Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
^ Siis tottakai OSA, eli esim. nelinkertainen määrä hakijoita suhteessa aloituspaikkoihin. Onko tässä jotain epäselvää? Kutsut lähtevät täysin esivalintakokeen perusteella, toki pitää muuten olla hakukelpoinen.
Hain Jamk toimintaterapeutiksi ja Poriin sh. Molempiin tuli kutsu :)
Ihmettelin kun Porin sähköpostissa luki että valintakokeessa on
-kirjallinen osa
-ryhmätilanne
Opintopolussa lukee että on myös matematiikka.... kai se sitten on, ainahan sairaanhoitajilla on?
Toki kirjallinen osio voi sisältää matikan, mutta netissä siis lukee erikseen että kirjallinen ja matikka.
SeAMK:n fysioterapiaan kutsu 80,6p.
242: siis mihin amkiin sait Poriin kutsun?
Vierailija kirjoitti:
242: siis mihin amkiin sait Poriin kutsun?
Siis SAMK :) sairaanhoitaja
Onko kukaan hakenut Ouluun ja saanut pääsykoekutsua?
Ainakin viime vuonna ennen tätä esivalintakoetta Metropolian kutsut tuli toukokuun lopussa, tyyliin viikkoa ennen valintakoetta.
Hei joku oli tuolla maininnut millä pisteillä pääsi mihinkin pääsykokeisiin. Mistähän niitä on mahtanut löytyä??
^ komppaan, eli mistä voi nähdä? Ei ainakaan amkkien nettisivuilta vaan löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurea otaniemeean tuli kutsu n. 65 pisteellä
Haetko Otaniemeean sosionimiksi, terkkariksi vai miksi? Itelle pamahti vaan 67 pistettä, koska aika loppui kesken, eikä kuulu vieläkään mitään tuolta.
Hauska juttu minkä huomasin tuolta, että "osa pyydetään kokeisiin edivalintakokeiden perusteella" Siis OSA! Onko nyt jotain muitakin "piilohyveitä" millä voi päästä tuohon valintaan, ku nää menee vähä miten sattuu, mitä oon lukenut sivuilla ketkä on saanut nuo kutsut.
sairaanhoitajaksi
Joidenkin amkien sivuilla on. Jamk ainakin
Onko kukaan saanut kutsua tamkiin fysioterapeutiksi?
Nukkuvatko kaikki :-D minne olette saaneet pääsykoekutsut ja millä pisteillä? Minulla on 60 pistettä ja ei ole vielä kuulunut mihinkään, vähän kyllä pelottaa toivottavasti ensi vuonna on samanlailla nämä haku systeemit niin voi lukea paremmin esivalintakokeeseen
Huh, sain 91 pistettä...enpä olisi uskonut kum valmistautumiseni oli todella heikkoa. Olen yllättynyt jos nämä pisteet ei riitä Metropolialle, sieltä ei liene lähtenyt kutsuja vielä kenellekään?
Huh, 95,7 pistettä, vaikka luulin matikan menneen ajanpuutteen vuoksi todella metsään. Nyt varmaan uskallan odottaa valintakoekutsuakin. Olen alanvaihtaja ja hakemaani koulutusohjelmaan meille ei-ensikertalaisille on varattu korkeintaan 5 opiskelupaikkaa. Siksi olisi pakko pärjätä todella hyvin...
Sain 71,9 ja kutsu tuli th valintakokeeseen! :)
Mä hain Ouluun ja toissapäivänä tuli kutsut :)) Siis sosionomi, th ja röntgenhoitaja. Esivalinnasta sain pisteitä 73,4
72 pistettä ja turkuun sosionomi!
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut kutsua tamkiin fysioterapeutiksi?
Sain. 96,3 pistettä oli oma tulos mutta eiköhän vähemmälläkin ole päässyt :D
Haetko Otaniemeean sosionimiksi, terkkariksi vai miksi? Itelle pamahti vaan 67 pistettä, koska aika loppui kesken, eikä kuulu vieläkään mitään tuolta.
Hauska juttu minkä huomasin tuolta, että "osa pyydetään kokeisiin edivalintakokeiden perusteella" Siis OSA! Onko nyt jotain muitakin "piilohyveitä" millä voi päästä tuohon valintaan, ku nää menee vähä miten sattuu, mitä oon lukenut sivuilla ketkä on saanut nuo kutsut.