Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini tekee miehelleen eväsleivät _joka helvetin_ työpäiväksi! :D

Vierailija
09.05.2016 |

Siis mua niin kuvottaa tuollainen paapominen! Eikö äijä osaa voidella itse leipiään ja läntätä vähän lisuketta väliin..?!?!?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on mies , ja aloittajalla ilmeisesti ei. enough said.

Vierailija
22/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tosta. Niin teen  minäkin, ihan siitä syystä että teen itselleni eväät töihin ja siinä samalla teen siinä sivussa miehellekkin. Mies taas pitää huolta siitä että minulla on aina auto kunnossa, hoitaa pikku huollot, renkaiden vaihdot, katsastukset ja muut mitä nyt autoon ylipäätään liittyy. Vuoroin vieraissa, ja se tekee ne hommat mitkä paremmin taittuu. Parisuhde on toisen auttamista ja huomioimista, mutta sinähän et sitä tunnu ymmärtävän.

ps. monesti mies vielä silittelee minun työpaitojani, jos kiireiltäni en kerkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto te ootte sekaisin! 😂 En tajua mitä tekemistä tuollaisella mieslapsen passaamisellla on RAKKAUDEN kanssa. ap

Vierailija
24/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto te ootte sekaisin! 😂 En tajua mitä tekemistä tuollaisella mieslapsen passaamisellla on RAKKAUDEN kanssa. ap

Ei tainnut mennä aloitus suunnittelemallasi tavalla. Voi voi.

Vierailija
25/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku tekisi mullekin! Ihanaa huomioimista.

Vierailija
26/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tossa kirjoitin että mies taas pitää huolen mun autosta ja siitä että se pelittää aina. Ja myös silittelee mulle toisinaan mun työpaitoja. Jos teen eväät siinä samalla miehelle kun teen itselleni niin no big deal.

Ihan vaan kysyn, että paapooko mies mua sitten kun pientä tyttölasta kun auttelee myös minua? =D

Vierailija
27/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, äitini on tehnyt isälleni, jo kohta 50 vuotta. Vieläkin tekee vaikka ovat eläkkeellä. Lieneekö sitä rakkautta? :)

Vierailija
28/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tuli vain mieleen se elokuva 21 tapaa pilata avioliitto. Siinä oli tämä ripustautuva vaimo (Elli?), joka teki niitä eväsleipiä ja koko ajan roikkui perässä hyysäämässä ja varmistelemassa, että kaikki on sen mussukalla hyvin.

Vierailija
29/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen miehelle joka päivälle aterian, en mitään pelkkiä leipiä. Entäs sitten?

Vierailija
30/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on huomaavainen miestään kohtaan.

Vierailija
31/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen joka ilta miehelle eväät töihin valmiiksi. Laitan ihan kunnon kotiruokaa rasiaan, salaattia mukaan ja aina 1-2 hedelmää :) Ja välillä joku kahvipulla/leivonnainen myös niin saa töissä kahvin kanssa nauttia :D

Mä tykkään laittaa miehelle eväät valmiiksi, suorastaan vaadin. Mies meinaa ostella kaikenlaisia eineslaatikoita töihin, mutta on nyt lopettanut kun oon alkanu huolehtimaan sen ruokavaliosta paremmin :D

Vierailija
32/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs sille mahtaa.

33/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitan tyrkätä miehelle ainakin kahvin mukaan, jos ei ehdi aamiaista syödä. Puolisot huolehtivat toisistaan, sellaista se on.

Vierailija
34/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän noloa tuo kyllä.... Mies kuulostaa mammanpojalta, joka on siirtynyt äiteen patojen ääreltä vaimon passattavaksi :D

Vierailija
35/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on tekoja. Toisen huomioimista. Tuskin heillä on kyse siitä, että nainen palvelee kaikessa ja mies ei missään. Mun vanhemmilla on tuollainen rakastava parisuhde. Äitini on aina ollut aamu-uninen ja hieman äreä aamuisin. Usein aamulähdöt tapahtu kiireessä. Isä käynnisti ja rapasi auton valmiiksi pakkasaamuina, yleensä vielä jopa peruutti auton lähtösuuntaan valmiiksi, niin että äidin tarvi vain hypätä rattiin. :DD Äiti puolestaan huolehti aina ruuasta ja on varmasti tehnyt useammatkin eväät isälle elämänsä aikana.

Vierailija
36/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sellainen itsenäinen ja vahva nykyaikainen nuori nainen joka ei vahingossakaan passaa miestä? :)

Vierailija
37/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos mies elättää naisen ja nainen on "kotivaimona". Tai jos mies esimerkiksi tekee sitten aina iltapalan molemmille.

Jos molemmat töissä käyviä ja selvä järkisiä, niin onhan se sitten vähän outoa. Mutta ehkä vaimolta joku rakkauden osoitus?

No me käymme miehen kanssa molemmat töissä ja teen joka päivä miehelle eväät siinä samalla kun teen itsellenikin. En näe siinä mitään kummallista.

Mutta varmaan miehesi sitten vastavuoroisesti esimerkiksi korjaa pyöränne, tekee viikonloppuisin ruuat tms?

Tietysti parisuhteessa töitä ei jaeta tasan jokaisen asian suhteen, vaan molemmat tekevät niitä asioita missä itse ovat vähän parempia kuin toinen/ mistä nauttivat enemmän kuin se toinen osapuoli :)

Joo, mies yleensä sitten taas tekee minulle iltapalan (nytkin häärää tuolla keittiössä). Meillä on jostain syystä vakiintunut tällainen tapa =)

Vierailija
38/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin keitän vaimolle aamukahvin joka aamu. Itse en juo kahvia, mutta herään aikaisemmin, niin pistän tippumaan samalla kun keitän puuroa.

Kyllä vaimoni itsekin osaa kahvia keittää, mutta miksi en ilahduttaisi rakastani? On hänelle mukavampi herätä, kun saa heti kahvia eikä tarvitse keittää.

Vierailija
39/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ja joskus ujutan eväsrasiaan vielä höpsön "rakastan sua" yms. lappusenkin. Ajatella, laitan aivan kaikki muutkin ruuat tässä taloudessa, se on kivaa. Ja miehestä aivan ihanaa.

Vierailija
40/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt outoa passaamista, aikuinen tekee omat leipänsä.