Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
Sain 90 pistettä ja kutsut ovat tulleet Tampereelle ja Jyväskylään. Nyt vain pohdin, mitä laitan ennakkotehtävään työhistoriasta. En ole paljon ollut töissä, vaikken ole päivääkään työttömyyspäivärahoilla tai sossun tuilla ollut...
Pisteet nollaantuvat, eli niitä ei arvosteta. Itse olen tyytyväinen, sillä pisteet riittivät pääsykoekutsuun, mutta eivät kuitenkaan niin hyvät, että niillä pääsisi loistamaan! :)
Sain itse 80 pistettä ja siis mitä kautta ne kutsut tulee, jos on tullakseen? Oli ehkä hämmentävin sposti ikinä, kun luki ainoastaan oma pistemäärä eikä mitään muuta tietoa. :D
Itse sain pisteitä 91, eikä kutsuja vielä näkynyt. Mielestäni kutsut tulevat vasta kun kaikki koulut joihin on itse hakenut, on käsitelleet haun. :) Eli jos hakee esim Helsinkiin, Turkuun ja Tampereelle samalle alalle, ja Turussa hakua ei ole vielä käsitelty kokonaan, ei voi saada kutsua, vaikka vain Helsinkiin samalle alalle hakenut olisi jo kutsunsa saanut. Ei siis hätää! Opintopolkuun tulee tieto, kun haku on käsitelty. Sitä ennen lukee, että valinta kesken tms.
Vierailija kirjoitti:
96,3 pistettä. Hain Metropoliaan ensihoitajaksi. Onko joku muu hakenut? Ei ole vielä tullut kutsua. Saa nähdä riittääkö pisteet!
Tänään tuli kutsu :) Jee!
Onko kukaan hakenut ouluun tai kajaaniin?
Sain kutsun helsinkiin metropoliaan sosionomiksi! pisteet 81.2/106.7 :) lykkyä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun helsinkiin metropoliaan sosionomiksi! pisteet 81.2/106.7 :) lykkyä kaikille!
Mäkin sain juuri, 6.6. päivälle! Mutta ei oo mun eka hakuvalinta, eli vielä pitää jännittää hetki! :)
Mitkähän on ollut pienimmät pisteet millä on tullut kutsu? Itsellä 71 pistettä ja kutsu tuli Seinäjoelle. Yllätyin kyllä, tein samana päivänä VAKAVA:n ja tuntui että meni ihan penkin alle. No, ei mun pisteitä nyt kehua voi, mutta tässä tapauksessa niiden ei onneksi pitäisi vaikuttaa enää valintaan :) Onko muita, jotka tulossa Seinäjoen kokeeseen?
Mulla 88,1 pistettä, sillä irtosi kutsu OAMK:n sosionomian ja toimintaterapeutin pääsykokeisiin.
Siis mistä näätte nuo pisteenne?? Oulun amk:sta tuli valintakokeesen kutsu mutta ei siinäkään pisteitä mainittu.
sähköpostiin tuli eriksiin viesti joss luki pistemäärät. tsekkaa roskaposti ja odottele vielä
Minulla 7.6 eikä ensisijainen mutta pidän oikkikseen pääsyä sen verta epävarmana että juhlin nyt tätä :)
Kattis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain juuri, 6.6. päivälle! Mutta ei oo mun eka hakuvalinta, eli vielä pitää jännittää hetki! :)
Joo mulla 7.6 ja tää koulu tokalla sijalla mut oikkikseen pääsy lienee niin epävarmaa että tätä on syytä juhlia 🎉
91.6 pistettä ja kutsu Metropoliaan sosionomiksi.
Sain kutsut Metropoliaan terveydenhoitajaksi ja röntgenhoitajaksi. Kokeet samana päivänä samaan aikaan eri paikoissa!?? Miten voi olla näin? :( Todella inhottavaa että täytyy sitten valita kumpaan haluaa enemmän..
86,7 ja kutsu Naprapatian pääsykokeisiin. :) Jihaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsut Metropoliaan terveydenhoitajaksi ja röntgenhoitajaksi. Kokeet samana päivänä samaan aikaan eri paikoissa!?? Miten voi olla näin? :( Todella inhottavaa että täytyy sitten valita kumpaan haluaa enemmän..
Ikävä homma, mutta kyllähän ne valintakoepäivät on olleet jo hakuvaiheessa tiedossa Opintopolussa ja Metropolian sivulla, joten kai tiesit että noin voi käydä?
Itse sain kutsun metropoliaan sosionomiksi ja toimintaterapeutiksi.. Sen sijaan rikosseuraamusalan sosionomista laureaan ei ole kuulunut mitään? Laurean sivuilla ei myöskään löydy vaadittavia pisteitä tuolle linjalle? Onko kukaan hakenut ja saanut kutsua? Pisteitä oli 86,4.
Ymmärsinhän oikein ettei noita pisteitä enää arvoteta mitenkään valintapäätöksiä tehdessä? Harmi jos näin kun kerrankin meni jokin hyvin.