Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
Mulla tuli iltapäivällä kutsu laureaan, pistemäärää esivalinnasta en ole vielä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli noin tunti sitten kutsu Laureaan. Nyt just tuli soteli-pisteet.
Voi ei, minulle ei ole tullut kutsua Laureaan, se oli kolmannella sijalla... Ei ole kyllä tullut pisteitäkään vielä sähköpostiin... Mutta Laurea oli jo ilmoittanut pisterajansa, siitä voisi katsoa onko päässyt jos tietäisi ne omat pisteensä!
Tietääkö kukaan mistä ne ylimääräiset 27 pistettä on saanut jos pisteiden maksimi olikin yhtäkkiä 107 eikä se 80?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli noin tunti sitten kutsu Laureaan. Nyt just tuli soteli-pisteet.
Voi ei, minulle ei ole tullut kutsua Laureaan, se oli kolmannella sijalla... Ei ole kyllä tullut pisteitäkään vielä sähköpostiin... Mutta Laurea oli jo ilmoittanut pisterajansa, siitä voisi katsoa onko päässyt jos tietäisi ne omat pisteensä!
Tietääkö kukaan mistä ne ylimääräiset 27 pistettä on saanut jos pisteiden maksimi olikin yhtäkkiä 107 eikä se 80?
Eivät ne pisteet ole ylimääräisiä vaan tulos on skaalattu eri asteikolle jostakin syystä.
96,3 pistettä. Hain Metropoliaan ensihoitajaksi. Onko joku muu hakenut? Ei ole vielä tullut kutsua. Saa nähdä riittääkö pisteet!
Nyt ne tuli ne pisteet! Olen saanut 94,8 pistettä! Mutta kutsua mihinkään ei ole vielä tullut, olen hakenut Metropoliaan ja Laureaan.
Vierailija kirjoitti:
Mille linjoille haitte?
Minä (joka sain pisteitä 94,8) hain Metropoliaan kätilö ja terveydenhoitaja linjoille, sekä Laureaan sh-monimuotolinjalle. Kutsuja ei ole tullut mihinkään.
Onko kukaan saanut Jyväskylän Jamkista kutsua?
Laurea otaniemeean tuli kutsu n. 65 pisteellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille linjoille haitte?
Minä (joka sain pisteitä 94,8) hain Metropoliaan kätilö ja terveydenhoitaja linjoille, sekä Laureaan sh-monimuotolinjalle. Kutsuja ei ole tullut mihinkään.
Mä hain Laurea Tikkurilaan sosionomi monimuotolinjalle, kutsu pääsykokeisiin tuli mutta pisteitä ei. Olis kiva tietää nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille linjoille haitte?
Mä hain Laurea Tikkurilaan sosionomi monimuotolinjalle, kutsu pääsykokeisiin tuli mutta pisteitä ei. Olis kiva tietää nekin.
Ei kun just tulikin sähköpostia. Pisteet mullakin 94,8. Nyt pitäis enää loistaa varsinaisessa valintakokeessa!
Mäkin hain Laureaan sosionomiksi monimuotoon. Kutsu tuli 89 pisteellä. Pisteet tuli kutsun jälkeen eli toivoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille linjoille haitte?
Sinne kätilöksi venyttämään pimppaa, nam vaan sullekin
Seamkiin tuli valintakoekutsu 59,3 pisteellä. Huhhuh, oon niin helpottunut kun luulin itse että olis tullut noin 20 p. :)
Jamksos kirjoitti:
Onko kukaan saanut Jyväskylän Jamkista kutsua?
Joo, tuli (sairaanhoitaja, päivätoteutus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille linjoille haitte?
Minä en ole kutsua saanut eikä ilmeisesti kukaan muukaan vielä Metropoliaan? En ole kuitenkaan saanut myöskään Laureaan kutsua vaikka ne ilmeisesti on jo lähetetty, joten voisinko varovasti olettaa pääsykoeyhteistyön takia että olisin saanut kutsun ainakin jompaan kumpaan Metropolian linjaan koska ne olivat minulla ennen Laureaa ja minun pisteilläni olisi pitänyt tulla kutsu ainakin Laureaan...?
Paljonko pistetitä sait, joka odottelet kutsua Metropoliaan? Uskon, että päättelit ihan oikein. :)
Itsellekin tuli kutsu Laurea Otaniemeen! Pitäisiköhän perustaa keskustelu varsinaisten valintakokeiden pähkäilyyn?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pistetitä sait, joka odottelet kutsua Metropoliaan? Uskon, että päättelit ihan oikein. :)
Olen siis tuo joka haki klö ja th-linjoille ja sain siis 94,8 pistettä.
Äsken tuli tieto pisteistä; 89,8. Minusta tuntuvat suht korkeilta, kun en kuitenkaan ehtinyt vastata kaikkeen. TAMK:sta ei ole tullut kutsua.