Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset
Onko muita vastauksia odottelevia?
Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.
Toivottavasti tulisi pian!
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Hain vaan yhteen kouluun ja pääsin jatkoon! Hih! TAMK kyseessä.
Valintakoe oli naurettavan helppo!
Mikä ala kyseessä ? :)
Sain kutsun tänään tamkiin sairaanhoitajan valintakokeeseen, laskeskelin että 55p sain? Mitä muut saaneet?
Onko kutsut tulleet s-postiin? Turkuun kutsuun saaneet, mille alalle?
Ite sain sähköpostilla bioanalyytikon ja sairaanhoitajan kutsut ja turku siis kyseessä ! :)
JAMK sairaanhoitaja, saapui kutsu, mutta TAMK röntgenhoitaja-koulutuksesta ei ole kuulunut mitään. :( Onkohan toivo jo mennyt..
Sairaanhoitaja Laurea Tikkurila, sain kutsun tänään. Esivalinnassa oman laskeskelun mukaan n. 66p.
Mä laskin pisteet itelleni (joku 50) ja olin siis varma etten pääse sosionomiksi. Nyt tuli kuitenkin kutsu! (Turkuun)
Hain siis sosionomiksi monimuotoon. Omien laskujen mukaan noin 65 -+ 5 pistettä. Olen niin onnellinen! Vaikka ei nyt vielä nuolaista... :)
Minkähänlaiset valintakokeet Laureassa on, tietääkö kukaan? Sinne ei ollut mitään esitehtävää, niin kuin joihinkin muihin paikkoihin on.
Kutsu tuli Joensuuhun terkkarikokeeseen!! :) en tiiä omia pisteitä mut 65.70 oli alin hyväksytty sinne (voi olla että minä:D)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut kutsua metropoliasta?
En ole saanut, Laureasta tuli mutta Metropoliasta ei. Metropoliaan on varmaan aika kovat pisterajat.
Oho, taisin laskea vähän alakanttiin pisteeni, jos tämä tarkoittaa alinta hyväksyttyä pisterajaa: "Sosionomi (AMK), Tikkurila, monimuotototeutus 79,4 p." :D
En ite lukenut matskua ollenkaan, koska kysymykset oli sitä luokkaa että se on sanamuodosta kiinni. Vastauksiet pystyi ettiin kysymyksiin materiaalista kokeen aikana. Silti jäi aikaa yli 10 minsaa. Materiaalia ei kukaan käskenyt lukea etukäteen ja tiedossa oli materiaalin saatavuus myös kokeen aikana. Viisaat tajusi, että kyse on tiedon etsimisestä ja ymmärtämisestä, ei ulkoa opettelusta!