Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuhousunsuojat ja seksin harrastaminen :/

Vierailija
10.05.2016 |

Olen 25v nainen, ongelmana runsas valkovuoto jonka takia käytän pikkuhousunsuojia päivittäin. Gynekologin mukaan kaikki on kunnossa, näin sattuu vain olemaan.
Ongelma on se, että olen alkanut seurustella ja kun harrastamme miehen kanssa seksiä pitää minun jossain vaiheessa ennakoiden taktikoida vessassa käyminen ja pikkuhousunsuojan äkkiä pois repäiseminen, ettei mies joudu näkemään sitä.
Miten te hoitaisitte tän?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana aina joka tapauksessa käydä pissalla ennen seksiä joten homma hoituis siinä samalla...

2/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies siihen varmaan kuole, vaikka sen näkisikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa kun ei ole samaa ongelmaa itsellä niin ei tartte tommosia miettiä.

Vierailija
4/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pikkuhousunsuoja kaada maailmaa varsinkin jos olette vakituisessa suhteessa? 

Vierailija
5/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn aina vessassa ottamassa siteen pois. Mulle se kanssa vähän latistaa tunnelmaa kun olis kiva vaikka hetken muhinoinnin jälkeen siirtyä suoraan seksiin, mutta sitten se side kummittelee taustalla ja on pakko mennä vessaan.

N 26v

Vierailija
6/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se siitä välittää vaikka näkisikin älä stressaa

Vierailija
7/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miestä se häiritsee ja itse käytän pikkuhousunsuojia kun menkat ovat jo käytännössä loppu, mutta jotain voi tippua. Sitten vaan pikkarit ajoissa pois, eikä miestä nyt haittaa vaikka sen tuntisikin, saattaa ehkä kysyä onko mulla vieläkin menkat.

Tai sitten vaan käyt vessassa ja otat sen pois ennen hommia. Ei kellään varmaan sen ihmeellisempiä niksejä ole?

Vierailija
8/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä ole ihan joku muu asia siinä kohtaan mielessä kuin pikkuhousuista pilkottava suoja. 

Vierailija
9/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi pikkutyttö pelaa suoraan puumanaisen laardiin neuroosinsa kanssa. :D

Vierailija
10/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen että jos kerran kärsit runsaasta valkovuodosta, niin kai nyt luonnollisesti käyt pesemässä alapääsi vessassa ennen aktia. Eiköhän se siteen poisto onnistu siinä samalla. Nolompaa olisi krääsätä kuin olla rätti housuissa.

Vierailija
11/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana aina joka tapauksessa käydä pissalla ennen seksiä joten homma hoituis siinä samalla...

Menet kuselle ja odotat saavasi suuseksiä?

Vierailija
12/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten näköjään kovin kummoista seksiä harrasta.

Ainoa hyvä seksi on spontaania eikä siinä kyllä missään kusella käydä.

Vierailija
13/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no samalla voi pesasta. Ja onko se sitten pahempi haluta suuseksiä tuoreen kusen kanssa kuin monta tuntia seisseen..?

Vierailija
14/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että meillä harrastetaan suuseksiä automaattisesti joka seksin kerran yhteydessä? En edes piittaa suuseksin vastaanottamisesta. Yleensä suuseksiä vain silloin kun tiedetään että ollaan molemmat käyty suihkussa.

Vierailija
15/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten näköjään kovin kummoista seksiä harrasta.

Ainoa hyvä seksi on spontaania eikä siinä kyllä missään kusella käydä.

Sinäkö rupeat määrittelemään mikä on mun mielestä hyvää seksiä? Eiköhän jokainen päätä siitä itse minkä kokee hyväksi.

Vierailija
16/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa olla miehen kanssa alasti.

Vierailija
17/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se siitä välittää vaikka näkisikin älä stressaa

Miksi ei stressaisi? Naiset keskimäärin lopettaa suhteen jos mies syö vaikka erektiolääkkeitä.

Mutta sitten ne luulevat että miestä ei haittaa se että nainen kusee housuunsa?????

Vierailija
18/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä sanoa ettei alapään rätit haittaa yhtään menoa. Kertoo vaan itsevarmuudesta jos nainen ei häpeile tommosia.

Vierailija
19/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti!

Vierailija
20/46 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraalija kirjoitti:

Voin miehenä sanoa ettei alapään rätit haittaa yhtään menoa. Kertoo vaan itsevarmuudesta jos nainen ei häpeile tommosia.

Paitsi kun et ole mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi