Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini tekee miehelleen eväsleivät _joka helvetin_ työpäiväksi! :D

Vierailija
09.05.2016 |

Siis mua niin kuvottaa tuollainen paapominen! Eikö äijä osaa voidella itse leipiään ja läntätä vähän lisuketta väliin..?!?!?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ootte ihan naurettavia pentuja!

Se, että tekee toisen hyväksi jotain pientä, oli se sitten eväiden laittamista valmiiksi, aamukahvin tuomista sänkyyn tai jotain muuta, niin se on toiseen huomioon ottamista, mikä on täysin normaalia parisuhteessa, jopa toivottavaa ja ennemminkin olisin ihan saatanan huolissani sellaisesta suhteesta, jossa ei mitään tuollaisia toiselle tehtäisi!

Kyllä minäkin miehelle joskus eväät teen ja välillä illalla teen leipiä miehelle iltapalaksi ja tuon vieläpä sille ihan sohvalle asti tai teen kummallekin iltapalaa ja yhdessä syödään. Välillä taasen tekee mies ja välillä tehdään vaan itelle. 

Mies keittää usein aamukahvit ja tuo mulle sänkyyn asti, ihanaa herätä kahvin tuoksuun ja nauttia siitä oman rakkaan kanssa!

Voi kauhia paikka sentään!

Vierailija
42/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on siis katkera miesvihaaja-vanhapiika, jonka mielestä tämän kaverin mies on naista alistava patriarkaattinen sikamies? Tältä se nimittäin kuulostaa. Jokainen toki elää niin kuin tykkää, miesvihaajien katkeruus myrkyttää tehokkaasti sen miesvihaajan oman mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, teen miehelle eväät töihin, teen myös muuten perheen ruoat ja hoidan kauppareissut, luontevaa ja tykkään, arkielämän rakkaudellisia tekoja.

Joka aamu, mies keitää minulle aamukahvit ja tekee aamupalan. Mies hoitaa myöskin imuroinnin aina.Ja ajaa nurmikon, hoitaa autot... Sitä samaa arjen romantiikka, toisen huomioimista.

Toimii.

Vierailija
44/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa tuolla asenteella viettää aikaansa keskenään.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rakkaudesta minä hoivaan parantumattomasti sairasta vaimoani joka ainoa päivä. Jo lähes viisitoista vuotta. En voi jättää häntä kenenkään muun hoidettavaksi/avustettavaksi.

Kerran olin viikon hänestä erossa, enkä nukkunut yhtään yötä kunnolla.

Kiitos suomalaisen järjestelmän voin hoivata Häntä niin kauan kuin elonpäiviä riittää!

Rakastan häntä ikuisesti ja vielä sen jälkeenkin.

T: Mies 59v.

Vierailija
45/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taitaa olla kateellinen! 😅

Vierailija
46/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, ap, ootko mun kaveri? Jos oot niin et oo enää kauaa. ;D

Teen mun miehelle aika usein voileivät, kun se rassu painaa rankkaa duunia aamusta iltaan, että söisi terveellisiä ruisleipiä, eikä vetäisi vaan jotain euron juustoja. Itselläni lyhyemmät työpäivät niin joudan paremmin.

Vierailija
47/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen eväät valmiiksi molemmille jo illalla. Mies sillä aikaa hoitaa lasten iltatoimet.

Vierailija
48/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa säälittävän roikkuvan heikon naisen hyväksikäytöltä. Ja täällä kaikki komppaa että "se on vain rakkautta, jee". No mites se miehen rakkaus naista kohtaan? Miksei mies tee vaimolleen joka ikinen aamu aamupalaa? Te eukot ootte säälittäviä. T. Nuori tasa-arvoinen nainen

Vierailija
49/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle tulee mieleen Morsen ihana pomo, jolle vaimo laittaa aina eväsleivät mukaan ja Morse sitten ruokkiksella aina arvaa, mitä eväspaketista löytyy. Oikein, tietysti.

Vierailija
50/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto te ootte sekaisin! 😂 En tajua mitä tekemistä tuollaisella mieslapsen passaamisellla on RAKKAUDEN kanssa. ap

Siksi sulla ei olekaan parisuhdetta.

Vierailija
51/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisipä mulle joku joskus eväät mukaan tai jotain muuta mistä tulisi hyvä mieli.

Töistä tullessa akka on lasten kanssa syömässä ja kysyn onko jotain syötävää, vastaus on että voin tehdä itse omat ruokani.

Vierailija
52/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa säälittävän roikkuvan heikon naisen hyväksikäytöltä. Ja täällä kaikki komppaa että "se on vain rakkautta, jee". No mites se miehen rakkaus naista kohtaan? Miksei mies tee vaimolleen joka ikinen aamu aamupalaa? Te eukot ootte säälittäviä. T. Nuori tasa-arvoinen nainen

Mistäs sinä tiedät, mitä mies tekee ilahduttaakseen rakasta vaimoaan?

Vierailija
53/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi turha tehdä aamupalaa koska aamuisin saa alas kuin pari kuppia kahvia. Mutten kuten tuolla yhdessä viestissä sanoin, mies tekee minulle yleensä iltapalan. Mutta tuo tuskin kelpaa sinulle, on vähän sellainen kutina...

-tuo yksi eväiden tekijä-

Vierailija
54/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri oli viikon matkalla. Teki joka päiväksi valmiit ateriat pakastimeen. Mies ja lapset ei koskenutkaan. Oli syöneet jossain mäkkärissä. Työkaveri romuna.

Vierailija
55/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa olla kateellinen! 😅

Ai että pääsee passaamaan aikuista uusavutonta äijänkörilästä? :DDD

Vierailija
56/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaverin vaimo herää joka aamu tekemään ne leivät, vaikka heillä 3kk vauva. Hyi vittu.

Vierailija
57/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei yhdestä asiasta voi päätellä, onko eväiden teko rakkautta vai alistunutta passaamista. Kokonaisuus ratkaisee, ei yksittäiset eväsleivät. Meilläkin mies pesee aina minun pyykkini, kantaa kaikki matkatavarat ja ostokset ja huolehtii monesta asiasta huushollissamme. Minä teen hänelle eväitä ja hoidan ruokapuolen muutenkin.

Rakastavassa suhteessa ei muutenkaan vahdita, että kotityöt menevät tarkalleen tasan. Jos toisella on kiireitä, paineita tai vaikka sairastelua, toinen tekee silloin enemmän. Ei pakosta, vaan tehdäkseen asiat helpommaksi toiselle. Samaa joukkuetta ollaan.

Vierailija
58/98 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua niin kuvottaa tuollainen paapominen! Eikö äijä osaa voidella itse leipiään ja läntätä vähän lisuketta väliin..?!?!?

Ihana <3 

Mä silitän mieheni paidan, noukin sukat lattialta pyykkiin. Laitan sille ruokaa ja keitän kahvia. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
59/98 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä velvoitti mut nousemaan joka aamu tekemään sille aamiaisen ja eväsleivät. Vaikka minulla olisi ollut vapaapäivä/ iltavuoro, piti herätä neljän jälkeen paapomaan miestä joka kiukutteli miten tee oli liian laihaa/ vahvaa ja termarissa ei ollut eilen tarpeeksi teetä ja tämä leipä on paskaa.

Sama mies sysäsi myös kaiken muun ruokahuollon ja siivoukset minulle, kuten myös laskut ja sen huolehtimisen että miehen käyttötilillä on rahaa jne. Varmaan ulospäin näytti että parisuhde on ihana ja rakastava vaimo tässä hieman hemmottelee mussukkaansa.... Onneksi pääsin eroon tuosta isosta lapsesta ja löysin miehen jonka kanssa on oikeasti tasa-arvoinen olo eikä minua pidetä vaan piikana/äidinkorvikkeena.

Vierailija
60/98 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös ihan vain kiva pieni välittämisen ele. Meilläkin ukko tuo minulle joka aamu kahvikupin sohvalle, vaikka varmasti sen itsekin osaan hakea. Vielä yksiössä asuessamme toi jopa sänkyyn asti. Ja samaten minä lataan hänelle kahvinkeittimeen valmiiksi vedet ja purut, jos lähden aikaisemmin kuin hän jonnekin. Vaikka hänkin aivan hyvin sen itse osaa. Noin niinkuin pari pikku esimerkkiä meidän huushollin tavoista.