Kaverini tekee miehelleen eväsleivät _joka helvetin_ työpäiväksi! :D
Siis mua niin kuvottaa tuollainen paapominen! Eikö äijä osaa voidella itse leipiään ja läntätä vähän lisuketta väliin..?!?!?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä velvoitti mut nousemaan joka aamu tekemään sille aamiaisen ja eväsleivät. Vaikka minulla olisi ollut vapaapäivä/ iltavuoro, piti herätä neljän jälkeen paapomaan miestä joka kiukutteli miten tee oli liian laihaa/ vahvaa ja termarissa ei ollut eilen tarpeeksi teetä ja tämä leipä on paskaa.
Sama mies sysäsi myös kaiken muun ruokahuollon ja siivoukset minulle, kuten myös laskut ja sen huolehtimisen että miehen käyttötilillä on rahaa jne. Varmaan ulospäin näytti että parisuhde on ihana ja rakastava vaimo tässä hieman hemmottelee mussukkaansa.... Onneksi pääsin eroon tuosta isosta lapsesta ja löysin miehen jonka kanssa on oikeasti tasa-arvoinen olo eikä minua pidetä vaan piikana/äidinkorvikkeena.Alapeukut koska??? Miehen on ok sysätä kaikki vuorotyötä tekevän muijan harteille ja päälle haukkua ja arvostella? Ei osannut raukka edes leipää syödä tai lämmittää ruokaa jos olin iltavuorossa vaan odotteli kiukkusena kotona odottaen että alan illalla 10 jälkeen kokkaamaan kun seuraavana aamuna soi kello viideltä.
Tällainen nainen olisi ties mikä lompakkoloinen ja hyväksikäyttäjä, miehelle tämä on ilmeisesti ok käytöstä.
Koska mies teki noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan. Koska voi niin tehdä!
Naapurissa tälläinen vaimo. Passaa miestään koko ajan, mies huutelee sohvalta komentoja. Nainen on nöyrä palvelija.
Ymmärtäisin jos passaaminen olisi molemminpuolista. Kyseisessä suhteessa mies on ollut aikanaan uskoton ja olivat erossakin jonkin aikaa. Mies palasi kotiin ja rouva yrittää olla pahoittamatta miehen mieltä ettei vaan lähtisi uudelleen vieraisiin. Suhde on mielestäni jotenkin outo ja kieroutunut. Mutta jokainen elää tavallaan.
Voi, eikö sinulla ole ketään jolle tehdä jotain kivaan ja saada vastineeksi jotain kivaa? Kyllä sinä vielä oman kullan löydät.
Mun rakkauden osoitus on viikonloppuisin keitää kahvit ja paistaa pannukakkuja (mies huonompi aamuherääjä)
Mun mies laittaa jokainen aamu kahvit valmiiksi, mun ei tarvitse kuin napsauttaa keitin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa säälittävän roikkuvan heikon naisen hyväksikäytöltä. Ja täällä kaikki komppaa että "se on vain rakkautta, jee". No mites se miehen rakkaus naista kohtaan? Miksei mies tee vaimolleen joka ikinen aamu aamupalaa? Te eukot ootte säälittäviä. T. Nuori tasa-arvoinen nainen
Tässä on nyt esitetettynä asia kaverin silmin...miehen rakkaudesta hän ei kerro mitään, eihän? Mies saattaa tehdä sen aamupalan joka ikinen aamu, mutta sitä ei nyt kerrota, miksiköhän? Saadakseen näyttämään omissa itsekäisssä tarpeissaan asian huonolta.
Nuori tasa-arvoinen nainen ymmärtää näistä asioista tasan sen verran mitä nenästä suuhun valuu, kun asiat on vähän monimutkaisempia kuin mustavalkoisia yhden osapuolen lasien läpikatsottuna. Tämä kaikki saattaa olla aloitajalta vain katkeruuden kitkerään höttöä.
Olisi kiva kuulla aloittajan henkisiltä, millaiset rakkauden osoitukset ovat suhteessa sallittuja?
Oletan, että seksikin on typerää. Kyllähän aikuinen mies osaa runkata.
T: Sinkku, joka tekee itse eväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tekee minunkin puolisoni minulle, mieheni laittaa minulle aina eväät valmiiksi.
Samoin, tai teki silloin kun söin eväitä töissä. Sama se on siinä kun laittaa itselleen iltapalaa niin tekasee omat ja puolison eväät valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies laittaa jokainen aamu kahvit valmiiksi, mun ei tarvitse kuin napsauttaa keitin päälle.
Mun ei tarvi kuin kaataa kuppiin.
Ihmiset ovat outoja... Miten joku voi tuntea kuvotusta ja vielä raivota toisten voileivistä jossain nettipalstalla? Ap, lisään tuskaasi kertomalla että mieheni on viimeiset 6 vuotta tuonut minulle aamukahvin vuoteeseen.
Minäkin laitan ruuan miehelle valmiiksi rasiaan, jotta voi ottaa mukaan töihin. Olen nyt kovin alistettu ja perinteisiin sukupuolirooleihin jämähtänyt huono ja epäesimerkillinen nainen :< Kun kumppanilleen ei tietenkään missään nimessä saa eikä kannata tehdä mitään kivoja pikku juttuja. Ei kun pitää taistella siitä, kumpi voittaa ja kumpi on parempi ja itsenäisempi ja pärjäisi paremmin ilman sitä toista.
Mitäs tossa nyt on niin pahaa ??
Niin teen minäkin. Ja mieheni kuskaa mua autollaan töihin joka hemmetin päivä ja hakeekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä velvoitti mut nousemaan joka aamu tekemään sille aamiaisen ja eväsleivät. Vaikka minulla olisi ollut vapaapäivä/ iltavuoro, piti herätä neljän jälkeen paapomaan miestä joka kiukutteli miten tee oli liian laihaa/ vahvaa ja termarissa ei ollut eilen tarpeeksi teetä ja tämä leipä on paskaa.
Sama mies sysäsi myös kaiken muun ruokahuollon ja siivoukset minulle, kuten myös laskut ja sen huolehtimisen että miehen käyttötilillä on rahaa jne. Varmaan ulospäin näytti että parisuhde on ihana ja rakastava vaimo tässä hieman hemmottelee mussukkaansa.... Onneksi pääsin eroon tuosta isosta lapsesta ja löysin miehen jonka kanssa on oikeasti tasa-arvoinen olo eikä minua pidetä vaan piikana/äidinkorvikkeena.Alapeukut koska??? Miehen on ok sysätä kaikki vuorotyötä tekevän muijan harteille ja päälle haukkua ja arvostella? Ei osannut raukka edes leipää syödä tai lämmittää ruokaa jos olin iltavuorossa vaan odotteli kiukkusena kotona odottaen että alan illalla 10 jälkeen kokkaamaan kun seuraavana aamuna soi kello viideltä.
Tällainen nainen olisi ties mikä lompakkoloinen ja hyväksikäyttäjä, miehelle tämä on ilmeisesti ok käytöstä.
Alapeukku, koska en ymmärrä miksi kukaan ihminen alistuu tuollaiseen. Saat ihan katsoa peiliin. Miehesi käyttäytyi törkeästi ja sinä vain palvelit ja suostuit tuohon. Miksi?
Taitaa muutamille olla parempi jättää sen kumppanin etsiminen tykkänään, jos aamiaisen tekemisestä saa tuollaisen tasa-arvo tjsp -kysymyksen aikaan.
Vai eikö parisuhteen vaalimiseen kuulukin jotkin tuollaiset arjen huomaavaisudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen nainen olisi ties mikä lompakkoloinen ja hyväksikäyttäjä, miehelle tämä on ilmeisesti ok käytöstä.Alapeukku, koska en ymmärrä miksi kukaan ihminen alistuu tuollaiseen. Saat ihan katsoa peiliin. Miehesi käyttäytyi törkeästi ja sinä vain palvelit ja suostuit tuohon. Miksi?
Nykynormien mukaan tuollainen äijä saa kenkää oitis ja joutuu kalja- ynnä lenkkimakkaradieetille.
Mutta täällähän voi sepittää kaikenlaista. Tuokin oli niin kouluesimerkki, että tuskin on totta.
Eipä siinä mitään että vaimo tekee ne leivät, mun miehen äiti tekee ne leivät miehelle edelleen joka päivä :D Ovat töissä samassa rakennuksessa.
Tein itsekin jossain vaiheessa miehelle leivät mukaan ettei anopin "tarttis", mutta mies sitten kiltisti söi tuplaleivät joak päivä niin annoin sitten olla, kantakoon anoppi leipää pojalleen vaikka hautaan saakka :)
Ei ole ok, että nainen typistää itsensä lapsen tasolle! Miehen tekoa ei voi mitenkään puolustaa, mutta nainen on tehnyt ihan omat valintansa oman elämänsä suhteen ja miehen käytöksen mahdollistanut. Joten joko ymmärät alapeukut?