Pikkuhousunsuojat ja seksin harrastaminen :/
Olen 25v nainen, ongelmana runsas valkovuoto jonka takia käytän pikkuhousunsuojia päivittäin. Gynekologin mukaan kaikki on kunnossa, näin sattuu vain olemaan.
Ongelma on se, että olen alkanut seurustella ja kun harrastamme miehen kanssa seksiä pitää minun jossain vaiheessa ennakoiden taktikoida vessassa käyminen ja pikkuhousunsuojan äkkiä pois repäiseminen, ettei mies joudu näkemään sitä.
Miten te hoitaisitte tän?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana aina joka tapauksessa käydä pissalla ennen seksiä joten homma hoituis siinä samalla...
Sinä et sitten näköjään kovin kummoista seksiä harrasta.
Ainoa hyvä seksi on spontaania eikä siinä kyllä missään kusella käydä.
Sinäkö rupeat määrittelemään mikä on mun mielestä hyvää seksiä? Eiköhän jokainen päätä siitä itse minkä kokee hyväksi.
Minua ei sinun halusi kiinnosta pätkääkään. Miestäsi vaan käy sääliksi.
Pitäisikö seuraavan kerran kysyä mieheltä että huomasiko hän varmasti että käytän pikkuhousunsuojia, kun koskaan ole huomannut että ne olisi menoa haitannut.
Todellakin menet ensin kuselle ja pesulle. inhottavaa nuolla jos pillussa on paakkuista raejuuston näköistä mönjää. tai vessapaperin paloja.
Kuselta sänkyyn? Runsas valkovuoto ja ongelma kuika piilottaa phousunsuoja? Ei pesuja?? Edes jollain puhdistusliinalla?
Pikkuhousut voit opetella ottamaan pois myös niin, ettei suoja näy. Olettaen, että riisut tohinassa omat housusi. Vedät pikkuhousuja alemmas makuulla niin, että jalkasi ovat suht yhdessä. Sitten kun pikkarit ovat polvissa, niin otat toisella kädellä kiinni housujen ulkopuolelta haarusosasta (ja samalla painat sen suojan ikään kuin kiinni) ja vedät pikkuhousut kokonaan pois. Tadaa! Ja eikun panemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuselta sänkyyn? Runsas valkovuoto ja ongelma kuika piilottaa phousunsuoja? Ei pesuja?? Edes jollain puhdistusliinalla?
Voi hemmetti mitä naisia on sitä onkaan.
Onneksi ei ole tarvinnut tavata tämän ketjun naisia ikinä
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut voit opetella ottamaan pois myös niin, ettei suoja näy. Olettaen, että riisut tohinassa omat housusi. Vedät pikkuhousuja alemmas makuulla niin, että jalkasi ovat suht yhdessä. Sitten kun pikkarit ovat polvissa, niin otat toisella kädellä kiinni housujen ulkopuolelta haarusosasta (ja samalla painat sen suojan ikään kuin kiinni) ja vedät pikkuhousut kokonaan pois. Tadaa! Ja eikun panemaan!
Oletko lapsi vai miksi kehotat muita käyttäytymään niin?
Kerrot sille avoimesti tilanteesta kyllä se ymmärtää ja pääsee yli siitä pikkuhousunsuojasta. Jotkut miehet ovat kuin ovatkin valmiita harrastamaan seksiä myös menkkojen aikana? Joten ei tämän siteen anneta nyt olla mikään este onnelle. 😊
Miehenä minua kiihottaa pikkuhousunsuojat, tambonit ja emättimessä oleva valkovuoto. Sitä on mahtava nuolla sieltä pois NAM NAM.
Mutta kai te harrastatte suuseksiä puolin ja toisin? Vai onko ne kerrat erikseen panoista? En antaisi kenenkään nuolla pesemätöntä pillua saati menkkapillua, vaikka pano sopiskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsi vai miksi kehotat muita käyttäytymään niin?
Annoin ratkaisuehdotuksen esitettyyn ongelmaan. Mielestäni pikkuhousunsuojaa ei tarvitse piilotella, mutta eihän ap sitä kysynyt. Hän kokee sen suojan ongelmaksi ja se ei ratkaise asiaa, jos täällä toistellaan ettei ongelmaa ole.
Mulla on sama ongelma, mutta käytännössä se alushousuissa paistatteleva valkoinen suoja ei haittaa mitään. Harrastamme seksiä aina sängyssä ja pimeän aikaan ja side lähtee housujen mukana eikä kummittele (:D). Muuten yrittäisin nopeasti repäistä suojan pois kun mies ei huomaa, en osaisi poistua jonnekin vessaan kesken tilanteen, siihen se homma latistuisi.
Joskus ekoilla kerroilla meni kyllä lämmitellessä suoja ihan tuusannuuskaksi ja tajusin sen vasta jälkikäteen, nolotti ja inhotti että huomasiko poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kai te harrastatte suuseksiä puolin ja toisin? Vai onko ne kerrat erikseen panoista? En antaisi kenenkään nuolla pesemätöntä pillua saati menkkapillua, vaikka pano sopiskin
Todellakin näin, ei ole kiva huomata kun on aloittanut nuolemisen että maistuu kuselta ja vessapaperista on jäänyt paloja ja lisänä kitkerää valkovuotoa.
Ollaan varmaan tosi ällöjä kun usein saatetaan puolin toisin käydä pissalla ennen panoa ja jopa silti on suuseksiä :D En itse ainakaan jaksaisi aina pesua venailla... Tosin usein meillä seksi sijoittuu iltasuihkun jälkeen, mutta pissalla kyllä käyty ennen nukkumaan (panemaan) menoa.
Jotkut naiset myös herkästi kärsii vti tulehduksista panemisen jälkeen (vaikka kuinka molemmat olisi kuurattu) niin näille suositellaan pissaamista ennen ja jälkeen seksin.
No ehkä me vaan muutenkin ollaan sinut perus ruumiintoimintojen kanssa eikä seksi ole suoritus jota pitää valmistella ja on nopeasti ohi pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajahinkutuksen jälkeen... Täältä varsinkin olen huomannut että itse olen luullut olevani ujo ja en ehkä kaikkea heti uskalla, mutta todellisuus on ihan toinen kun tuntuu että sperma on myrkkyä ja mihinkään asentoihin moni nainen ei suostu :D
Tämäkin keskustelu osoittaa, että av on täynnä provoja ja röllipeikkoja. Voi jeesus
Oottepa jotkut ylihygieenisia! Mihin on kadonnut spontaanisuus seksitouhuista, ei tulisi mieleenkään mennä joka kerta pesulle ennen kuin saan suuseksiä. Käyn muutenkin joka päivä suihkussa ja paikkani ovat hyvässä kunnossa. Olen mieheltäni kysynyt asiasta monesti, että haluaako, että käyn eka pesulla ja häntä ei haittaa yhtään vaikkei ole juuri pesty ja pissalla ois käyty. Sanoo, että maistun aina hyvälle oli pesty tai ei. ;) Monta vuotta ollaan oltu yhdessä. Onneksi kaikki ei ole valittajia! Mulla taitaakin olla timantin arvoinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana aina joka tapauksessa käydä pissalla ennen seksiä joten homma hoituis siinä samalla...
Sinä et sitten näköjään kovin kummoista seksiä harrasta.
Ainoa hyvä seksi on spontaania eikä siinä kyllä missään kusella käydä.
Ohis ja en muuten ole tähän ketjuu aiemmin kommentoija, mutta tässä kyllä pata kattilaa soimaa! Sinä et todellakaan ole harrastanut kovin kummoista seksiä, jos laadun tae on vain ja ainoastaan spontaanius! ;D
Vierailija kirjoitti:
Oottepa jotkut ylihygieenisia! Mihin on kadonnut spontaanisuus seksitouhuista, ei tulisi mieleenkään mennä joka kerta pesulle ennen kuin saan suuseksiä. Käyn muutenkin joka päivä suihkussa ja paikkani ovat hyvässä kunnossa. Olen mieheltäni kysynyt asiasta monesti, että haluaako, että käyn eka pesulla ja häntä ei haittaa yhtään vaikkei ole juuri pesty ja pissalla ois käyty. Sanoo, että maistun aina hyvälle oli pesty tai ei. ;) Monta vuotta ollaan oltu yhdessä. Onneksi kaikki ei ole valittajia! Mulla taitaakin olla timantin arvoinen mies!
Oookkei... Sinus itseäsi eivät varmaan haittaa sitten myöskään miehesi koko päivän muhineet hikiset nivuset ja mahdolliset muut luonnolliset miesten eritteet?
Ei se spontaaniutta kyllä millään tavalla tapa, jos käväiseekin nopealla alapesulla ennnen aktia.
Exältä otin suihun todella harvoin, koska hän ei älynnyt peseytyä. Olin niin nuori etten tajunnut sitä pyytääkään. Sperma ei ällötä ollenkaan, mutta pesemätön mulkku ällöttää, sori vaan. Tajuan tämän takia peseytyä itsekin ennen suuseksiä. Eikä häviä spontaanius yhtään.
Käyn pesulla aina ennen seksiä, jos kotona olemme tai muuten on mahdollista. Jossain metsälenkillä tapahtunut pikapano erikseen. Mieskin peseytyy. Ollaankohan ihan järkyttäviä nipottajia? No, sama se, pidän tästä meidän tavastamme. Ja seksi on hyvää :)