Pikkuhousunsuojat ja seksin harrastaminen :/
Olen 25v nainen, ongelmana runsas valkovuoto jonka takia käytän pikkuhousunsuojia päivittäin. Gynekologin mukaan kaikki on kunnossa, näin sattuu vain olemaan.
Ongelma on se, että olen alkanut seurustella ja kun harrastamme miehen kanssa seksiä pitää minun jossain vaiheessa ennakoiden taktikoida vessassa käyminen ja pikkuhousunsuojan äkkiä pois repäiseminen, ettei mies joudu näkemään sitä.
Miten te hoitaisitte tän?
Kommentit (46)
HEL-NYC kirjoitti:
Ei mies siihen varmaan kuole, vaikka sen näkisikin...
No ei siihen kuolekaan mutta aika epämukavaa se on mähmänen suoja liimautuneena nassulla kun alkaa nuolemaan pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa jotkut ylihygieenisia! Mihin on kadonnut spontaanisuus seksitouhuista, ei tulisi mieleenkään mennä joka kerta pesulle ennen kuin saan suuseksiä. Käyn muutenkin joka päivä suihkussa ja paikkani ovat hyvässä kunnossa. Olen mieheltäni kysynyt asiasta monesti, että haluaako, että käyn eka pesulla ja häntä ei haittaa yhtään vaikkei ole juuri pesty ja pissalla ois käyty. Sanoo, että maistun aina hyvälle oli pesty tai ei. ;) Monta vuotta ollaan oltu yhdessä. Onneksi kaikki ei ole valittajia! Mulla taitaakin olla timantin arvoinen mies!
Oookkei... Sinus itseäsi eivät varmaan haittaa sitten myöskään miehesi koko päivän muhineet hikiset nivuset ja mahdolliset muut luonnolliset miesten eritteet?
Ei se spontaaniutta kyllä millään tavalla tapa, jos käväiseekin nopealla alapesulla ennnen aktia.
Miten onnistuu hommat eteisessä, autossa, yön jälkeen aamulla ja vaikka päivän jälkeen illalla klo 23 jos ei ole aina käynyt lutraamassa? Minä miehenä en juuri koskaan pese munaani tai nivusiani jos en käy suihkussa/saunassa jota teen3-4 krt vko. Aina saan suuseksiä jos haluan ja niin saa nainenkin. Ei haise ruususaippualle, mutta ei kuolemallekaan. Kyllä pillu ja kullikin toki itseltään tuoksuu päivän jälkeen, mutta se kuuluu asiaan!
Meinaat että se klähmänen suoja on imaissut kaikki kokkareiset limat sieltä vitusta ulos?
Ja se kullipilluhiki ei ole tuoksu vaan haju päivän muhittuaan.
Pikkuhousunsuoja poistetaan pikkareista samalla kun mennään vessaan alapääpesulle ennen seksiä - tietenkin. Näin ainakin itse teen. Sitten fressinä miehen luo.
Valkovuoto ei kiihota. Peskää se toosanne.