Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksinäiset vanhatpiiat eivät tee edes yhtä lasta yksin?

Vierailija
10.05.2016 |

Jos sitä miestä ei löydy, niin miksi ei voisi tehdä lasta yh-äitinä? Kaverini oli kovaa vauhtia katkeroituva vanhapiika, mutta sitten tulikin yllättäen raskaaksi.

Nyt on puhjennut kukkaan ja nauttii elämästään ihanan pikkuvauvan äitinä. Olen tosi yllättynyt miten iso muutos hänessä tapahtui vauvan myötä, on kuin eri ihminen!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vela.

Vierailija
42/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se elämä ole yh:na pitkäaikaissairaan lapsen kanssa mitään herkkua. Tukiverkkoa ei ole, kukaan ei uskalla ottaa hoitovastuuta. Nimimerkillä 3 vuotta sitten viimeksi jossain ilman lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ap määrittelee "vanhanpiian"`? Koska joskus kivikaudella,kun tuota ilmaisua käytettiin,mentiin hyvin nuorena naimisiin ja jo vähän päällä parikymppinen oli vanhapiika.Nykyaikana onneksi voi löytää parisuhteen ja perustaa perheen myös kypsemmällä iällä.Joten sen takia ei ainakaan tarvitse katkeroitua.Ihmiset,jotka katkeroituvat,tekevät sen kyllä perhetilanteestaan riippumatta.

Vierailija
44/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, mä en oo koskaan halunnut lapsia ja siksi en ole koskaan mennyt naimisiinkaan eli olen pesunkestävä vanhapiika. Useimmat ihmiset haluavat kuitenkin jossain vaiheessa elämässään lapsia, joten en ole halunnut sitouttaa ketään itseeni, kun itse en lapsista välitä. Jokusen miehen olen tämän asian takia joutunut dumppaamaan. Hassuinta on, et yksi nuoruuden heilani lähestyi minua vähän aikaa sitten ja kysyi josko nyt kelpaisi, kun ikää on kohta 60 v., eikä vieläkään pode vauvakuumetta. Ehheh.

Vierailija
45/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän ap määrittelee "vanhanpiian"`? Koska joskus kivikaudella,kun tuota ilmaisua käytettiin,mentiin hyvin nuorena naimisiin ja jo vähän päällä parikymppinen oli vanhapiika.Nykyaikana onneksi voi löytää parisuhteen ja perustaa perheen myös kypsemmällä iällä.Joten sen takia ei ainakaan tarvitse katkeroitua.Ihmiset,jotka katkeroituvat,tekevät sen kyllä perhetilanteestaan riippumatta.

Minusta vanhapiika on hauska ilmaisu, käytän sitä itsestäni kaikkein mieluiten. Inhoan eniten sinkku-määritettä. Ja siis ihmisethän rakastavat määritellä ja lokeroida, maailma tulee sillä tavalla niille turvallisemmaksi ja siten illusinatorisesti helpommin hallittavaksi.

Vierailija
46/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä olen ajatellut tehdä jos ei miestä löydy. Ei se tietenkään ihannetilanne ole mutta elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee. Ei niitä miehiä ihan kaupasta ostamalla löydä :) Terkuin kohta vuoden verran sinkkuna.

Vierailija
47/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kaveri, joka lopulta nelikymppisenä päätyi siihen ettei sitä isää lapselle löydy ikinä. Sai lapsen sitten yksin. Heillä on asiat hyvin, ja olen onnellinen hänen puolestaan.

Lapsilla on myös oikeus syntyä ja olla olemassa, eiköhän se ole parempi syntyä epätäydelliseen rakastavaan perheeseen kuin olla syntymättä ollenkaan. Ei mikään perhe ole täydellinen, ei ydinperhe tai heteroperhe, joten jonkun epätäydellisyyden kanssa sitä kuitenkin lapsi joutuu elämään.

Ei tämä kaveri ole sen onnettomampi, kuin jos olisi sen lapsen tehnyt huonoon suhteeseen ja silti eronnut, tai jos olisi adoptoinut yksin. Lapsikaan tuskin on sen onnettomampi.

Vierailija
48/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites teet yksin sen lapsen?

Menet lapsettomuusklinikalle & inseminaatio luovutetuilla sukusoluilla !

Taidat olla joku tynnyrissä kasvanut "TAUNO " naispuolinen sellainen jos tämä ei ole koskaan omassa mielessäsi käynyt tai ihan muuten vaan FIKSU 😃

Vierailija
49/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, mun vanhemmat on molemmat kuolleet kun olin ihan pieni. Joten olen siis sekä isätön että äiditön. Ihan silti kehtaan elellä täysipainoista elämää siitä huolimatta, ja lapsia olen itsekin saanut. Ei sille mitään voi että kaikilla ei ole isää, tai äitiä, tai kumpaakaan. Kunhan on kuitenkin huolehtiva perhe, niin kyllä meistäkin ihan samanlaisia ihmisiä tulee kuin te muutkin. Turha niiden jotka ei itse ole kokeneet, on tulla meitä lajittelemaan sellaisiksi joilla ei ollut oikeus syntyäkään.

Vierailija
50/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sinkku oikeasti selibaatissa elä? Ehkäisy pois, eihän siitä lapsesta tarvitse edes kertoa kumppanille mitään. :)

Vierailija
51/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota, mun vanhemmat on molemmat kuolleet kun olin ihan pieni. Joten olen siis sekä isätön että äiditön. Ihan silti kehtaan elellä täysipainoista elämää siitä huolimatta, ja lapsia olen itsekin saanut. Ei sille mitään voi että kaikilla ei ole isää, tai äitiä, tai kumpaakaan. Kunhan on kuitenkin huolehtiva perhe, niin kyllä meistäkin ihan samanlaisia ihmisiä tulee kuin te muutkin. Turha niiden jotka ei itse ole kokeneet, on tulla meitä lajittelemaan sellaisiksi joilla ei ollut oikeus syntyäkään.

Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan tapauksista, joissa asialle nimenomaan VOI jotain. Se, että toisista tulee isättömiä tai äidittömiä ei ole järkevä selitys sille, että naisille tulisi antaa oikeus hankkia isättömiä lapsia keinotekoisesti ja tieten tahtoen.

Vierailija
52/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ainakaan sen takia ala lasta tehdä, että olisi joku syntymätön lapsi jolla olisi oikeus ja halua syntyä. Syntymätöntä, alullepanematonta lasta ei ole olemassa, ei se mitään halua eikä kärsi syntymättömyydestä. Abortti on sitten asia erikseen.

Vierailija
53/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kannatettava ajatus monessakin mielessä. Nykyisin kun vahnapiikuus on yleistä, voisi olla paikallaan saattaa vanhat piiat ja ikuiset poikamiehet yhteen lapsen tekoa varten. Näin taattaisiin myös se tärkeä seikka, että kukaan mies ei joutuisi jäämään ilman seksiä, ja sitä myöten katkeroituisi. Asiassa on itseasiassa montakin hyvää win-win puolta. Ei parisuhteen tuomia velvoitteita eikä pakkoa olla yhden ja saman tyypin kanssa loppuelämää.

Ikuiset poikamiehet sit mielellään maksaisi 18 vuotta elareita, että kerran saivat pillua...? 😂😂

Vierailija
54/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panemalla

Vierailija
55/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsen "tekeminen" kaikille maailman ihmisille joku elämän täyttymys, jota ilman ei voi olla onnellinen?

Ei välttämättä, mutta moni yllättyy miten ihana oma lapsi on kun sen saa. Ja aika paljon lapsettomissa on kuitenkin katkeria, vaikka se yritetään raivokkaasti kieltää.

Ehdotatko siis että kaikkien yksinasuvien pitäisi tekaista lapsi ihan varmuuden vuoksi?

Vierailija
56/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyttelemään mars mars , kyllä lähikuppilasta löytyy joku sopiva kaljabaari cowboy 😃

Vierailija
57/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sinkku oikeasti selibaatissa elä? Ehkäisy pois, eihän siitä lapsesta tarvitse edes kertoa kumppanille mitään. :)

Kyllä, osa meistä elää täysselibaatissa jos seurustelukumppania tai aviopuolisoa ei ole.

Eipä sillä että olisin ketään miestä edes saanut itseäni panemaan. Keinohedelmöitys ei houkuttele koska sitten tulisin neitsyenä äidiksi... tai oikeastaan - tässöhän on timanttinen TOSI-TV-MAHDOLLISUUS!!!!! :D

Vierailija
58/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, osa meistä elää täysselibaatissa jos seurustelukumppania tai aviopuolisoa ei ole.

Eipä sillä että olisin ketään miestä edes saanut itseäni panemaan. Keinohedelmöitys ei houkuttele koska sitten tulisin neitsyenä äidiksi... tai oikeastaan - tässöhän on timanttinen TOSI-TV-MAHDOLLISUUS!!!!! :D

Oih, keksit juuri loistoformaatin, Neitsytäidit! Tarjoa ihmeessä jollekin tuotantoyhtiölle ideaasi, maksavat varmaan hedelmöityksen. Kai nimesi on vielä Maria?

Vierailija
59/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia pitäisi saada lisää Suomeen. Kuka kustantaa ikisinkkujen eläkkeet jos ei ole tarpeeksi nuorta väestöä?

Vierailija
60/67 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi