät voileivät, itsetehdyt sämpylät, täytteillä.Ruokaisa salaatti esim, riisi tonnikala, kasvis.Itse tein juuri ruuat 10 eurolla illaksi kavereille, kierrepastaa, kinkkusuikaleita, fetaa, kurkkua ja tomaattia.Tein niistä salaatin ja seuraksi pakaste patonkeja uunissa.Jälkkäriksi muffineja.

Vierailija
2/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pizzaa, on halpaa ja helppoa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta pieniä riisipiirakoita (sulhaspiirakat?), paista ohjeen mukaan uunissa ja tarjoile munavoin kanssa. Se on ainakin todella helppo ja nopea tapa ruokkia vieraita. Kylkeen vaikka mukava kesäinen salaatti. :)

Vierailija
4/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croissantit maksaa markettien leipomoissa n.35-39cnt kappale. Riippuen vierasmäärästä nekin olisivat helppo vaihtoehto. Vaikka kahta eri täytettä. Osaan kinkku&kurkku, osaan tomaatti&mozzarella.  Kasviksetkin ovat nyt halpoja, joten jos tekisi vaikka molempia laatuja 10kpl, maksaisivat croissantit max. 8€, tomaatti ja kurkku yhteensä 2€, kinkku pari euroa ja mozzarellaa kaksi palloa 2€, kun ostaa halvinta. Eli n.15€ koko hoito, ja minä pitäisin tarjoilua todella laadukkaana, jos olisi tuollaisia. NAM!

Vierailija
5/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksupitsat on helppoja ja taatusti halpoja. Kuntokin kasvaa samalla. Mammi mia, mikä mamma siellä juoksee?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän