Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli-esivalintakokeen oikeat vastaukset

Vierailija
10.05.2016 |

Onko muita vastauksia odottelevia?

Soteli.metropolia.fi -sivulla ssanotaan "Kysymysten oikeat vastaukset julkaistaan tällä sivustolla 10.5. mennessä.", minä täällä olen jo tunnin ajan käynyt katsomassa joko näkyisi.

Toivottavasti tulisi pian!

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä on joku tekninen ongelma niin ilmoitus siitäkin olisi ihan kiva ettei täällä turhaa odoteltaisi!

Tekniikan pojat yrittävät varmasti siellä nyt hiki hatussa huhkia vastauksia näkyviin kun deadline painaa päälle... Olisihan nuo vastaukset voitu lähettää s-postiinkin suoraan heti kokeen päätyttyä, ei luulisi olevan kovin vaikea toteuttaa, kun esivalintakoekutsutkin lähetettiin automaattisena jokaiselle hakijalle.

Vierailija
22/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä on joku tekninen ongelma niin ilmoitus siitäkin olisi ihan kiva ettei täällä turhaa odoteltaisi!

Tekniikan pojat yrittävät varmasti siellä nyt hiki hatussa huhkia vastauksia näkyviin kun deadline painaa päälle... Olisihan nuo vastaukset voitu lähettää s-postiinkin suoraan heti kokeen päätyttyä, ei luulisi olevan kovin vaikea toteuttaa, kun esivalintakoekutsutkin lähetettiin automaattisena jokaiselle hakijalle.

Niinpä, en tosiaan ymmärrä mikä siellä nyt mättää. Mistähän asiaa voisi kysellä jos ei pikkuhiljaa ala vastauksia näkymään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää viivytellä kaikkea... mä oon 99% varma että nyt jo tiedetään ketkä pääsee minnekin valintakokeisiin ja ketkä karsiutuu veks, miksei sitä siis voisi kertoa jo nyt?! Hirvee epävarmuus päällä.

Vierailija
24/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää viivytellä kaikkea... mä oon 99% varma että nyt jo tiedetään ketkä pääsee minnekin valintakokeisiin ja ketkä karsiutuu veks, miksei sitä siis voisi kertoa jo nyt?! Hirvee epävarmuus päällä.

Tottakai tiedetään. Samaa ihmettelee moni muukin. 

Vierailija
25/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä nyt täytyy jo lähteä ulos auringonpaisteeseen, kaksi ja puoli tuntia olen tässä odotellut että vihdoin näkisin ne vastaukset mutta ei vaan näy. Ihme sekoilulta nyt tuntuu koko juttu vaikka kokeen jälkeen oli hyvä fiilis kun tuntui että meni hyvin ja kaikki toimi niinkuin piti. Nyt vain ärsyttää tällainen odotuttaminen ja vastausten ja tulosten panttaus viimeiseen asti... 

Vierailija
26/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä pääsykokeissa kysellään?

Kaveri sanoi et tosi paljon samanlaiset kun lähihoitajan valintakokeet

Vierailija
27/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän siellä pääsykokeissa kysellään?

Kaveri sanoi et tosi paljon samanlaiset kun lähihoitajan valintakokeet

No mutta nekin on uudistuksen myötä tänä vuonna ihan erilaiset kuin ennen, joten ei voi oikein tietää. 

Vierailija
28/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kestää, koska opintotoimistolla ja opettajilla on kiire saada valmistuvia pihalle. Uudet oppilaat on siihen nähden toissijaisia. Amkit saa rahoitusta määräajassa valmistuvien mukaan.

Vierailija
29/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä kestää, koska opintotoimistolla ja opettajilla on kiire saada valmistuvia pihalle. Uudet oppilaat on siihen nähden toissijaisia. Amkit saa rahoitusta määräajassa valmistuvien mukaan.

Taitaa olla eri porukka kyseessä joka tuon sähköisen kokeen on luonut, siis teknisiltä osin. Samat nörtit ovat varmasti vastuussa vastausten julkaisemisestakin, koska opettajilla on - kuten sanoit - muutakin tekemistä tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
30/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä hermo tähän odotteluun, varsinkin kun on vapaapäivä, eikä muuta tekemistä kuin päivittää sivua josko vastaukset olisi jo julkaistu

Vierailija
31/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan farssi koko koe. Aineisto-osa täynnä typeriä kompakysymyksiä ja pilkunviilaamista. Kunnon sananvääntelyä, ei kokonaiskuva paljoa merkinnyt. Vastasin kaikkiin, mutta ärsytti.

Sit matikka, enkku ja äikkä ihan naurettavan helppoja. Jos amk-opiskelu on tuollaista, niin onko mikään ihme kun eo arvosteta

Niillä kompakysymyksillä näkee helposti, oletko huolellinen vai selaatko vaan äkkiä pikasilmäillen läpi ja vastaat kysymykseen, jota et ole edes kunnolla lukenut.

Vierailija
32/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole järkeä tässä systeemissä. Miten voi kestää niin kauan julkaista jo kauan tiedossa olleet oikeat vastaukset?

Samoin ihmettelen muiden kanssa kutsuja jatkokokeisiin, viikon "varoitusaika" on todella lyhyt!

Ap

Tuo viikko on muuten ollut kyllä samana ennenkin. Hain itse toissavuonna ja silloinkin kutsu valintakokeeseen tuli juurikin viikkoa aiemmin.

Töistä voit pyytää koepäivän vapaaksi jo etukäteen varmuuden vuoksi, ei sitä tarvitse alkaa setvimään vasta sitten kun kutsu tulee. Aineistoon kannattaa tutustua jo etukäteen, ennenkuin kutsu tulee.

Problem solved.

Vierailija
33/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole järkeä tässä systeemissä. Miten voi kestää niin kauan julkaista jo kauan tiedossa olleet oikeat vastaukset?

Samoin ihmettelen muiden kanssa kutsuja jatkokokeisiin, viikon "varoitusaika" on todella lyhyt!

Ap

Tuo viikko on muuten ollut kyllä samana ennenkin. Hain itse toissavuonna ja silloinkin kutsu valintakokeeseen tuli juurikin viikkoa aiemmin.

Töistä voit pyytää koepäivän vapaaksi jo etukäteen varmuuden vuoksi, ei sitä tarvitse alkaa setvimään vasta sitten kun kutsu tulee. Aineistoon kannattaa tutustua jo etukäteen, ennenkuin kutsu tulee.

Problem solved.

Itse olen hakenut useampaan kouluun ja kun en tiedä mihin pääsen haastatteluun jos mihinkään niin mahdollisia haastattelupäiviä on yhteensä 6 lyhyen ajan sisään. Luuletko että saan pyytämällä ne kaikki vapaaksi etukäteen? Enpä taida... 

Vierailija
34/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Problem solved.

Itse olen hakenut useampaan kouluun ja kun en tiedä mihin pääsen haastatteluun jos mihinkään niin mahdollisia haastattelupäiviä on yhteensä 6 lyhyen ajan sisään. Luuletko että saan pyytämällä ne kaikki vapaaksi etukäteen? Enpä taida... 

No mitä olet suunnitellut tekeväsi jos pääset kaikkiin haastatteluihin? 

Sinun sijassasi olisin ottanut kyseisen viikon vapaaksi.

Vierailija
35/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että ihan sama meno jatkuu jos pääsette opiskelemaan.

Lukujärjestykset julkaistaan myöhään, niihin tehdään jatkuvasti viime hetken muutoksia, joka opettajalla on omat ohjeistuksensa asioihin...Lycka till!

Vierailija
36/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Problem solved.

Joo, on ollut jo kauan tuo viikkoa ennen tuleva kutsu, mutta olisihan se paljon helpompaa töiden ja muiden menojen kannalta, kun tulisi aiemmin.

En usko, että vasta viikkoa ennen kokeita päätetään keitä sinne kutsutaan. Helposti voisi olla paremmin toimivat systeemit.

Vierailija
37/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Problem solved.

Kaikilla työpaikoilla ei noin vaan oteta viikkoa varmuuden vuoksi vapaaksi.

Vierailija
38/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Problem solved.

Kumpikin koe on yksipäiväinen sitten kun saan vaan tietää pääsenkö ja mikä niistä päivistä se sattuu olemaan. Kyllä minä kaksi päivää saan vapaaksi. Kahteen kouluun siis hain ja toisessa 1.-3.6. ja toisessa 6.-8.6. haastattelut. Eri viikollakin siis. Mutta yksi päivä vain kuitenkin per koulu, ei vaan tiedä että mikä päivä.

Vierailija
39/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukujärjestykset julkaistaan myöhään, niihin tehdään jatkuvasti viime hetken muutoksia, joka opettajalla on omat ohjeistuksensa asioihin...Lycka till!

Oppii ainakin tekemään nopeasti luovia ratkaisuja, kun yksi opettaja ensin sanoo homman olen ok jos tekee näin, mutta työtä palauttaessa se tulee bumerangina takaisin kun se olisi pitkänytkin tehdä noin :'D

Vierailija
40/287 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin en olekaan enää töissä päätoimisesti jos pääsen opiskelemaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä